יום שבת, 12 בספטמבר 2020

מסעדת BORA BORA- חוויה קרניבורית מדהימה

לפני כשבועיים נפשנו בצפון ארצנו היפיפיה , בדרכנו חזרה למרכז החלטנו לעצור בכפר ראמה במסעדת BORA BORA , מסעדת בשרים ודגים שמציעה מטעמים מהמטבח הערבי- מגוון רחב טרי, טעים, אותנטי ומגוון מאוד. 

כבר כאשר נכנסים למסעדה, כמובן לאחר מדידת חום (כאן מקפידים מאוד על כללי התו הסגול) מרגישים את האווירה הייחודית, את הכמיהה לגרום לנו הסועדים להרגיש כאילו והגענו לבית הפרטי של שף ובעלי המסעדה. מוזיקה נעימה מתנגנת לה ברקע, העיצוב היפיפיה והשירות המוקפד כל אלו לצד האוכל המדהים יגרמו לכם לרצות לשוב לכאן ממש בקרוב שנית. 



ביקור בכפר היפה, שמוקף בעצי הזית העתיקים ובנוף הייחודי והפסטורלי של הגליל העליון, פותח את התיאבון. במסעדת BORA BORA  ניתן להנות מתפריט עשיר ומגוון שכולל טאפסים שווים וטעימים במיוחד  לצד מנות מדהימות שמורכבות מנתחי בשר עסיסיים ומשובחים ודגים טריים. הכול מוגש בצורה אסתטית ונעימה, לצד שלל תוספות נפלאות או סלטים רעננים.

הגענו בשעות אחר הצהריים לאחר טיול באחד הנחלים בקרבת המקום, רעבים, עייפים ובעיקר סקרנים לטעום את המטעמים שיש למקום להציע, אט אט השולחן התמלא לו במגוון רחב של סלטי הבית, טאפסים, מנות ראשונות ומבלי ששמנו לב הוגשו כלאחר כבוד מגשי הבשרים המושלמים. אז רגע, אנחנו לא ממהרים ואספר לכם לאט לאט על מה שאכלנו ודגמנו:

ראשית התחלנו עם מבחר סלטי הבית: חומוס ביתי (סמיך בדיוק כמו שאני אוהבת), טחינה, סלט כרוב, סלט גזר, סלט סלט טונה, סלט חצילים, חמוצים, סלט תירס, סלט עלים, סלט תורכי ועוד ועוד, כל סלט היה מוצלח מקודמו, כולם ככולם טריים, רעננים ומתובלים בדיוק כמו שאנו אוהבים ומתאימים לחיך הישראלי:











סלט בורה בורה- עגבניות שרי, מלפפון, חסה, בצל סגול, פטריות, גזר, תפוחים, גבינת פטה מגורדת ואגוזי מלך- וואו, פשוט וואו, אחד הסלטים המוצלחים שדגמתי ובוודאי במסעדה בשרית, שילוב מדוייק ומיוחד בין מרכיבים מושלמים, רוטב מיוחד שעוטף את כל הירקות הפריכים והטריים ברכות - שלמות:



תבולה -פטרוזיליה, עגבניות, בצל ירוק, נענע, בורגול דק- אנחנו מאוד אוהבים את הסלט הזה וכאן הסלט היה פשוט מושלם, כל הירק טרי, רענן בתיבול מדוייק ומאוזן מאוד, שילוב טעמים מנצח, בהחלט מייצג את המטבח הערבי הכל כך מיוחד:



פטוש - על מצע חסה ערבית, מלפפון, עגבניות, בצל סגול, קרוטונים, גבינה בולגרית בעיטור סומק וזעתר- זה היה סלט שלא הצלחנו להפסיק לאכול, ממש חיסלנו אותו עד תום, הן הילדים והן המבוגרים, גם כאן הסלט כולו היה עשוי מירקות טריים ופריכים מאוד, שילוב התיבול עם שפע הגבינה והירקות יצרו סלט מושלם:



עוד לא התאוששנו וקיבלנו את מנת הדגל של המקום- חציל קלוי ומטוגן בפירורי לחם מוגש עם טחינה גולמית, סילאן והמון אהבה, וואו תקשיבו, המצאת המאה, בחיי. אנחנו מאוד אוהבים חצילים ואוכלים אותם בכל סגנון ומתכון אפשריים, תמיד הייתי בטוחה שאי אפשר להפתיע אותי כבר וכאן הופתעתי בענק. תקשיבו זה טעים בטירוף!! בשניות המנה התחסלה לה מבלי שנשים לב, אל תוותרו.


סלט פיטריות חם - סלט פיטריות טעים, חמים ומפנק בדיוק בשילוב הטעמים שאני אוהבת, בזמן שהילדים נהנו מסלטי הבית אני חיסלתי כמעט לבדי את המנה הכל כך טעימה הזו:



אם נודה באמת בשלב זה היינו כבר די מלאים אבל מבלי שנשים לב הגיעו לשולחננו אחד אחרי השני בוצרים (יפיפיים יש לומר) עם בשרים מדהימים, הראשון שהגיע היה מנה פרי עיטו של שף המקום - קבבונים עם פיסטוק עטופים בסטייק סינטה - אימל'ה איזו מנה, איזו שלמות, איזו חשיבה- וואו אחד גדול, כל אחד מאיתנו חיסל לו את המנה שלו והתמוגגנו מכל ביס וביס, גם כאן הכל טרי, איכותי, מתובל בדיוק כמו שצריך - שלמות:





סטייק אנטריקוט אוסטרלי- בשר מובחר 250 גרם מוגש עם ירקות קלויים, נתח עסיסי, טרי, משוייש ונימוח בפה, כל ביס פשוט נמס לו בפה, אימל'ה , חגיגה קרניבורית לכל מי שמבין בבשר, למרות שבשלב זה באמת שכבר בקושי הצלחנו לנשום לא הצלחנו להפסיק לנשנש את הנתח המדהים הזה שהגיע בסלייסים, מי שמבין בבשר יתענג כאן על המנות, בהחלט לונה פארק לקרניבורים שבחבורה. 





בהחלט הכתרנו את הארוחה כארוחה הטובה שהייתה לנו לאחרונה, הכל היה כל כך טעים, כל כך מאוזן, כל כך מדוייק, כל כך איכותי, אם אתם מבקרים באזור אתם חייבים להתפנק ולהכנס לאכול במקום, מבטיחים לכם הנאה סופר מיוחדת.

רגע לפני יציאתנו לאיזור המרכז שף ובעלי המקום לא ויתרו לנו ודגמנו את הכנאפה המקומית והמושלמת יש לומר לצד קפה אספרסו, רעננים ושמחים יצאנו לדרך בידיעה שאנו נחזור שוב בקרוב.





כתובת:
בוויז לרשום בורה בורה כפר ראמה
טלפון להזמנות:
053-9386325
שעות פתיחה:
יום א'-ש' , 11:00-00:00



תגובה 1:


  1. אנחנו עושות שיחות אירוטיות חמות ולוהטות עם תמונות שלנו, ומוכרות סרטונים פרטיים שלנו שצילמנו בבית, שלחו וואצפ לאחת מאיתנו לפרטים:

    050-7534732 בר

    055-2664759 דנה

    055-9310377 ספיר

    השבמחק