יום ראשון, 20 בינואר 2019

יומני החנונית 9- סיפורים מהחיים

כאמא למתבגרים נחשפת לא אחת לספרי נוער וילדים שנוגעים בי, סדרת יומני החנון/ החנונית נגעה בי יותר מכולם וזאת מאחר שילדי פשוט התמכרו לסדרה, התכנים שמובאים בספר נוגעים בכל ילד וילדה , בהחלט סיפורים מהחיים שרוב הילדים נחשפים אליהם בשלב זה או אחר.

הפעם אני רוצה להמליץ על הספר התשיעי בסדרה- יומני החנונית 9- סיפורים מהחיים של דרמה קווין לא ממש חנונית, לדעתי מתאים לבני הנוער הצעירים (בני בן ה-12 מאוד אוהב את הסדרה וקורא בהנאה מרובה). 



מי שלא מכיר מדובר בסדרה שתורגמה לשפות רבות והוכתרה לא מכבר לסדרת רבי מכר בינלאומית אשר מביאה את סיפורה של ניקי ג'יי מקסוול, ילדה חנונית ואמנית מחוננת אשר כותבת יומן על חייה כנערה מתבגרת שכוללים אין ספור כעסים ומריבות עם חברים, התאהבויות, אכזבות, חלומות, לחביבים שונים ומשונים, צחקוקים ועוד ועוד.

בספר התשיעי בסדרה הסיוט הכי נורא של ניקי מתגשם, נערה "מעצבנת" בשם מקנזי, שכל מי שקרא את הסדרה מכיר היטב, הצליחה לשים יד על היומן של ניקי והחליטה לכתוב בו את כל מה שהיא חושבת, קוראי הספר יגלו בדיוק מה קורה כשהפחד הכי גדול של ניקי יהפוך למציאות ובמילים אחרות- ברוכים הבאים לעולמה של מקנזי.

מחברת הסדרה רייצ'ל רנה ראסל מארה"ב כתבה גם את סדרת הספרים המצליחה לבנים בשם "מקס קרמבלי" שהפכה אף היא לרב מכר עולמי.

 ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה