יום שלישי, 29 בינואר 2019

הפירכיות הטעימות- נשנוש מדהים מבית שטראוס

מי שעוקב ומכיר אותי יודע כי לאחרונה אני דוגלת באורח חיים בריא ושמירה על תזונה נכונה, כן, אני ששנים סחבתי עימי מטען חורג של עשרות קילוגרמים מיותרים השלתי בעשרת החודשים האחרונים כ-24 ק"ג ושומרת על כך באדיקות יתרה, לא אחת מוצאת את עצמי מתמודדת עם קשיים כאלו ואחרים אך תמיד שמה לנגד עיני את אותן (מעט) מהתמונות שהמחישו את המשקל העודף שאני שונאת.



על כן אני נוטה להקיף את עצמי במאכלים שאני אוהבת, בירקות ובפירות כאלו שיגרמו לי לנשנש כשמתחשק לי ללא יסורי מצפון, מאכלים עתירי חלבון והמון דברים טובים.

אחד הנשנושים המדהימים שהכרתי ממש לאחרונה אלו הם הפירכיות הטעימות מבית שטראוס בטעמים
פירכיות חומוס,אורז, עדשים שחורות, קינואה ומלח ים (130 קלוריות בשקית).
פירכיות חומוס, אורז,עדשים שחורות, קינואה ופלפל שחור (130 קלוריות בשקית).
פירכיות תפוחי אדמה, אורז, אפונה ירוקה ומלח ים (127 קלוריות בשקית).


הפירכיות עשירות בחלבון שמקורו בשילוב שבין הקטניות והדגנים , מקוריות ומיוחדות הן במרקמם והן בטעמם המקורי והנפלא.

ממליצה בחום!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה