יום שני, 14 בספטמבר 2020

קפיצה קטנה למקסיקו- סברוסו גבעתיים

שערי המדינה די סגורים והידיעה כי איננו יכולים לטוס לחו"ל די לא פשוטה עבורינו. על כן לא אחת אנו תרים אחר המסעדות מהמטבחים השונים ברחבי העולם, הפעם בחרנו בסברוסו- מסעדה מקסיקאנית חדשה שנפתחה רק לפני כשלושה חודשים, כן, כן , בתקופת הקורונה ההזויה. 




המסעדה ממוקמת בגבעתיים , מסעדה קטנה ומטריפה שכבר כאשר נכנסים ישנה תחושה של קפיצה קטנה למקסיקו- אם זה כובעי הסומבברו, המוזיקה המתנגנת, הצבעוניות, התמונות על הקיר ועוד. המסעדה נפתחה על ידי השף עומרי אשר הקים בשוק הכרמל לפני מספר שנים דוכן מקסיקאני קטן, המשיך במטבחים השונים ברחבי הארץ עד שהגיע לנחלה ויחד עם אופיר פתחו את הפנינה הזו. במקום ישנן פינות ישיבה בפנים ובחוץ.




כל המטעמים נעשים כאן במקום על ידי השף עומר החל מהטורטיות תירס המדהימות, הסלסות, הנאצ'וס הקריספיים והמושלמים וכלה בבשרים שמבשלים בישול ארוך ועוד. 




אז שנתחיל? אט אט התחילו להגיע לשולחננו מבחר מנות נפלאות, כולן אותנטיות, חרפרפות (במתינות, לא להבהל) ועם הרבה טעם של עוד. 


אני בחרתי בסנגריה מקסיקנית קרה- יין אדום עם תבלינים מקסיקנים- מתקתק, טעים ואיכותי מאוד, הזוגי לעומתי בחר בבירה טוכר לאגר בלונד מהחבית.




ראשונה הגיעה לשולחננו מנת הפינוקים- נאצ'וס סברוסו- קריספי טורטיה ציפס עשויים מתירס, גבינת קסו פרסקו, גואקמולה, שעועית שחורה, סלסה פיקו דה גאיו ושמנת מעל- אנחנו מאוד אוהבים את המנה הזו ולכן לא אחת מזמינים אותה, כאן היא התעלתה מעל כולן ופשוט הייתה מושלמת מבחינת שילוב הטעמים המאוזן והמדוייק מאוד, הטריות, הקריספיות- ואוו, מנה מדהימה לצד המשקה אליפות:



לוס טאקוס פסקדו- 2 טורטיות תירס ומעליהן דג קוד קריספי מטוגן עם מיונז צ'יפוטלה ליים, כרוב וסלסה פיקו דה גאיו- טוב, אחת המנות הסופר מוצלחות שדגמנו עד היום, כל מרכיב במנה היה מוצלח מקודמו וביס מכל האושר העילאי הזה גרם לחגיגת טעמים מושלמת בחיך. חברה שאלה אותי איך אוכלים את המנה הזו? אז כן, מתלכלכים אבל זה לכלוך טוב וכיפי, אל דאגה יש מגבונים והמון מפיות:





לוס טאקוס קארנה אסאדה- בריסקט פרוס דק על הפלאנצה, סלסה פיקו דה גאיו, גואקמולה וכוסברה- וואי גם מנה זו מנצחת, נתחים דקיקים של בריסקט שנחו להם לאחר כבוד על טורטיות התירס המושלמות, אגב כל הטורטיות תירס הינן ללא גלוטן ומומלצות בחום. גם כאן שילוב המרכיבים יחדיו יוצרים ביס של שלמות, ממש לונה פארק של טעמים:




בוריטוס צ'ידוס ברבקואה- הבוריטו מגיע בתוך טורטיה מחיטה ממולא בגואקמולה , אורז מקסיקני, שעועית שחורה, כרוב וסלסה פיקו דה גאיו- זה למעשה הבסיס של המנה, אליה ניתן להוסיף מבחר תוספות - אנחנו בחרנו בברבקואה- בריסקט בבישול ארוך עם תבלינים מקסיקנית- וואו איזו מנה, מודה ומתוודה, כאשר ראיתי בתפריט שהמנה מכילה גם אורז לא הסתדר לי כל כך, פחמימה בתוך פחמימה? הזוגי לעומתי חובב הפחמימות ישר הכריז כי זו המנה עבורו! כאשר הגיעה המנה כבר בביס הראשון הבנתי כי טעות בידי וכי המנה פשוט מושלמת, וואו אחד גדול, אימל'ה איזה שילוב מדהים של טעמים מופלאים, אין ספק שעומר יודע מה הוא עושה וכי הוא בהחלט מבין באוכל טוב:




קינחנו בצ'ורוס הנעשה במקום ומוגש לצד ריבת חלב ושוקולד, קינוח מושלם, חמים ומפנק לארוחה סופר מושלמת:





מידי יום בין השעות 18:00 ל-20:00 יש חגיגת HAPPY HOUR - כל הבירות מהחבית, יין וקוקטיילים ב-1+1 .

סברוסו במקסיקנית למי שלא יודע זה טעים וכאן אכן הכל סופר טעים!!

כתובת:
כצנלסון 109, גבעתיים
טלפון להזמנות:
03-504-4406
שעות פתיחה:
18.00-00.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה