יום שלישי, 1 בינואר 2019

רשת ביוטיקייר מציגה – פינוקי ספא במחיר ללא תחרות



רשת ביוטיקייר מציגה – פינוקי ספא במחיר ללא תחרות 
כל המוצרים שיגרמו לספא שלך להיות מפנק בפחות מ-60 ₪ ! 



בימי החורף עורנו זקוק יותר מתמיד לפינוק שבועי, על כן נוטה בימי שישי ו/או שבת לעצור את הכל ולהקשיב לגופי, להעניק לו את זמן האיכות ולפנקו, הלוואי והייתי יכולה (כלכלית ופיזית) להגיע בכל שבוע לספא כזה או אחר ולהתפנק אולם כורח המציאות מונע ממני לעשות זאת (לפחות בשלב זה של החיים) על כן עושה זאת בבית כאמור כפי שציינתי בכל סופ"ש.

הפעם אני בוחרת לספר לכם על מוצרים נפלאים של רשת  Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס אשר ריכזה את מוצרי הספא של המותג במחירים נוחים לכל כיס, ממליצה לכם להכנס לאמבטיה עם מבחר מוצרים מפנקים, כוס יין, מוזיקת רקע עדינה שמתנגנת ברקע, ספר טוב ולשכוח מכולם: 

פצצות אמבטיות מבעבעות: פצצות אמבט מסדרת VANILLA SPA בניחוח משגע שיהפוך כל אמבטיה לחוויית ספא ארומטית ומפנקת. פצצות האמבט תוססות ברגע המגע עם המים ויוצרות קצף העוטף את העור ומקנה רוגע ושלווה בזמן האמבטיה. 
מחיר: 5.90 ₪ ליחידה. 


מפיץ הריח SAVON DE GRASSE : סדרת ניחוחות מפיצי הריח היא הדרך הנכונה להעניק ריח נעים ורענן בחלל לאורך כל שעות היום. מפיץ הריח מותאם לחדרי שינה, לאמבטיה ועוד.. בסדרה ישנו מגוון גדול של מפיצי ריח שונים בשלל ניחוחות מובילים: וניל/לוונדר/פצ'ולי, ורד הבר, לוונדר, ציטרוס ואורכידאה .
מחיר: 8.50 ₪ 


מוצרי סדרת VANILLA SPA: כמו ברוב טיפולי הספא, מוצרי החובה הינם שמן אמבט ועיסוי – שיכיל מעט תרכובת שמנים צמחיים כמו שמן שקד לריכוך העור והזנתו ברכיבים חיוניים, לצד שמן זית עשיר בלחות ותמצית וניל ארומטית מרגיעה.
מחיר : 8.90 ₪ 



לאחר העיסוי בשמן - ג'ל רחצה עם גרגירים- ג'ל רחצה עם תמצית וניל ארומטית וקיווי. מכיל גרגירי עיסוי זעירים המסייעים להסרת השמן הנותר מהעיסוי, להמרצת העור ולהסרת התאים המתים.
מחיר: 8 ₪ 


מוס קרם גוף MADAME CC: לאחר עיסוי מרגיע מומלץ לעטוף את הגוף בקרם גוף במרקם מוס אוורירי שנספג ברגע ומבוסס על מים. הוא מספק לחות וקטיפתיות ואינו מותיר שמנוניות. מכיל ויטמין E להגנה על העור יחד עם תמצית אלוורה להרגעה.
מחיר: 10.90 ₪ 




מגבת ידיים בעיצוב פרי בסלסלה: מגבת ידיים מעוצבת לנוי, וגם לשימוש – עשויה מיקרופייבר בגודל 24X24ס"מ לניגוב עדין של העור. 

מחיר: 8.90 ₪ 



רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 26 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 25 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש - Beautycard המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז, הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר! לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה