יום רביעי, 30 בינואר 2019

חברת VEGA מוצרים טבעוניים משיקה נשנושים מתוקים



קוּצִ'יקוּ -הסוכריות האורגניות על מקל הראשונות בעולם ללא תוספת סוכר 



בהמשך לפוסט הקודם שלי בו סיפרתי שהנשנושים של ילדי ושלנו הפכו להיות בריאים יותר, מופחתי סוכרים, שומנים ומלחים, הפעם אני רוצה להמליץ על סוכריות על מקל (שאני באופן אישי שונאת שילדי מוצצים) של חברת VEGA , הסוכריות עשויות ללא ממתיקים מלאכותיים וגלוטן ,עשירות בסיבים תזונתיים ועם 0% שומן .

גם כאן הוצאתי את הסוכריות מהאריזה והם פשוט אהבו, לאחר שטעמו החזרתי את האריזה ואז הם נסוגו מעט אולם הסברתי להם כי ברגע שטעמו וראו כי טוב מה זה משנה מה הם מרכיבי המוצר.

חברת וגה מוצרים טבעוניים משיקה את סוכריות קוּצִ'יקוּ, סוכריות על מקל אורגניות, בטעמים נפלאים: אננס-תפוז, תפוח פוג'י, אוכמניות-לימון ורימון-אוכמניות. 

קוּצִ'יקוּ, הסוכריות הראשונות בעולם שהן אורגניות וללא סוכר, עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל שלא מן הטבע וללא חומרים משמרים וממתיקים מלאכותיים. מקור הצבעים הוא צמחים: צנונית, תפוח, דומדמניות שחורות, גזר, דלעת, כורכום, כרוב סגול ועוד. הסוכריות מכילות סיבי טפיוקה הממתיקים אותן באופן טבעי והסוכריות מהוות מקור לסיבים תזונתיים (5 גרם סיבים תזונתיים בכל סוכריה). סוכריות קוּצִ'יקוּ מאושרות ללא גלוטן. 

סוכריות קוּצִ'יקוּ מתאימות לילדים וגם למבוגרים, לרגישים לגלוטן, לנמנעים מסוכר ולשוחרי בריאות. בכל סוכריה פחות מ-13 קלוריות. 



וגו - שוקולד טבעוני עם אגוזי לוז שלמים 




חברת וגה מוצרים טבעוניים מציגה את vego, שוקולד ז'נדויה טבעוני. השוקולד מכיל רכיבים איכותיים בלבד כגון ממרח אגוזי לוז, אגוזי לוז שלמים וחמאת קקאו. השוקולד עדין, נימוח ומתקתק ודומה בטעמו לשוקולד חלב. 

שוקולד וגו אינו מכיל רכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s), כולסטרול, שומן טראנס, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים. הקקאו, וניל וסוכר שבשוקולד, נרכשים מפרויקטים מפוקחים סחר הוגן (Fair Trade). 

השוקולד מתאים לטבעונים, לרגישים ללקטוז,לנמנעים מחלב, לתומכים בסחר הוגן, לילדים עם אוטיזם ששומרים על תזונה ללא חיטה וללא קזאין ולכל אלו שאוהבים שוקולד מתוק וטעים עם רכיבים איכותיים. השוקולד משווק בטבלאות של 65 ו-150 גרם. 


רכיבים: סוכר קנים*,אגוזי לוז שלמים* (20%), מסת קקאו *, אגוזי לוז טחונים, חמאת קקאו*, מתחלב: לציטין סויה, תמצית וניל*. *רכיב עם אישור סחר הוגן. 

מידע אלרגני: מכיל אגוזי לוז וסויה.




ניתן להשיג: ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ. 


חברת וגה מוצרים טבעוניים מציעה מגוון מוצרים טבעוניים איכותיים, כולם אלטרנטיבה למוצרים מהחי. 
מוצרי וגה מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא רכיבים מהונדסים גנטית. 
למידע נוסף אודות VEGA ומוצרי החברה, בקרו באתר https://vegafoods.co.il/ ובפייסבוק: @vegativoni

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה