יום רביעי, 9 בספטמבר 2020

ביוטיקייר משיקה מפיץ ריח חשמלי בגרסה חדשנית, חסכונית ובעיצוב אורבני


ביוטיקייר משיקה מפיץ ריח חשמלי בגרסה חדשנית, חסכונית ובעיצוב אורבני 




תקופת החגים כבר ממש כאן, אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלינו תקופה זו עמוסה במבקרים- חברים, משפחה, חבר'ה של הילדים ועוד. ממש רגע לפני החג קיבלתי את המתנה המושלמת לתקופה זו - מכשיר חשמלי מעוצב בקווים אורבניים המפיץ ניחוחות יוקרתיים בחלל הבית מבית רשת BeautyCare (ביוטיקייר), רשת הלואו קוסט הגדולה בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה.

מפיץ הריח החשמלי מפיץ לחות וניחוח עוצמתיים באופן אוטומטי באמצעות אדים קרים וכל זאת בלחיצת כפתור. הוא מסייע לטיהור האוויר ומומלץ לשימוש עם תמציות ריח, שמנים ארומתרפיים ואף עם תערובות שמנים צמחיות הדוחים חרקים ומזיקים בעונות המעבר- הריחות נעימים מאוד ונותרים בחלל הבית לאורך זמן. 

מפיצי ריח המבוססים על אידוי שמנים, כוללים לרוב שימוש בניחוחות טבעיים המופקים משמנים ארומתרפיים היוצרים אווירה ביתית ריחנית ונעימה. בביוטיקייר ניתן למצוא קולקציית שמנים רחבה של ניחוחות המותאמים לשימוש במכשיר, שבו אף ניתן לווסת את יחס התמצית למים בהתאם לעוצמת הבישום הרצויה. מלבד הפצת ניחוחות נעימים, השמנים האתריים אף יסייעו להרגעה, טיהור החלל ושיפור איכות השינה. 





המכשיר בטיחותי, בעל צריכת זרם מזערית וחסכונית, אינו מתחמם ונטול BPA. מתאים לשימוש בכל חלל - בבית ובעבודה, מגיע בעיצוב אלגנטי ומודרני, עם 7 גווני לד המתחלפים בהרמוניה. 

מחיר: 39.90 ₪ (המארז מכיל כבל USB ועלון הוראות) 

רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 26 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 26 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש - Beautycard המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז, הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר! לרכישה באתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה