יום חמישי, 24 בספטמבר 2020

חב' בן & ג'ריס משיקה 2 טעמים חדשים של גלידות בסדרת CORE

הימים הינם ימי סגר, כולנו ספונים בבתים ומכל חדר אני שומעת את שיעורי הזום השונים, בין לבין נשמעות קריאות של : "אמא אני רעב" , "אמא בא לי משהו טעים" , "אמא מה יש לנשנש?" הגם אצלכם כך מתנהלים ימים אלו?

בתזמון די מדוייק הגיע משלוח של גלידות מפנקות וטעימות מבית חב' בן & ג'ריס אשר משיקה בימים אלו 2 טעמים חדשים של גלידות בסדרת CORE- גלידה בעלת ליבה המשלבת 3 אלמנטים של טעם ומרקמים ייחודיים: גלידת בצק עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת Wake & Not Bake - אימל'ה איזה טעים!!!




גלידת עוגיות שוקולד צ'יפס- הינה גלידת עוגיות חלב עם חתיכות פאדג' וליבת בצק עוגיות. 




גלידת Wake & Not Bake- הינה גלידת וניל עם עוגיות חמאת בוטנים וגלידת חמאת בוטנים עם חתיכות פאדג' וליבת בצק עוגיות לא אפוי.




גלידת CORE מאפשרת לנו את כדור הגלידה המושלם! בין אם חופרים היישר אל תוככי הליבה או מערבבים הכל יחד... כל אחד יכול לקבוע לעצמו איך תיראה הכפית הבאה! זו בדיוק הגלידה שאוהבים אצלינו, מהיום לא צריך לבחור, יש הכל בגביע אחד.

אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל מציין שסדרת גלידות CORE מיוצרות באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית. לאחר שבעבר החב' ייבאה טעם אחד מתוך הסדרה שזכה להצלחה ולפופולריות עצומה, החליטה החב' לאמץ את הטכנולוגיה למפעל הישראלי ולייצר את סדרת הגלידות באופן קבוע.
מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות, אשר פותח ע"י צוות "גורו הטעמים" של בן & ג'ריס.

גלידות CORE משווקות בפיינט של 500 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 25.9 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות ובחנויות המפעל. 


אבי זינגר מוסיף שבן & ג'ריס ישראל מאושרת כחברת FAIRTRADE (סחר הוגן) היחידה בישראל שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל מופיע על כל אריזות החברה. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה