יום שלישי, 15 בינואר 2019

מהיום אוכלים ונהנים עם חנהל'ה אופה קטנה

מי שמכיר אותי ועוקב אחר הבלוג יודע כי אני שומרת כבר זמן ארוך על אורח חיים בריא, שגרת אכילה נכונה ושמירה על הפרטים הקטנים והגדולים, לא אחת מוצאת את עצמי תרה אחר המוצר המוצלח הבא שיהפוך את חיי לקלים, נוחים וכיפים יותר.

בגזרת התזונה רוב התפריט שלי כבר בנוי ומושתת זה מספר חודשים אולם עם דבר אחד טרם השלמתי , בראשי במרוצת השנים חקוקה המחשבה כי אכילת לחם לא תתרום לירידה במשקל ואף תעכבו, במהלך השנים האמנתי כי אם אפחית לחלוטין את צריכת הקמחים השונים אצליח במשימה ועל כן ארוחותיי התבססו על פירכיות אורז ושות'.

ממש לאחרונה ודי במקרה בקבוצת התמיכה של הרבלייף ראיתי כי הבנות צורכות בקביעות את לחמניות/פיתות הכוסמין של חנהל'ה אופה קטנה ואם להודות באמת די הסתקרנתי, התחלתי לשאול שאלות על טיב הלחמניות, טעמן, ערכן הקלורי ועוד ונחשפתי לנישה שטרם הכרתי, מיד ידעתי! חייבת לנסות!! 

במחשבתי ובתודעתי במרוצת השנים האמנתי כי קמח כוסמין הינו בעל טעם עז, לא טעים, לא מושך וכי לא ניתן ליצור עימו מטעמים לרוב, מודה!! התבדיתי!! התוצאה מושלמת וכי מוצרי החברה מושלמים וטעימים מעין כמותם (עוד רגע אספר על טיבם וטעמם).

המותג צמח בשל המטרה והרצון לענות לביקוש ללחמניות בריאות, מיוחדות, טעימות וברמת קלוריות נמוכה וידועה מראש, באתר מוזמנים לצפות ולהיחשף לסדרת בוטיק מיוחדת ומגוונת מאוד של לחמניות בריאות בטעמים נפלאים העונות על כל הצרכים התזונתיים והדיאטטיים שיוכלו לעזור ולהקל לנו על שמירת תזונה נכונה ובריאה וכל זאת ללא חסכון בטעמן הנפלא והמשובח של הלחמניות.

את המוצרים הנפלאים של המותג לא תמצאו  ברשתות ובשווקים, כניסה לאתר תוביל אתכם להזמנת המוצרים עד פתח הבית וכל זאת ללא עלות נוספת (יש הזמנת מינימום), במחירים אטרקטיביים ובטריות ברמה גבוהה (ההזמנות אגב מתקבלות עד יום שני בשעה 21.00).

הלחמניות של חנהלה עברו בדיקה קפדנית של משרד הבריאות ודיאטניות מוסמכות והוא נמצא כ'לחם קל' עשיר בסיבים תזונתיים ומומלץ בחום לתזונה בריאה, ואף קיבל אישור לדרישת תקן "אפשרי-בריא".

בגזרת הלחמניות ניתן למצוא מגוון רחב: לחמניות קמח מלא אצבע עם דגנים, לחמניות קמח מלא במתיקות מעודנת, לחמניות קמח מלא במתיקות מעודנת עם שומשום, לחמניות קמח מלא עגול בלי דגנים, לחמניות קמח מלא עם בצל, לחמניות כוסמין מזונות בטעם זעתר, בטעם שום, עם דגנים ועוד ועוד- כולן בערך קלורי של כ-99 קלוריות בלבד.



בגזרת הפיתות ניתן למצוא: פיתות כוסמין ופיתות קמח מלא - כולן בערך קלורי של כ-99 קלוריות בלבד.



בגזרת הקינוחים ניתן למצוא: פס שמרים כוסמין ושוקולד ללא סוכר, מאפינס ללא מילוי, מאפינס כוסמין עם תפוחי עץ, מאפינס כוסמין ללא סוכר עם שוקו צ'יפס .



בגזרת העוגיות ניתן למצוא: שקדיות כוסמין, כיסוני סילאן כוסמין במילוי סילאן ואגוזי מלך, אגוזינה, עוגיות כוסמין טחינה עם אגוזי לוז.


בגזרת הקרקרים ניתן למצוא: מקלונים מלוחים, קרקר כוסמין פיצה, קרקר כוסמין עגבניות ועשבי תיבול, קרקר כוסמין בצל.



בגזרת חטיפי הבריאות ניתן למצוא: מארז חטיפי אנרגיה שקדים/אגוזי קשיו/שומשום מלא ואגוזי בריאות.



אומנם לצערי טרם טעמתי את כל מוצרי המותג אולם יכולה להעיד כי כל המוצרים אותם טעמנו היו מעולים, טריים מאוד, מחמרי הגלם הטובים ביותר, כל בני הבית התאהבו הן הקטנים והן הגדולים.

ייתרון נוסף ומשמעותי לדעתי הינו ידיעת הערך הקלורי של כל מוצר ומוצר, אין צורך לחשב ולמדוד ערכים, הכל ידוע ורשום מראש.

בימים הקרובים אשתף אתכם במתכונים וברעיונות לשימוש במוצרים, אני התאהבתי וכי יודעת כי המותג הפך ויהפוך לבן בית כי על איכות לא מתפשרים ואם מוצרים משהו טוב לא מוותרים עליו, פשוט לא!!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה