יום שלישי, 1 בינואר 2019

'הסדרה הטבעית' - סדרת פירות מיובשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל




'מיה תעשיות מזון' משיקה קטגוריה חדשה בשוק הפירות היבשים: 
'הסדרה הטבעית' - סדרת פירות מיובשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל 



ט"ו בשבט ממש עוד רגע ומגיע ולכבוד החג האהוב עלי יצאתי השוקה לרכוש מבחר עשיר של פירות יבשים מלאים בטעמים מפנקים, אממה? אני לא יודעת איך אתם שומרים על אורח חייכם אולם אצלינו שומרים על אורח חיים בריא עם מינימום סוכרים, מינימום נתרן וכמה שפחות צבעי מאכל וכידוע לכולנו פירות יבשים עתירים בכל אלו.

לכבוד החג מיה תעשיות מזון ממשיכה לדאוג לנו הצרכנים ולפנק בסדרה גדולה ומגוונת ביותר של פירות יבשים ללא סוכרים וצבעי מאכל- "הסדרה הטבעית" זהו שמה, את המוצרים שעד כמה ניתן היה להשיג בתפזורת בלבד ניתן מהיום להשיג גם ברשתות השיווק הגדולות.

אגב, פרט נוסף חשוב מאוד!! כל מוצרי הסדרה הינם ללא גלוטן – נארזים בסביבה חופשית מגלוטן. 

סדרת "פירות יבשים ללא תוספת סוכר" כוללת בשלב זה ארבעה מוצרים חדשים: אננס מיובש, מנגו מיובש, קוקוס מיובש וחמוציות ברכז תפוחים. כל ארבעת המוצרים הינם ללא תוספת סוכר וללא תוספת צבעי מאכל. בניגוד למוצרים הקיימים בשוק ומגיעים בתפזורת, ללא "אבא ואמא" מוצרי מיה תעשיות מזון מגיעים באריזה סגורה השומרת על טריות ומונעת כניסת מזיקים ולא פחות חשוב, כוללת כתובת של היצרן- יש למי לפנות במידת הצורך. בנוסף, 'מיה תעשיות מזון', מרחיבה את שקיות האריזה של הסדרה ומציעה לצרכנים מגוון גדלים לקנייה: אריזות של פירות מיוחדים ב- 200 גר', אריזות של פירות ב-350 גר', אריזות ללא סוכר ב-150 גר'. 

מארזי הפירות היבשים החדשים, מסייעים לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. מטרת מיה תעשיות מזון באמצעות הסדרה היא להנגיש לציבור הרחב ברשתות השיווק, חומרי גלם שעד עתה היה ניתן להשיג אך ורק בתפזורת במקומות ספורים. לאחרונה, השלימה "מיה" את תהליך המיתוג לסדרה ואת פריסתה במדפי רשתות השיווק השונות וכעת מחזיקה החברה בסדרה הגדולה והמגוונת ביותר של פירות יבשים בישראל, סה"כ 29 מוצרים. 

לכבוד החג, קבלו מתכון לעוף עם פירות יבשים- מתכון מנצח שמככב אצלי כל השנה:

המצרכים:
כ-10 חלקי עוף (מה שאתם אוהבים)
0.5 כוס סויה
0.5 כוס רוטב טריאקי
5 שיני שום 
2 בצלים פרוסים דק
כוס יין אדום יבש
200 גרם משמשים יבשים של מיה
200 גרם שזיפים מיובשים ללא חרצנים של מיה 
200 גרם צימוקים לבנים של מיה

אופן ההכנה:
לטגן את הבצל עד להזהבה , להוסיף את השום הקצוץ ולערבב היטב.
להוסיף את העוף ולהזהיבו היטב מכל הכיוונים עד שהוא משחים..
מוסיפים לסיר את כל מרכיבי הרוטב ומבשלים עד לרתיחה מלאה, מוסיפים את הפירות היבשים ומבשלים על אש נמוכה כשעתיים שלוש עד לצמצום הנוזלים.

להגיש עם קערת אורז לבן ולהתענג.


אודות מיה תעשיות מזון 

חברת 'מיה תעשיות מזון' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: פירות יבשים, מוצרי עזר לאפייה, קטניות, אורז ודגנים, תבלינים, פיצוחים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד. 

מיה מהווה נתח גדול מאוד בתחום האפייה ובחלק מתתי הקטגוריות מובילה את השוק. החברה מהווה אחת משלושת השחקניות המובילות בתחום התבלינים הקמעונאי ובתחום מוצרי האפייה מובילה את השוק. החברה מגלגלת מחזור של כ-130 מיליון ₪ בשנה והינה אחת הספקיות הבולטות למותגים הפרטיים בניהם שופרסל ורמי לוי. מיה יוזמת מבצעים עמוקים ומנגישה את המוצרים ללקוחותיה בתקופות החגים. 

הייחוד של מוצרי 'מיה תעשיות מזון' הוא במגוון המוצרים המיוצרים ונארזים תחת קורת גג אחת, תחת אותה הנהלה, בקרת איכות ופיתוח וע"י כך מתאפשרת ראייה רחבה יותר, החושבת על הצרכן הסופי. המותג מציע מוצרים באיכות מעולה, ללא פשרות על איכות חומרי הגלם ובמחירים שווים לכל נפש. 'מיה תעשיות מזון' מאפשרת לכל צרכן – שומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים וכו' ליהנות משלל מוצרים המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי 'מיה תעשיות מזון' הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר - כשרות בדץ העדה החרדית 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה