יום שני, 9 בנובמבר 2020

נקניקיות צ'ורי -אתם חייבים לנסות

כל ביקור שלנו בחו"ל מתחיל באותה הסאגה- אנחנו מחפשים ומחפשים אחר המסעדות/ דוכני האוכל המציעים נקניקיות מקומיות איכותיות.  הזוגי חובב מושבע של נקניקיות נהנה בכל ביקור בחו"ל מאותו המאכל האהוב עליו במיוחד (לעיתים לצערו זה לא קורה מאחר ואנו לא מוצאים את הנקניקיות מעוף/בקר ללא חזיר).

גם בארץ אנחנו לא אחת מחפשים אחר הספקים המייצרים נקניקיות בוטיק פרימיום איכותיות, כן, יש מספר כאלו בארץ ואנחנו נהנים כל פעם מחדש למצוא עוד כמה כאלו. הפעם אני רוצה לספר לכם על מותג שמצאתי ממש לאחרונה ואנחנו ממש אהבנו- נקניקיות צ'ורי- נקניקיות פרימיום סופר איכותיות במספר טעמים מדליקים. את הנקניקיות ניתן להכין במחבת/ במנגל/ בתנור/ במעשנה עוד. כל הטעמים נפלאים ואיכותיים.

אז חברים נקניקיות איכותיות ניתן לאכול גם בבית עם מוצרי נקניקיות צ'ורי.


נסרין- נקניקיה בדואית פיקנטית על בסיס טלה עם צנוברים- נקניקיה סופר טעימה עם טעמים נפלאים, מתובלת היטב (הטעם הספציפי הזה היה פחות אהוב על הילדים אך אנחנו המבוגרים מאוד אהבו).


ג'ולייט- נקניקה צרפתית עם גרגירי חרדל ואגוז מוסקט- אימל'ה איזה טעמים מושלמים, איזה איזון מדוייק ומיוחד בין הטעמים, בין התיבול והבשר- שלמות זה כאן!


ליליאן- נקניקיה מרוקאית עם ארבעה פלפלים חריפים- טוב, זו בהחלט נקניקיה המיועדת לאוהבי הזאנ'ר , הנקניקיה חריפה מאוד (לטעמי, לטעמו של הזוגי חובב החריף פיקנטית), אותה שילבתי עם שקשוקה ונוצרה מנה סופר מושלמת- ממש לונה פארק של טעמים לחיך.


סימה- נקניקיה אסלית עם טחינה, עמבה ופיסטוקים- נקניקיה יישראלית, סופר ייחודית ומטריפה בטעמיה, גם כאן שילוב הטעמים מאוד מאוזן, מיווחד וטעים, חגיגה אמיתית של טעמים, אנחנו מאוד אהבנו אותה לצד לאפה , סלטים והמון טחינה- גם מנה זו סופר מושלמת!


ויקטוריה- נקניקיה ארגנטינאית עם עשבי תיבול - גם כאן פשוט עפנו על הנקניקיה, מאוד אהבנו את הטעם הייחודי לה, אותה שילבנו עם לחמניית בגט, חרדל, רטבים, כרוב כבוש ופשוט התמוגגנו מכל ביס וביס, גם הילדים וגם המבוגרים, זו בהחלט אחת הנקניקיות שזרקו אותנו לטיולינו בחו"ל.


את מבחר הנקניקיות ניסינו כל פעם בצורה אחרת- פעם על המנגל, פעם על המחבת, פעם בשקשוקה ובכולם ככולם נהננו מאוד, העשייה הייתה בדיוק לפי ההוראות, הטעמים נפלאים והאיכות ניכרת בכל מוצר ומוצר. אין לי ספק כי אנחנו מאמצים אותם ונמשיך לרכוש ולרכוש, ממליצה גם לכם לעשות זאת בחום.






באתר של המותג יש מבחר מתכונים סופר שווים, מצרפת להנאתכם מתכון אחד:

שקשוקה עם נקניקיות ליליאן:

מצרכים:
חבילת נקניקיות ליליאן, (אפשר כמובן להחליף לכל סוג אחר, אנחנו אוהבים את החריפות בשקשוקה)
6-7 עגבניות אדומות בשלות
שיניים מראש שום שלם
6-8 ביצים
שמן לטיגון

* בשקשוקה שלנו אין בצל וגמבות

הוראות הכנה:
מטגנים בשמן על חום בינוני נמוך שיני שום קצוצות גס, אחרי כדקה או שתיים מכניסים את הנקניקיות לטיגון קצר, רק כדי לתת מעט קריספיות ולהשאיר את הטעמים של הנקניקיות בתוך השקשוקה ואז מוציאים אותן החוצה

מי שלא רוצה שהשקשוקה כולה תהיה חריפה (אם מגישים לילדים) פשוט שידלג על השלב הזה ויכניס את הנקניקיות בשלב האחרון של בישול העגבניות
לגבי העגבניות, אנחנו לא אוהבים את הקליפות, לכן חורצים את הקליפה וחולטים לדקה במים רותחים.

חותכים את העגבניות לשמיניות ומכניסים למחבת

מוסיפים 2 כפות פפריקה מתוקה/מרוקאית
כפית מלח
חצי כפית פלפל שחור
רבע כוס מים חמים
ממשיכים לבשל עד לפירוק העגבניות ואידוי הנוזלים, בערך חצי שעה, כמובן לא לכסות
בשלב הזה מוסיפים את הנקניקיות

שוברים ביצים ובעדינות מפזרים עם מזלג את החלבון, כדי שישתלב בכל התבשיל וייתן לו "בשר"

מעבירים לטאבון או תנור ביתי על כ 200 מעלות, עד שמגיעים לרמת העשייה שאתם אוהבים בביצים

חשוב: לא לבשל על הגז עם מכסה, יש הבדל עצום בתוצאה שתקבלו, נסו פעם ולא תחזרו אחורה

כל מה שנשאר זה נגיעה של ירק וכמובן טחינה שווה ולחם טוב לניגוב.

בתיאבון!


למותג יש גם מבחר תבלינים סופר איכותיים ומושלמים עם ארומה נהדרת בשילובים מדליקים ומיוחדים (בגדול הם מיועדים לבשרים אולם אני הוספתי אותם גם לאנטיפסטי, לעוף הצלוי של שבת, לשניצלים וכולם ככולם היו מדהימים ומיוחדים מאוד בטעמם).







כלל הנקניקיות עשויות מבשר איכותי ותבלינים טהורים, ללא חומרים משמרים, גלוטן  ומייצבים. מתאים לתזונת פליאו וכשר חלק בהשגחת רבנות ירושלים.

אז חברים, אם גם אתם נמנים על חובבי הנקניקיות, מבינים איכות מהי זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר , התרשמו מהמגוון, בררו נקודות מכירה ו/או בחרו אופציית משלוח עד הבית והזמינו עוד היום. משלוחים באיזורי גוש דן, שפלה, ירושלים, איזור השרון ובאר שבע. חברים ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה