יום ראשון, 20 בינואר 2019

ספר שלישי ואחרון בטרילוגיה האירוטית "תסבוכת יפיפיה"


בימים אלה בהם אני נמצאת בחופשת מחלה כפויה כבר המון זמן ועל כן מוצאת שיש לי המון זמן פנוי, מנצלת אותו לתחביב שהזנחתי שנים רבות ולוגמת בשקיקה עוד ועוד ספר, נהנית כל כך מהזמן איכות הזה שנותר לי עם עצמי והפעם אני רוצה להמליץ על ספר מקסים - "תסבוכת יפיפייה".

מדובר בספר שלישי ואחרון בטרילוגיה האירוטית "תסבוכת יפיפייה", פרי עיטה של טי.קיי.לי.



תסבוכת יפהפייה הוא הספר השלישי והאחרון בטרילוגיה תסבוכת נפלאה, הרואה אור בהוצאת ספר לכל, בה משולבים יחד אהבה, דרמה, מתח וארוטיקה. 

אוליביה גיבורת הסיפור מוכנה לשלב הבא בחייה לאחר שהצליחה להתגבר על פחדי הנטישה שלה וכל זאת לצד אלכסנדר בן זוגה, אולם הוא עדיין מסתיר ממנה סודות וככל שהזמן עובר אוליביה נזכרת ביותר ויותר פרטים מעברה, הוא מבין שהכל עניין של זמן עד שהיא תחבר את כל חלקי הפאזל ותבין מי הוא, מי היא ומהם חייה.

כשצללים מעברה של אוליביה מאיימים לא רק על חייה, אלא גם על חיי הסובבים אותה, עומדת בפני אלכסנדר החלטה קשה. האם יחשוף סוף–סוף אלכסנדר את האמת? האם יוכלו השניים לפתור את התסבוכת, להתאחד ולמצוא את אושרם? 

ספר סוחף ומעניין מאוד שיגרום לכם לרצות ולצלול יחדיו עם אוליביה לתוך עברה וחייה, מצאתי את עצמי מחפשת כל דקה פנוייה לשם קריאה נוספת בספר, ממליצה בחום.

טי.קיי. לי, הידועה גם כטרייסי לי קאלם, מחברת טרילוגיית תסבוכת נפלאה, ועוד ספרים רבים אחרים אשר זכו להיכנס לרשימות רבי המכר של עיתון ה- USA Today. היא גדלה בניו אינגלנד, אך כיום מתגוררת בדרום קליפורניה עם בעלה, עם בתה הקטנה ועם שלושת חתוליה. כשהיא לא כותבת, היא מתאמנת לקראת מרתון הריצה הבא או מתרוצצת אחרי הרפר לי, בתה הקטנה, ברחבי הבית. 



להשיג בחנויות הספרים המובחרות ובאתר האינטרנט www.bookme.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה