יום שלישי, 1 בספטמבר 2020

שעשועי אוכל - אסור או מותר?


שעשועי אוכל - אסור או מותר? 

מותר! חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה: משחקרקרים עם אוכל! 




כמה פעמים גערו בכם, כשהייתם ילדים, להפסיק לשחק עם האוכל? כמה פעמים גערתם בילדיכם? חברת "ביכורים מזון ומאפה", בשיתוף עם איריס גרינשפון - מאמנת לאורח חיים בריא, דווקא מציעים לשחק עם האוכל, ולהיעזר בדמיון כדי ליהנות מהאוכל ואפילו לשכנע סרבנים סדרתיים להצטרף למשחק ו... לטעום משהו חדש! החברה, המתמחה בייצור לחמים וקרקרים מזרעי פשתן, מציעה לארגן משחקרקרים משפחתיים, עליזים ומשעשעים, עם קרקרים פשתן בריאים ופריכים, קוטג' או גבינה לבנה, ירקות, טונה ועוד – כיד הדמיון הטובה עליכם. 

אז אומנם בי גערו לא אחת כשהייתי קטנה כי לא משחקים באוכל אולם לא אחת אני עם ילדי שיחקנו ויצרנו באוכל, גם כאן הפעם בחרנו לשחק ומה אגיד לכם? הילדים היו כל כך מרוצים מהמשחק שאכלו את הקרקרים עם תוספת הירקות/גבינות ועוד בהנאה מרובה ואני התמוגגתי מנחת.

איך משחקרקרים? 

¨ מי יפרק את הבית שלי? לבנות מגדל של קרקרים עם ממרח (למשל, קוטג' ונבטי חמניה) המונחים שתי וערב - כמו במשחק ג'אנגה וכל אחד, בתורו, צריך להסיר קרקר - בלי לפרק את המבנה! ולכרסם אותו. ואפשר גם לשחק הפוך: מורחים קרקרים בכל ממרח שאוהבים (אפשר להוסיף ירקות, זיתים, נבטוטים וכדומה). מניחים את כל הקרקרים המוכנים במגש המכילם בנוחות. במרכז צלחת הגשה מתאימה מניח כל אחד, בתורו, קרקר – כך שיתמוך ויסייע לבנות מבנה כלשהו (מסילה, דומינו, ג'אנגה, לוח שחמט...). כשסיימתם לבנות, כל אחד בוחר לעצמו כמה קרקרים שהוא רוצה, ומכרסם להנאתו. 



¨ סלטונה וכפות מקרקרים: מכינים סלטונה עם שמן זית ולימון טרי, מלח ופלפל, יחד עם עגבניות ומלפפון טריים. שמים את הסלט בקערה ומעמידים את הקרקרים סמוך לדפנות. כל אחד מוזמן לאכול מהסלט, בתנאי שהוא משתמש בקרקר - בתור כף. אפשר לשחק בצורה דומה גם עם כל סלט אחר, שניתן לערום על הקרקר – סלט אבוקדו, ביצים, חומוס, קוביות חציל, פלפל וקישוא, ועוד. 




הקרקרים המיוחדים, המיוצרים מזרעי פשתן טחונים, מוצעים ב-3 טעמים נהדרים – שום, זעתר וטעם טבעי. הקרקרים מכילים רק 1 גרם פחמימה לקרקר, והם עשירים בחלבון (כ-40 גרם חלבון ב-100 גרם) ובסיבים תזונתיים. הם אינם מכילים חומרים משמרים, רכיבים מהונדסים גנטית, רכיבים מן החי, או תוספת סוכר. ניתן להשיגם ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ובאתר "ביכורים מזון מאפה": https://www.bikurim.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה