יום ראשון, 20 בינואר 2019

המלצות לכריכים מפנקים וטעימים עם חנה'לה אופה קטנה

מניחה שאתם זוכרים את הפוסט מלפני מספר ימים שכתבתי אודות חנה'לה אופה קטנה אשר מפיצה מוצרים מדהימים שכולם על טהרת הבריאות, על קמחים מלאים וקמח כוסמין- הטעם, האיכות, המגוון ברמה גבוהה מעין כמותה, אני התאהבתי ומוצאת לנכון לפרגן למותג באהבה על מנת שגם אתם תנסו ותבינו עד כמה המוצרים איכותיים וטעימים מאוד.

מאחר ולאחרונה אני מתאוששת מניתוח קשה אני מוצאת את עצמי דואגת לארוחות מזינות מידי יום, 3 ארוחות עיקריות ועוד 2 ארוחות ביניים וכולם בשבוע האחרון על טהרת מוצרי המותג, אז הצטרפו אלי לחגיגה- הלחמניות התגלו כלהיט הבא וכל בני הבית התמכרו לטעמים הנפלאים כך שמוצאת את עצמי מנסה עוד ועוד רעיונות שיישמנו עם לחמים/לחמניות רגילות ומוצאת לנכון כי זה אף מוצלח וטעים יותר.

בוקר אחד פרסתי את הלחמניות לשני חצאים, מרחתי מעט שמן זית, מעט שום כתוש, מעט מלח גס והכנסתי לתנור לקליה קצרה, בצאתם מהתנור מרחתי ממרח אבוקדו, ממרח לימון כבוש, נקניקים וירקות והרי לחם ארוחה מופלאה ואיכותית.




בבוקר אחר עשיתי את אותו תחילת התהליך רק שפה בחרתי להניח חביתת ירק עתירת ירק ומלאה בברזל לצד ירקות.



בארוחת ערב עם הילדים הכנו המבורגר מפנק לצד ירקות קלויים, ממרחים וירקות והכל בלחמנית כוסמין חמימה שקלויה גם היא מעט בתנור- תקשיבו זה להיט!!!


מצרפת לעיונך מתכון להמבורגר איכותי, ביתי וטעים במיוחד:

המצרכים:

1/2 ק"ג בשר טחון איכותי (250 גרם שפונדרה+ 250 גרם שייטל)
1/2 כפית סודה לשתיה
מלח
פלפל

אופן ההכנה:

מבקשים מהקצב בשר איכותי עם מעט שומן, בטחינה גסה. רצוי לערבב בין שני סוגים כמו שפונדרה ושייטל.
מתבלים את הבשר במלח, פלפל שחור גרוס. מוסיפים סודה לשתיה ומערבבים עם הידיים.
יוצרים קציצות במשקל 220- 250 גרם כל אחת, רצוי בעזרת רינג או כלי בקוטר המתאים ומניחים במקרר למספר שעות כדי שהבשר יתאחד ולא יתפרק בצלייה.
על מחבת פסים או מחבת כבדה מטגנים את ההמבורגרים עם מעט שמן כ-3 דקות מכל צד עבור דרגת עשייה מדיום.
מגישים בלחמנייה עם מיונז, חרדל, רוטב ברביקיו איכותי וירקות שאוהבים- אנחנו גם הוספנו בצל ופיטריות צלויים נתן ארומה נפלאה למנה..



כפי שכבר סיפרתי לכם המותג צמח בשל המטרה והרצון לענות לביקוש ללחמניות בריאות, מיוחדות, טעימות וברמת קלוריות נמוכה וידועה מראש, באתר מוזמנים לצפות ולהיחשף לסדרת בוטיק מיוחדת ומגוונת מאוד של לחמניות בריאות בטעמים נפלאים העונות על כל הצרכים התזונתיים והדיאטטיים שיוכלו לעזור ולהקל לנו על שמירת תזונה נכונה ובריאה וכל זאת ללא חסכון בטעמן הנפלא והמשובח של הלחמניות.

את המוצרים הנפלאים של המותג לא תמצאו ברשתות ובשווקים, כניסה לאתר תוביל אתכם להזמנת המוצרים עד פתח הבית וכל זאת ללא עלות נוספת (יש הזמנת מינימום), במחירים אטרקטיביים ובטריות ברמה גבוהה (ההזמנות אגב מתקבלות עד יום שני בשעה 21.00).

הלחמניות של חנהלה עברו בדיקה קפדנית של משרד הבריאות ודיאטניות מוסמכות והוא נמצא כ'לחם קל' עשיר בסיבים תזונתיים ומומלץ בחום לתזונה בריאה, ואף קיבל אישור לדרישת תקן "אפשרי-בריא".

בגזרת הלחמניות ניתן למצוא מגוון רחב: לחמניות קמח מלא אצבע עם דגנים, לחמניות קמח מלא במתיקות מעודנת, לחמניות קמח מלא במתיקות מעודנת עם שומשום, לחמניות קמח מלא עגול בלי דגנים, לחמניות קמח מלא עם בצל, לחמניות כוסמין מזונות בטעם זעתר, בטעם שום, עם דגנים ועוד ועוד- כולן בערך קלורי של כ-99 קלוריות בלבד.

אז אתם עוד פה? הכנסו עוד היום ו/או מחר והזמינו לכם משלוח עד הבית ללא עלות, כך תוכלו לקבל כבר ביום שלישי הקרוב מתוצרת המותג, הכל טרי, טעים ואיכותי ברמה גבוהה מעין כמותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה