יום שני, 14 בספטמבר 2020

יאמי מתוקים בטעם של עוד



ראש השנה כבר בפתח, קניתם מתנות ליקירכם? השנה זהו חג אחר, חג ללא המשפחה המורחבת, חג בו כולנו בסגר - בהחלט לא מה שאנחנו מכירים. יחד עם זאת אנו צריכים להסתכל על חצי הכוס המלאה - אנחנו בריאים, יש לנו את המשפחה הגרעינית המופלאה שלנו אז זה הזמן להרים את הראש, להתחיל להתכונן כמו שצריך, לפנק ולהפתיע את הקרובים אלינו במתנות קטנות וגדולות וקדימה, שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה.

הפעם ממש רגע לפני החג הגיע לידי משלוח מפנק וכיפי במיוחד מבית יאמי- מתוקים בטעם של עוד. תקשיבו, עוד לפני שאמשיך השם שלהם כל כך מדוייק ונכון- למטעמים שלהם באמת יש טעם של עוד!! כל העוגיות והעוגת שמרים טריים מאוד, נימוחים בפה, מארז מושקע, יפיפיה ובהחלט משמש כמתנה המושלמת ליקירנו.




יאמי הינו עסק של זוג מקסים יפעת ואסי מוסרי שהחל בעצם מהחלום של אסי שכולם יטעמו את המלבי החלומי שלו בטעמים השונים (איך פספסתי את הטעימות הללו) ומשם התפתח לרצון שכולם יטעמו את עוגות השמרים והעוגיות המופלאות של יפעת. לסיום הוסיפו את הקערות והצלחות הייחודיות של אומנים הזכוכית המופלאה הלוא היא אימה של יפעת.






כאן ניתן להנות ממבחר רחב של מארזים- רק עוגות, רק עוגיות, שילוב של כולם יחד, שילוב שלהם עם כלי הזכוכית המהממים ועוד. 






המשלוחים מגיעים כרגע לאיזור השרון והמרכז וההזמנות הן בדרך כלל לימי שישי אז את ההזמנות יש לבצע עד יום שלישי כדי ששישי הכל יהיה מוכן וישלח למקום המיועד. 




אז מה בתפריט? מלבי בטעם של פעם עם סירופ שנעשה במקום, קוקוס ואגוזי מלך טחונים, מלבי בטעם פונץ' בננה, בטעם שוקו, קרם ברולה ומרשמלו, עוגיות שוקולד מושלגות, דובשניות, קרמעוגיות ממולאות בנוטלה, כדורי רפאלו, עוגות שמרים במילוי שוקולד או קינמון, עוגת דבש, עוגת תפוחים.






כפי שציינתי מעלה ישנם מבחר מארזים מושלמים לחג, הקדימו והזמינו עוד היום ופנקו את יקירכם.

טלפון להזמנות:
053-365-8539



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה