יום רביעי, 9 בנובמבר 2022

חורף חמים וטעים ב-rebar

הגשם של הימים האחרונים גרם לי להבין עד כמה התגעגעתי לחורף, עד כמה אני אוהבת את הגשם המטפטף לו , את המשקאות החמים, את הכרבול המשותף מתחת לשמיכה בסלון הביתי כאשר הגשם דופק לו על החלון. אמש הוזמנתי לטעום את המשקאות החדשים בתפריט החורף של רשת rebar והאמת? וואו! זה באמת טעים!!




אז... כשהגשם מטפטף והטמפרטורות יורדות רשת rebar מחזירה את תפריט החורף שלה, i'm hot, שהתחדש במנות חמות על בסיס שיבולת שועל טבעונית, המוגשות כמעדן בקערה או כמשקה בכוס, שיהיו זמינים עד סוף החורף.

לצידם משיקה rebar את סדרת pro bites, כדורי חלבון בטעמים מפנקים של שוקולד, חלבה ובוטנים המחזקים את מנת החלבון היומית, ומהווים את הביס המושלם לצד המשקה. כל אחד מהכדורים מכיל 5 גרם חלבון מחלבוני מי גבינה WHEY וחלבוני חלב, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. השילוב בין החלבונים השונים מהווה פתרון מלא להעשרה בחלבון בספיגה אופטימאלית לפני ואחרי האימון, או כהעשרה תזונתית. לרגל ההשקה יוענקו 50% הנחה ברכישת כדור חלבון עד סוף חודש נובמבר לחברי מועדון (ההצטרפות למועדון דרך האפליקציה בחינם).



כאשר הצעתי לנסיך הבית להצטרף אלי לטעום ולדגום הוא מיד קפץ על המציאה, הלוא כל יום הוא מסיים את יום הלימודים ברשת (הסניף ממוקם ממש מול בית הספר שלו) ובעוונותיו הרבים מעולם לא טעם את משקאות החורף, אז כאמור אמש יצאנו לטעום ולדגום וחזרנו לספר. אז... המשקאות מגיעים כאמור בשתי צורות הגשה (אולם בסניף אמש הייתה אפשרות לקבל את המשקה בכוס בלבד ולא בבול). יש מבחר רחב של טעמים מפנקים ומיוחדים. המשקה סמיך, חם, מהביל ומתוק! שילוב מנצח לחורף קשה.





אז מה נמצא בסדרת החורף החדשה?

סדרת כדורי החלבון (8 ₪ לכדור):
· pro bite chocolate – שוקולד, שברי עוגיות, חלבון, דבש, חלב, אבקת קקאו, קוקוס
· pro bite halva – טחינה, שקדים, חלבון, דבש, קוקוס
· pro bite peanuts – בוטנים, תמרים, חלבון, דבש, חלב שקדים

i'm hot, תפריט החורף חוזר לסניפים וכולל 4 מנות חורף חדשות הכוללות את הטעמים האהובים של שוקולד וצ'אי, ולצידם הטעמים המפנקים של פיסטוק ובננה, כולם בעלי מרקם עשיר, המבוסס על שיבולת שועל טבעונית. לכל אחד מארבע המנות שתי צורות הגשה: כוס או קערית, כך שכל אחד יוכל לבחור את צורת ההגשה המתאימה לו באותו רגע. לרגל כניסת תפריט החורף יוענקו 15% הנחה על כל סדרת i'm hot עד סוף חודש נובמבר לחברי מועדון (ההצטרפות למועדון דרך האפליקציה בחינם).

i'm hot בכוס (20 ₪ למשקה):
· hot chai שיבולת שועל, צ'אי, ג'ינג'ר, קשיו, דבש, משקה סויה וניל
· hot chocolate שיבולת שועל, שוקולד אגוזי לוז, בננה צ'יפס, משקה שקדים
· hot pistachy שיבולת שועל, רוטב פיסטוק, קוקוס קלוי, תמר, משקה סויה וניל
· hot banana שיבולת שועל, בננה צ'יפס, פקאן מקורמל, רוטב לוז קרמל, סילאן, משקה שקדים




i'm hot בקערה (20 ₪ לקערה):
· hot chai bowl שיבולת שועל, צ'אי, ג'ינג'ר, קשיו, דבש, קרוקנט אגוזי לוז
· hot chocolate bowl שיבולת שועל, שוקולד אגוזי לוז, בננה צ'יפס, גרנולה שוקולד
· hot pistachy bowl שיבולת שועל, רוטב פיסטוק, קוקוס קלוי, תמר, קרוקנט אגוזי לוז
· hot banana bowl שיבולת שועל, בננה צ'יפס, פקאן מקורמל, רוטב לוז קרמל, סילאן, קרוקנט אגוזי לוז




שעות הפעילות וסוג כשרות כל סניף מפורטים באתר rebar.co.il

אודות rebar:

rebar מובילת שוק בתחום ה-wellness, בזכות מנות ומשקאות המבוססים על חומרי גלם איכותיים וטבעיים, רכיבים מזינים ומרקם עשיר ומפנק. לרשת למעלה מ-90 סניפים בפריסה ארצית, ומטרתה לייצר השראה ללקוחותיה לעשות לעצמם טוב, מתוך האמונה כי אפשר להשיג איזון בדברים הקטנים שמרכיבים את התזונה היומיומית, לעשות טוב לגוף ולנפש בלי מאמץ, בכל מקום וזמן, גם על הדרך ובלי לוותר על הטעם וההנאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה