יום חמישי, 25 בפברואר 2021

Ma'aden מעדן - ג'חנון בטעמים- כבר טעמתם?

טוב, אתם מכירים אותי כבר, כל מה שקשור לקולינריה וטעמים אני אוהבת לנסות. אוהבת להתנסות, לחוות טעמים וניחוחות חדשים, לחוש, להכיר יזמים חדשים ומתחילים (בעיקר אלו שצמחו בעקבות הקורונה) ואז לחזור ולספר לכם, לשתף אתכם שגם אתם תהנו בדיוק כמונו. 

אמש רגע לפני פורים הגיע משלוח מנות סופר מקורי, מגניב, טעים ומיוחד מבית Ma'aden מעדן - ג'חנון בטעמים . טוב, תקשיבו, רעיון גאוני!! אצלי החבר'ה מאוד אוהבים ג'חנון, אני מכינה ואף לעיתים רוכשת קנוי אולם על קונספט ג'חנון הטעמים לא חשבתי מעולם וזה פשוט מושלם!

Ma'aden מעדן - ג'חנון בטעמים הוקם על ידי הזוג אופיר צנחני ויסמין ניזרי- תימני אחד וחצי אלג'ירית חצי טריפוליטאית זוג בחיים ושותפים לעסק המהפכני שהקימו. גם הם בחרו לפתוח את העסק בעקבות משבר הקורונה. אופיר הוא כוכב ריאליטי לשעבר, זמר בכוכב נולד, היום בעל מתחם של חדרי בריחה ולייזר טאג בתל אביב. יסמין היא מעצבת תלבושות לריקודים סלוניים לטיניים,כיום גם מלמדת תפירה ועיצוב. בסגר הראשון אחרי ששני העסקים של כל אחד מהם פסקו מלפעול נותרו ללא פרנסה.

באחת הנסיעות בערב שישי להוריו של אופיר הוא מצידו הציע שיסמין תלמד להכין ג'חנון מאמו והיא תעביר לה את המתכון הסודי, אולי נמכור אמר לה שמא בצחוק שמא ברצינות. בני הזוג לקחו את הנושא כהרפתקה, שכן אף אחד מהם לא עסק עד היום באפיה לפני. הם לקחו כאמור את הנושא ברצינות ויחדיו חקרו לעומקו של המתכונים, למדו את רזי הכנת הג'חנון ואף התאמנו בנסיונות במשך כמה חודשים טובים. בנסיעה נוספת אל ההורים יסמין מצידה שאלה בתמימות את אופיר למה טובלים את הג'חנון בחריף במקום שאולי הג'חנון יהיה בעצמו חריף? וכך עלה הרעיון של הטעמים, כל אחד מהם הוסיף טעם מעולמו ויחדיו הגיעו לשישה טעמים מנצחים. 

אחרי עוד כמה חודשים של פיתוח מתכונים ונסיונות אפיה הגיעו אל היעד- למתכונים המושלמים!! וכיום כאמור מציעים נשנושי ג'חנון חתוכים בשישה טעמים שונים. הרעיון להגיש את הג'חנון חתוך הגיע מרצון להגיש בצורה אסטתית ונעימה לעין ויחד עם זאת כדי שיהיה נוח לחלוק אותו עם עוד אנשים. 

אז כאמור הזוג רק בתחילת דרכו ויש להם עוד חזון ארוך לפניהם, הם  רוצים בעתיד להציע מנת נגיסי ג'חנון עם סלט לארוחת צהריים במשרד. כיום עובדים על תפריט מלא של ארוחות ג'חנון שכולל רטבים משלימים וקינוחים . יש עוד ארסנל של טעמים שעוד לא יצא לאור! יש למה לחכות. בעתיד אף יוסיפו לתפריט עוד מאפים תימנים כמו קובנה בטעמים מיוחדים וייחודיים להם. 

אז כאמור אמש הגיע המשלוח הסופר טעים, איכותי, מקורי ומפנק שכלל ג'חנון בשישה טעמים שונים: קצח, בזיליקום, זעתר, מעושן, חריף, וגריל .














המארז כולל רול מכל טעם (6 סך הכל), 3 סוגי רסק (רגיל, בצל, בצל ושום), 2 ביצים חומות.

ראשית ולפני הכל חייבת לציין את הג'חנון הטעים, הבצק פשוט מושלם, דקקקקקקקקק בטירוף, בדיוק כמו שאני אוהבת. אני באופן אישי מאוד אוהבת לקלף את שכבות הבצק וכך לאכול אותו וכאן הוא פשוט ענה על כל הדרישות שלי. ועכשיו לטעמים, טוב, תקשיבו!! אני בחורה מאוד יצירתית במטבח אך מודה ומתוודה שזה פשוט רעיון גאוני, מעולם לא חשבתי על הרעיון של שילוב הטעמים בבצק מה שמעניק למנה טאצ' מושלם ומיוחד מעין כמותו. הטעמים כפי שציינתי מעלה הינם: קצח, בזיליקום, זעתר, מעושן, חריף וגריל- החריף חריף מאודדדדדדדדדדדד- מושלם לאוהבי החריף כמו בעלי. המעושן מעניין , הקצח והבזיליקום מושלמים והגריל התחבב במיוחד על ידי נסיך הבית.

אז חברים, אם גם לכם מתחשק להזמין מנה סופר מושלמת, מקורית ומיוחדת זה המקום בעבורכם, הזמינו לעצמכם מגש של עונג צרוף שכזה במחיר די מצחיק. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

מארז מפנק של ג'חנון בשישה טעמים!!
(קצח, בזיליקום, זעתר, מעושן, חריף, וגריל )
המארז כולל רול מכל טעם (6 סך הכל)
3 סוגי רסק ,סחוג ו-2 ביצים ב100₪ כולל משלוח עד הבית!


*משלוחים לר"ג ת"א גבעתיים.
*המבצע אינו כולל את יום שבת.
*המבצע עד גמר המלאי - בהזמנה מראש בלבד.

טלפון להזמנות:
053-622-9789
דף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה