יום ראשון, 27 בינואר 2019

נשנושים טעימים, מפנקים ובריאים עם חנה'לה אופה קטנה

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי באדיקות יודע כי אני שומרת על אורח חיים בריא כבר המון זמן (כ-10 חודשים אם נדייק) וכי השלתי ממשקלי כבר כ-24 קילוגרמים, המשימה לא פשוטה אולם יחד עם זאת על מנת שנוכל לשמור על התוצאות לאורך זמן זה חייב להפוך לאורח חיים.

לשם כך אני נעזרת במוצרים הטובים ביותר שקיימים בשוק, אם זה בגזרת הלחמים/לחמניות (שאני כה אוהבת) מקפידה על הקמחים הטובים ביותר- במקרה שלי זה קמח כוסמין, גם טעים, גם מזין, גם בריא וגם בעל ערך קלורי נמוך (אל תוותרו על המוצרים של חנה'לה אופה קטנה).

היום אני בוחרת כאמור לשתף אתכם בנשנושים טעימים ומפנקים, הן בגזרת המלוחים והן בגזרת המתוקים, למותג גם בתחום זה יש היצע רחב מאוד כך שכל אחד מאיתנו ימצא את מבוקשו.

בגזרת המתוקים תמצאו מבחר רחב של עוגיות בטעמים: 

שקדיות כוסמין- עוגיות פריכות וטעימות, השילוב המנצח לכוס תה מהביל וטעים:



אגוזינה כוסמין- עוגיות אגוזים בריאות, טעימות ופריכות:



עוגיות כוסמין טחינה עם אגוזי לוז- אני מאוד אוהבת עוגיות טחינה ואגוזים והשילוב כאן פשוט מדהים, קליל, טעים ומיוחד:



כיסוני סילאן ואגוזים כוסמין- כשראיתי את העוגיות הללו לראשונה תהיתי ביני לבין עצמי כי הן בוודאי לא טעימות אך כאשר טעמתי התאהבתי, מדובר בעוגיות טעימות,  פריכות ומיוחדות מאוד שהן הילדים והן המבוגרים אוהבים:


בגזרת המלוחים תמצאו מבחר רחב של קרקרים בטעמים נפלאים- האמת אחד הדברים שאני הכי אוהבת זה נשנוש מלוח, טעים ומפנק וכאן הנשנושים הללו עונים לי על כל הצרכים, מדובר בנשנוש איכותי מאוד, טרי להפליא, פריך, בקשת טעמים נרחב ושוב הכל מקמח כוסמין בריא ואיכותי

קרקר כוסמין בצל:



קרקר כוסמין עגבניות ועשבי  תיבול:



קרקר כוסמין פיצה:



מקלונים מלוחים:



אז אם גם אתם נמנים על אלו שאוהבים נשנושים מלוחים או מתוקים הכנסו לאתר של חנה'לה אופה קטנה והזמינו עוד היום, זכרו המשלוח עד הבית חינם לכל אלו שמזמינים עד יום שני בשעה 21.00, אז למה אתם מחכים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה