יום שלישי, 29 בספטמבר 2020

טרופיקו- פינוק עד הבית גם בימי הסגר

בימות השנה הרגילים הבית שלנו שוקק חיים- תמיד יש אורחים, תמיד עוד חברים והמטבח פעיל במיוחד. את החגים האחרונים העברנו בשונה משאר ימות השנה בסגר בחיק המשפחה הגרעינית המצומצמת. רגע לפני יום הכיפורים החלטנו להתפנק והעברנו סופ"ש קולינרי מפנק במיוחד שכלל פינוקים רבים, כל זה רגע לפני שהלוחמת שלנו חוזרת לחודש לבסיס. 





אחד הפינוקים המושחתים שהיו מנת חלקנו היה מגש פירות מפנק, טרי, טעים ואיכותי מאוד מבית TROPICO עליהם קיבלתי המון המלצות. טרופיקו הוקם על ידי גולן ומציע למעשה מגוון רחב של מגשי פירות, שייקים מפירות טריים, מיצים טבעיים ועוד. 


אז יש שיגידו שיש כבר המון מגשי פירות בשוק ואכן כך הדבר אולם מניסיון אישי שלי עם הזמנות רבות עד היום יכולה להעיד כי לצערי הרבה מאלו המציגים מגשים מפנקים, עשירים ומגוונים לבסוף מגישים את ההפך המדוייק. כאן בטרופיקו מקבלים מגש פירות מגוון, רענן, טרי מאוד, מפנק וטעים כל זאת בזכות העובדה שהם עובדים באופן ישיר מול חקלאיים כך שהטריות במוצר מורגשת בכל פרי ופרי. 



רגע לפני שאני ממשיכה אני חייבת לציין לטובה גם את השירות הסופר אדיב הן הטלפוני והן של השליחים - לצערי, בימים אלו ממש לא מובן מאליו.

כל המוצרים ללא תוספות סוכר ו/או חומרים משמרים ומיוצרים מפירות טריים בלבד.


בשל הסגר שנכפה על כולנו החבר'ה בטרופיקו החלו למכור מהאתר גם תוצרת חקלאית של פירות וירקות ועושים משלוחים עד הבית מגדרה ועד חדרה.


במגוון הרחב ניתן למצוא מגוון מארזים ליולדות, מארזי יום הולדת, מארזים מפנקים לכל אירוע ו/או חגיגה, אגב, הם עובדים מול לקוחות עסקיים ופרטיים. 

כמו שאתם מכירים אותי אני תמיד דואגת לכם הקוראים שלי, אז גם הפעם דאגתי לכם לקופון הנחה של 10% על כל הזמנה מהאתר, להלן קוד קופון: pasha10.

כתובת:
שינקין 49 גבעתיים
טלפון להזמנות:
054-7526217
פייסבוק https://did.li/0ITYH
אינסטגרם https://did.li/4Z5ql

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה