יום שלישי, 22 בספטמבר 2020

מתפנקים עד הבית עם קייטרינג בוטיק חלבי אודט

 אני מאוד אוהבת לאפות ולבשל אך בלחץ החגים אני לעיתים מרשה לעצמי להרפות ולהתפנק (תרגעו, זה לא קורה הרבה), הפעם ממש רגע לפני ראש השנה הגיע מארז חגיגי, מפנק, איכותי, טרי וטעים מבית קייטרינג הבוטיק החלבי אודט.

מלבד המארזים החגיגיים שמגיעים במשלוח עד הבית ב אודט נותנים מענה פשוט ונוח למבחר רב של אירועים- עסקיים ופרטיים, החל מארוחות בוקר לישיבות וכנסים, בראנץ’ מפנק, קוקטייל אלגנטי, ימי הולדת, שבת חתן, בריתות, בר-מצוות ועוד. בעלי ותק של כ-14 שנה בתחום האירועים וברזומה העשיר שלהם אלפי אירועים, מסיבות, השקות, אירועים פרטיים ואירועי חברה.

'אודט מגשי אירוח' הוקם מתוך אהבה וניסיון רב שנים בתחום הקולינרי, במטרה לספק כיבוד משובח לרגעים הכי מאושרים בחיים. הניסיון העשיר והרב מאפשר להציע לכל לקוח ולקוח תפריט מושלם בהתאמה אישית, לכל סוג של אירוע. תוך שימוש במיטב חומרי הגלם ושמירה על טריות מקסימלית.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה ממש רגע לפני  ראש השנה הגיע משלוח מפנק עמוס בכל טוב: עוגת שמרים שוקולד, עוגת דבש, עוגת בראוניז, כדורי שוקולד, נשיקות ומארז גרנולה ביתי טבעוני.







עוד ניתן למצוא במגוון הרחב מבחר קינוחים, מארזים בהתאמה אישית ועוד:

 





אז אם גם אתם חוגגים בקרוב ורוצים לארח בקלות ובלי מאמץ הזמינו עוד היום את מגשי האירוח העשירים מבית אודט. כל המוצרים מגיעים עד לבית הלקוח ארוזים בקפידה. כל שנותר לכם לעשות הוא להוציא את המגשים מהאריזה ולהניח אותם על השולחן. מגשי האירוח מכילים פינגר פוד שלא מצריך שימוש בסכום ובצלחות ומתאים במיוחד לאירוח 'קוקטייל'. קייטרינג אודט מגשי אירוח מאפשר לכם לקצור מחמאות על אירוח מושקע ומוצלח ומבטיח לכם שתהיו פנויים ליהנות מהאירוע כאילו הייתם אחד האורחים.



הכנסו עוד היום לאתר  ו/או צרו קשר טלפוני עם אודט בטלפון שמספרו 054-4438899 והתפנקו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה