יום שלישי, 29 בספטמבר 2020

טעימות קטנות ועוד- פינוקים טעימים עד הבית

מודה! אם בסגר הקודם ביליתי כל היום במטבח, בסגר הזה אני יותר בקטע של קריאה, למידה וניקיונות. אולי תקופת החגים היא זו שהובילה לבעיה לא פשוטה זו אולם יחד עם זאת היום להכל יש כבר פתרונות. 

אז ממש רגע לפני בוא יום הכיפורים הזמנתי מגש פינוקים מושלם - קינוחי כוסות במבחר טעמים מבית טעימות קטנות ועוד המנוהל על ידי ליאת המקסימה.

ליאת הינה אם לילד בן 10 בעל צרכים מיוחדים. כאשר אובחן בנה החליטה לעשות הפסקה מהקריירה הענפה והתחילה לעבוד כמורה, בו בעת פתחה את העסק טעימות קטנות ועוד. בזכות עסק זה היא מצליחה להתפרנס ולפרנס בכבוד, היא זמינה לבנה ולצרכיו והכי חשוב עושה את מה שהיא אוהבת יותר מכל! ליאת מכינה הכל בהתאם להזמנות (אין מלאי קיים) , הכל טרי, טעים, איכותי ומפנק.

בין שלל מוצריה ניתן למצוא קינוחי כוסות, עוגות, עוגיות, סלסלאות פיקניק, מארזי בראנץ, סושי שוקולד, סושי פירות ועוד ועוד פינוקים כיפיים, כל אלו במשלוח עד הבית (בפתח תקווה ללא עלות נוספת ובשאר האיזורים בהתאם לאיזור)הכל במחירים נוחים ובאיכות גבוהה מאוד.

אז דווקא עכשיו בימי הסגר כשאתם רוצים לפנק את יקירכם ו/או להתפנק זה הזמן לפנות לליאת המקסימה ולהזמין מהמבחר הרחב והמיוחד שלה, מילה שלי- אתם תהנו מאוד.

אז כפי שציינתי מעלה אנחנו התפנקנו עם מגש קינוחי כוסות במגוון טעמים: פררו רושה, אוראו, קינדר, רפאלו ולוטוס, כולם ככולם היו מיוחדים וטעימים מאוד:









קבלו הצצה למטעמים נוספים שליאת מכינה:














אספקה תוך 1 עד 7 ימי עסקים

מדיניות החזרים: אם המוצר לא לשביעות רצונכם, צרו איתי קשר.
חשוב לדעת: משלוח חינם בתוך פתח תקווה | בשאר האזורים משלוח בתוספת תשלום.
ניתן לשלם באמצעות: ביט, העברה בנקאית ובמזומן.

טלפון להזמנות:
054-973-6111

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה