יום שלישי, 1 בינואר 2019

"מרפאות שמעתי" המתמחים בטיפול טבעי בדלקות אוזניים משיקים את בריאוטון!



רק סיימנו את האנטיביוטיקה ושוב חזרה דלקת האוזניים
הרופא ממליץ על ניתוח כפתורים...?! 
"מרפאות שמעתי" המתמחים בטיפול טבעי בדלקות אוזניים משיקים את בריאוטון! 



שנותיו הראשונות של הנסיך בן ה-12 היו נוראיות, כל הזמן סבל מדלקות אוזניים חוזרות ונשנות, סבל בטירוף הן מכאבים והן מהפרשות נוראיות שלעיתים כללו אף הפרשות דם, מה לא ניסינו? איזה טיפולים לא עברנו? אפילו 2 ניתוחים עברנו ועדיין מידי פעם הינו סובל מכאבים איומים באוזניים, במיוחד לשם כך התחדשנו במוצר מעולה חדש על המדף- בריאוטון.

"מרפאות שמעתי" המתמחות בטיפול טבעי בדלקות אוזניים בפעוטות וילדים באמצעות צמחי מרפא סיניים, ללא אנטיביוטיקה, משיקות את "בריאוטון" חליטת צמחי מרפא סיניים לפעוטות מגיל חצי שנה וילדים, לתמיכה במערכת החיסונית בעונת החורף! 

אייל פוליטי, מייסד "מרפאות שמעתי" שם מוכר בקרב הורים לפעוטות המתמודדים עם דלקות אוזניים חוזרות ונשנות, בוגר לימודי רפואה סינית בלונדון* הינו מטפל בעל ניסיון עשיר בטיפול בדלקות ללא אנטיביוטיקה, באמצעות צמחי מרפא סיניים - מעל 29 שנה! 

מעל לכ 30 מיליון ילדים ברחבי עולם סובלים מדלקות אוזניים חוזרות - מחלה זיהומית הנגרמת על ידי וירוסים או חיידקים שמקורם לרוב בדרכי הנשימה. שכיחות דלקות האוזניים הקרב ילדים ופעוטות בגילאי 6-24 חודש, נובעת ממבנה אופקי של תעלת השמע המקשה על תנועת הנוזלים להתנקז. עם הגיל מתרחבת ומתארכת התעלה ושכיחות הדלקות הולכת ופוחתת. 

ברוב המקרים של דלקת באוזן התיכונה ימליץ הרופא על טיפול באנטיביוטיקה, למרות שרוב הדלקות הן על רקע וויראלי (שאינו מגיב לטיפול האנטיביוטי- אנטי חידקי) כמענה מהיר לבעיה. אצל כ 10% מהילדים בממוצע שיטופלו באנטיביוטיקה הטיפול לא רק שלא יועיל, אלא שהאנטיביוטיקה עצמה עלולה לחולל תופעות לוואי, בניהן החלשות מערכת החיסון ופגיעה באיזון חידקי המעי. כך, שבסיום הטיפול, תוך מספר ימים, עלולה להופיע דלקת חדשה ולאחר כשלוש דלקות בממוצע וניסיון בטיפול באנטיביוטיקה מסוגים שונים, יומלץ להורים לבצע ניתוח "כפתורים" או טיפול ארוך טווח באנטיביוטיקה במינון נמוך. 

להבדיל מהטיפול המסורתי בבעיה, מבוסס הטיפול ב"מרפאות שמעתי" על מתמציות צמחי מרפא סיניים, המופקות בטכנולוגיה פארמקולוגית מתקדמת ומוגשות כאבקה הניתנת לערבוב עם המזון או המשקה האהוב על הילד. היקף ההצלחה בטיפול בדלקות אוזניים חוזרות בילדים במרפאה כה גבוה, עד שהחזר מלא של עלות הטיפול מוצע להורים הפונים, במידה והטיפול לא יצלח. 

הטיפול באמצעות ה"אנטיביוטיקה הטבעית" מצמחי מרפא המוכרים בספרות, ניתן למשך 6-10 שבועות, מחזק את מערכת החיסון של הילד מסייע בהחלמת הדלקת, בהפחתת הכאב עד לריפוי מלא ומניעת ניתוח כפתורים ו/ או טיפול ארוך טווח באנטיביוטיקה. 

פורמולת "בריאוטון" פיתוח "מרפאות שמעתי" היינה תוסף תזונה מאושר משרד הבריאות, מתערובת צמחי מרפא סיניים, ממוקד לשימוש בעונת החורף. ניתן לערבב כפית מדידה (מצורפת) שטוחה בכוס משקה או במזון האהוב על הפעוט והילד, פעם ביום, לתמיכה במערכת החיסונית וסיוע לגוף בהתמודדותו מול הוירוסים הנפוצים. הכמות במיכל היא לכ 30 יום בעלות של 70 ש"ח. המוצר צמחי ובהכשר חתם סופר. 


מידע נוסף על מרפאות שמעתי, ביוקנעם ובצפת, ועל ניסיונו העשיר של אייל פוליטי, מצוי באתר המרפאות shamati.co.il או בטלפון 0527687252

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה