יום שני, 14 בספטמבר 2020

אהובה- חמארה ים תיכונית בשוק הפשפשים

אם יש משהו שאנחנו אוהבים זה למצוא את המקומות המושלמים בלוקיישנים המדליקים שיש לעיר הגדולה להציע, כך היה בערבו של אמצע שבוע שעבר, עת יצאנו עם חברינו הטובים לדייט זוגות כיפי ומהנה במיוחד. הגענו לפנינה קסומה בסמטה הסמוכה לשוק הפשפשים ההומה אדם במהלך שעות היממה. 




בשיטוטי ברשת מצאתי את המלל הבא: "מאז שאהובה הגיעה לפשפשים, היא הפכה להיות המקום הכי אהוב בשוק. יש בה משהו שלא משאיר אף אחד אדיש. אולי זה הבושם המשגע (או כמו שאנחנו קוראים לזה "ניחוחות הבירה"). אולי זה הלוק המיוחד, אולי זה בכלל הקול המלטף. איך שלא תקראו לזה, קורה משהו טוב פה בשוק"- מודה, די הדליק אותנו והחלטנו שאנחנו חייבים להגיע ולבדוק מקרוב ותקשיבו, הם צדקו בכל מילה ומילה!! זה באמת אחד המקומות שאתם חייבים לבקר בהם! אין לי ספק שהעובדה כי המקום המה אדם לא סתם וכי הם עבדו קשה על מנת להגיע לתוצאה שכזו.

הגענו למקום בשעת ערב מוקדמת, עוד היו מספר שולחנות פנויים אך חיש מהר ומבלי ששמנו לב גם אלו נתפסו להם מהר , על כן אני יותר ממליצה לכם להזמין מקומות מראש.




את הערב פתחנו עם משקה - אני יין גוורץ ובעלי שיחיה בירה מהחבית, קרה ומרעננת. לצידם הגיעו חמוצי הבית, בוטנים על קליפתם וזיתי הבית (אימל'ה איזה טעימים):





אחד הדברים הכיפים כאן זה הדילים הסופר שווים ומפנקים- והפעם מאזטים - 5 מאזטים + בייגלה יפואי במחיר מצחיק של 89 ש"ח בלבד, בין המזאטים תמצאו: כבד קצוץ של פעם עם ריבת גזר וקינמון. איקרה רומנית- בצל סגול ושמן זית. קפרזה- מוצרלה טרייה , עגבניות שוק, בזיליקום ובלסמי מתקתק. כרובית בטחינה- כרובית מטוגנת עם פלפלים, בצל, עשבי תיבול וטחינה גולמית. עלי גפן על מצע צזיקי- כולם ככולם היו טריים, איכותיים ומפנקים מאוד, בהחלט הנשנוש הכיפי והאולטימטיבי לצד הבירה ו/או המשקה אלכוהולי שתבחרו לשתות מהמגוון הרחב שיש למקום להציע:












מאחר ובילינו במקום מספר לא מבוטל של שעות בחרנו להמשיך את הערב עם עוד מספר מנות עיקריות שהגיעו למרכז השולחן: 
קרפציו סינטה- קונפי ששרי שום, עלי רוקט, בלסמי, עגבניות שרי ופרמזן בליווי טוסטונים (אנחנו ביקשנו להגיש את הפרמזן לצד המנה- מנה מצויינת, נתחי הקרפציו איכותיים מאוד, טעימים, בתיבול מדוייק ומאוזן- שלמות:





עראיס- פיתת גריל עם בשר, טחינה ועגבניות חריפות- המאכל שכבר מזמן הפך ללאומי ונמצא כמעט בכל מקום שמכבד את עצמו, גם כאן המנה הייתה מצויינת, בשר איכותי, טעים, מתובל היטב:





ציפס מתובל- בעשבי תיבול וגרידת לימון- אימל'ה איזה שילוב מושלם, למרות שכולנו כבר היינו מפוצצים לא הצלחנו להפסיק לנשנש את המנה המושלמת:




חשבתם שנוותר על קינוח? ממש לא! בהמלצת המלצר המקסים שלנו בחרנו במנת ריקוטה נוטלה- מאפה ממולא (מלאוח) בקרם גבינת ריקוטה ושוקולד נוטלה עם דבש וקוקוס- קינוח מושחת, חמים, לוהט וטעים במיוחד- וואו אם לא היינו שבעים מילה שכל אחד היה מזמין מנה שכזו:





אז חברים אם גם אם מחפשים את המקום הנכון, עם האווירה המושלמת, השירות המוקפד, האוכל הטעים , האלכוהול האיכותי זה המקום בעבורכם. 

טלפון להזמנות:
 03-6838611 
כתובת:
רבי פינחס 13 שוק הפישפשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה