יום רביעי, 30 בספטמבר 2020

עולם הלחם- החלום המושלם לאוהבי הפחמימות

כאשר הודיעו על כניסה לסגר הדבר הראשון שהצטיידתי בו היה 10 קילו קמח כי כולם כבר יודעים שאני יכולה לחיות רק על לחם על כל סוגיו- לחמניות, פיתות, מאפים מתוקים, מאפים מלוחים- העיקר שיהיו שם שמרים וקמח.

מאחר ובימים אלו אני יותר פנויה ובין זום עם הילדים לניקיונות הבית אני מוצאת זמן לדפדוף ברשתות החברתיות, די במקרה קפצה לי מודעה של עולם הלחם ומשם הכל היסטוריה, אימל'ה, מעולם לא שמחתי להכיר כל כך אתר כזה או אחר, תקשיבו, זהו חלום של כל אוהב פחמימות (כמוני) ואולי בעצם לא רק! זהו אתר שכל בית בישראל חייב להכיר, יש כאן הכל מהכל - בהחלט עולם שלם של לחמים על כל גווניו וסוגיו והכל באיכות סופר גבוהה שלא תמצאו בכל מקום.

עולם הלחם נוצרה ונוסדה כחברת בת של חברת "גלרזית 200 בע"מ" אשר מובילה את שוק הלחמים המוסדי כבר למעלה משלושים שנים- בין לקוחותיהם :בתי קפה, בתי מלון, בתי חולים, מסעדות, בתי אבות ועוד ועוד. אם פעם היה ניתן למצוא את המבחר הרחב של הלחמים ומוצרי המאפה רק בבתי קפה, מסעדות, טלוויזה ואירועים מיוחדים הלוא שכיום גם אנחנו הלקוח ות הפרטיים יכולים להתענג בביתנו עם משלוח עד הבית, שירות ללא תחרות וטעם מופלא מעין כמותו(אגב, בהזמנה מעל 100 שקלים ניתן לקבל משלוח ללא עלות).


נכנסתי כאמור לאתר ופשוט התמוגגתי עולם שלם נפתח בפני והכל במחירים סופר נוחים, שמודה שבהתחלה הייתי די סקפטית לגבי טיבם כי על מוצרים ברמה כל כך גבוהה הורגלנו לשלם מחירים מאוד יקרים. בין המגוון שנמצא באתר יש:  מבחר לחמים, לחמניות, חלות , פיתות, עוגות, עוגיות ומלוחים, קישים לאירוח, בורקסים, בסיסים לפוקאצות ופרנות, מוצרי כוסמין, מוצרים ללא סוכר, מוצרים אותנטיים (קובנה/קובניות, סחוג) ועוד ועוד פינוקים מדהימים. עוד לפני שאמשיך אני חייבת לציין לטובה את האתר הסופר ידידותי למשתמש, עם ממשק נוח וקל מאוד- הכל מחולק לקטגוריות השונות ושם ניתן לצפות גם בתמונות מלבד המלל עצמו.









וזו הזמנתנו:



ביצענו הזמנה, קבענו מועד לאספקה וביום שישי בשעות הבוקר המוקדמות צלצל בדלת שליח חביב והביא ארגזים עמוסים כל טוב, כל הפריטים היו ארוזים בקפידה ובסטריליות.












ועכשיו לטעמים, טוב, תקשיבו!!! אימל'ה הכל פשוט מושלם, טרי כל כך , שימו לב בתמונות שעוגת השמרים עם הגבינה אפילו עדיין עם אדים קצת מרוב שיצאה חמה וטריה, החלות נימוכות, עם רכות שלא נגמרת, בחיי אלו טעמים שאני מצליחה להוציא במאפים של בית אך לא במוצרים מוכנים ועוד כאלו שלא אני בחרתי בעצמי.

כל יום שישי אני אופה חלות ואילו הפעם החלטתי לקחת את הסיכון (ההזמנה הגיעה בשעות הבוקר כך שהיה לי זמן ספייר במידת הצורך) והזמנו חלות מתוקות שהיו פשוט מדהימות, ילדי שדי מפונקים טענו שאלו החלות הכי טעימות שאכלו. את סנדוויץ השישי הפעם אכלנו עם החלה המתוקה.



עוגת הגבינה עם פירורים ועוגת השמרים עם הגבינה היו פשוט מדהימות, עם טעמים של בית, איכותיות , כאלו שאתם רוצים להמשיך לזלול בהנאה, כאלו שיגרמו לכם כל רגע לעצור להפסקת קפה.






את ארוחת השבת שלנו הפעם ביססנו על הקיש והקובניות, להם הוספנו עוד מספר תוספות אך הם בהחלט היו הכוכבים בשולחן, כולנו התמוגגנו על כל ביס וביס ואצלי הם מפונקים, בחיי, לא אוכלים כל דבר ולרוב הם טוענים שלמוצרים הקנויים יש טעם לוואי ותעשייתי כך שבאמת שמחתי להכיר מותג מכובד שמציע מוצרים סופר איכותיים  המבוססים על חומרי גלם באיכות גבוהה ובמחירים באמת הוגנים.






אז חברים, שמעו בעצתי, במיוחד בימי הסגר זה הפתרון המושלם והשווה ביותר, מבטיחה לכם הנאה סופר מושלמת, כנסו לאתר, בצעו הזמנה ותהנו. שימו לב-הזמנות שנכנסות עד השעה 15:00-תסופקנה ביום העסקים הבא, הזמנות שתכנסנה לאחר השעה 15:00-תסופקנה כעבור 2 ימי עסקים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה