יום חמישי, 17 בינואר 2019

רב המכר העולמי "כפתורים ועוצמה" רואה אור בהוצאת אדל


רב המכר העולמי "כפתורים ועוצמה" רואה אור בהוצאת אדל 




בימים אלה בהם אני מתאוששת מניתוח ולצערי נמצאת יותר ויותר במיטה מחפשת אחר עיסוק מעניין וכיפי ומוצאת את עצמי קוראת יותר ויותר ספרים, אחד הספרים האחרונים שגמעתי כמעט ביומיים היה "כפתורים ועוצמה".

 "כפתורים ועוצמה" הוא רומן עכשווי עם עלילה מרתקת על גיבורה חזקה בשם פרל, שנלחמת על השליטה בחייה, למרות שבמציאות החדשה שנכפתה עליה היא צריכה להיכנע. 

היא "נחטפה" על ידי סוחרי נשים והוצאה למכירה לכל המרבה במחיר, עברה התעללות נפשית וגופנית קשה מנשוא ולמרות הכל נשארה שפוייה, חזקה ואיתנה.

התעוררתי במקום לא מוכר. 

כלואה בבטן ספינה, בלב ים. 

לא ידעתי מה צופן העתיד, רק ידעתי שאלחם עד שאהיה חופשיה. 

מכרו אותי, התעללו בי וחטפו אותי שוב. 

עכשיו אני שייכת לו. 

אני יכולה לקנות את החופש שלי, אך התשלום לא יכול להתבצע בכסף או בטובות. 

הוא מעוניין בדבר אחד בלבד. 

בי. 

על כל פעולה, אזכה בפרס. בכפתור. ברגע שאמלא את הצנצנת שלו בשלוש מאות שישים וחמישה כפתורים, הוא ישחרר אותי. 

הוא ייתן לי לחזור הביתה. 

אבל עליי להרוויח כל אחד ואחד מהכפתורים האלה, על ידי כך שאכניע את רצוני לגבר האפל, האכזרי והיפה ביותר שאי פעם הכרתי. 

ספר מטלטל ומרגש, מותח וסוחף, כזה שיגרום לכם להמשיך ולקרוא ללא כל רצון להפסיקו, ספר עם טוויסט מעניין בעלילה, עצב לצד שמחה, גבורה לצד פחד, גאווה אל מול גאוותנות- ממליצה גם לכם בחום להיסחף לסיפור ולקרוא בשקיקה.


זהו ספרה הראשון של הסופרת פנלופה סקיי בטרילוגיית "365 כפתורים", אשר הוכתר כרב מכר, תורגם לשפות רבות ונמכר עד היום ביותר ממיליון עותקים. 


300 עמודים 

בהוצאת אדל 

מחיר: 98 שקל. 


כרגע במחיר מבצע ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הפרטיות. 

במהלך חודש ינואר הספר נמצא בעשירייה הפותחת של צומת ספרים ונמכר ב-39.90 שקל. 

ניתן להשיג גם באתר: https://bbooks.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה