יום חמישי, 10 בנובמבר 2022

זיגל בר - הבר שנחזור אליו שוב ושוב ושוב ושוב

על הזיגל בר כבר כתבתי לא אחת, זהו בר שכונתי השוכן בלב ליבה של גבעתיים ששמו הולך לפניו. מדובר במקום סופר תוסס עם וויב מטריף,  מוזיקת רקע נעימה שמתנגנת לה ברקע, עם שירות מוקפד ואיכותי ועם אוכל ומשקאות סופר טעימים ואיכותיים. הקהל מאוד רחב ומגוון, החל מחבר'ה צעירים שבאים לפתוח שולחן (הבת שלי וחברים שלה מבלים כאן לפחות אחת לשבוע), כלה בזוגות שמגיעים לדייט רומנטי (כמונו) ואף חבורות חבורות של חבר'ה מבוגרים. בכל ביקור שלנו במקום אנו מתפעלים מההיצע ומגיוון הנוכחים במקום. 





יש כאלו שירימו גבה ויתהו בינם לבין עצמם "גבעתיים, האומנם?" אז כן חברים, נכון שכאשר קובעים עם חברים לבילוי בבר מיד האינטואציה נוטה לכיוון תל אביב אולם כאן הבר השכונתי הזה פשוט עולה על כל ההגדרות של בר מדהים, מדליק ואיכותי, מהיום לא מחפשים לבלות רק בתל אביב. המיקום מושלם, יש שפע חניה בחינם והמקום מרווח כך שכל הנתונים יחדיו יוצרים את הבילוי האידיאלי. כאן תוכלו למצוא תפריט אלכוהול משובח עם בירות מהחבית, יינות איכותיים וקוקטיילים מיוחדים ומגוונים כל אלו לצד תפריט אוכל קליל וטעים המורכב ממגוון מנות לחלוקה, מנות פתיחה ונשנושים.






אז אמש למרות מזג האוויר הסגרירי את הדייט השבועי בחרנו לבלות כאן בפעם המי יודע כמה. את הערב כמובן התחלנו בהרמת כוס קוקטייל מפנק לחיים. אני מצידי בחרתי בלי'צי הייז- ג'ין, ליצ'י וראשן - קוקטייל פרשי, רענן וטעיםםם, שילוב של כלל המרכיבים אותם אני אוהבת. הזוגי מצידו בחר בטרופיקנה-  ערק , טריפל סק, פסיפלורה ותפוזים- גם הוא לגם בהנאה מרובה את הקוקטייל המעולה. חשוב לי מאוד לציין כי כאן להבדיל מהרבה ברים אחרים כאן מרגישים את רמת האלכוהול המדויקת במשקה וכלל המרכיבים מאוזנים היטב.




הפעם החלטנו להתחיל את הערב עם מנות חלביות ואז לעבור למנות הבשריות מה שהיה החלטה מאוד נבונה. התחלנו עם סלט קיסר- עלי חסה פריכים, אנדיב, ארטישוקים, רוטב קיסר עשיר, פרמז'ן וקרוטונים. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת סלט קיסר ולא אחת אכלתי במסעדות אולם לצערי לא אחת נחלתי אכזבה, כאן הסלט עלה על כולם. מדובר בסלט סופר עשיר, רענן, טרי ופרשי, עם כמות נדיבה מכל מרכיב אשר יצרו יחדיו חגיגת טעמים מושלמת. רוטב הקיסר עדין בטעמו אך יחד עם זאת מאוד דומיננטי אשר עטף בעדינות את כלל הסלט- שלמות זה כאן!! מילה שלי!! אם אתם נמנים כמוני על חובבי הזאנ'ר אתם חייבים לאכול את הסלט הזה כי הוא פשוט מושלם:



עוד מנה שאנחנו ממש אוהבים לאכול כאן טאקוס טונה- טאקוס פריך במילוי סביצ'ה טונה אדומה, אננס, בצל סגול, כוסברה ווינגרט פונזו- אימל'ה, כמה שזה טעים, הנשנוש האולטימטיבי מבחינתי, יש כאן שיחוק מדהים הן של הגשה יפיפיה והן של שילוב ומשחק בטעמים ומרקמים. כל ביס יוצר לונה פארק שלם של טעמים, ניחוחות ומרקמים. אם גם אתם נמנים על אוהבי הדגים הנעים אתם חייבים להזמין לכם מנה כזו, המנה בהחלט לא מביישת מסעדת שף:



טאפס טאסאדו- ברוסקטה קלויה, בשר אסאדו מפורק, איולי לימון כבוש, צימיצורי, פלפל חריף וצנון- טוב!! אימל'ה זה רשמית הוכרז כמנה המושלמת שנחזור שוב ושוב לאכול כאן, איזו מנה מפתיעה, . גם כאן שילוב שאר המרכיבים פשוט מדויק, נכון וטעים. לצד משקה אלכוהולי כזה או אחר הוא פשוט מהווה חגיגה אמיתית:





המנה האחרונה שבחרנו הינה נאגטס- פילה עוף בציפוי פנקו ביסלי קריספי לצד קרעי תפוחי אדמה מטוגנים בתיבול הבית, איולי צ'יפוטלה, איולי בזיליקום וסלטון עלים- זה בהחלט הנשנוש האולטימטיבי לבר. במקום להסתפק בשניצלונים עם ציפס כאן מקבלים מנה שונה, מפתיעה יותר, איכותית יותר, טעימה יותר- הנאגטסים נפלאים, בפנים רכים אך בחוץ קריספים במיוחד, קרעי תפוחי האדמה טעימים ומפתיעים, שלמות זה כאן:




קינחנו בזיגלך- בצק בעבודת יד מגולגל וממולא בלוטוס (טבעוני)- מנה מושלמת!! הקינוח המושלם לערב שכזה, בצק דקיק אך בעל נוכחות במילוי לוטוס , מוגש חםםםם , אל תוותרו, מבטיחה לכם שגם אתם תעופו על המנה, אגב, ישנה אפשרות לקבל את זה במילוי נוטלה, אנחנו בחרנו בלוטוס בשל העובדה שזה בחזקת פרווה:



כל ביקור כאן מפתיע מחדש ומהנה מקודמו אז אם אתם מחפשים את המקום הבא, אתם חייבים לעצמכם ביקור במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי! כאן תקבלו את כלל המרכיבים יחדיו לבילוי מושלם. 


כתובת:
כורזין 5, גבעתיים

טלפון:
054-9717171

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

שעות פתיחה:
כל יום החל מ-19:00 ועד אחרון הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה