יום ראשון, 27 בנובמבר 2022

מסעדת סושי בר בזל מתחדשת!



מסעדת סושי בר בזל מתחדשת!


את מסעדת סושי באזל אנו מכירים כבר שנים רבות, עוד ממשכנה הקודם ברחוב פרישמן בתל אביב, בימים אלו המסעדה עושה מהפך ועוברת למלון פרימה סיטי בעיר , מרחיבה את תפריט המסעדה במבחר מנות כשרות עם חומרי גלם מפתיעים ומיוחדים המשאירים טעם של עוד- ותאמינו לי , הם בהחלט משאירים טעם של עוד!!

כבר כאשר מגיעים למסעדה מבינים כי הגענו למקום הנכון, המסעדה כאמור ממוקמת במלון פרימה בתל אביב, עם כ-100 מקומות ישיבה בפנים ובמרפסת חוץ וכן עם כ-20 מקומות נוספים מסביב לבר (המצוין יש לומר). 





בשבוע שעבר הוזמנו לאירוע השקת המסעדה. בעת הגיענו למקום ישבנו על הבר , נהננו מקוקטיילים איכותיים , חווינו את אווירת המלון והמסעדה והוזמנו כלאחר יד למרפסת שם התענגנו על תפריט עשיר ומגוון מאוד מהמטבח האסייתי, כאשר לצד המנות הקלאסיות והאהובות של הסושי, הציעו השפים חיים אלוש ושאול דרעי מגוון מנות חדשות ויצירתיות בשילוב חומרי גלם מיוחדים וצבעוניות שהותירה בנו הסועדים טעם של עוד. במסעדה כאמור בר מרשים עם תפריט אלכוהול מפנק, קוקטיילים ארומטיים ויינות משובחים שהותאמו במיוחד למנות. 




חיים דוק, סמנכ"ל שיווק רשת מלונות פרימה: "אנחנו שמחים על פתיחת מסעדת סושי בזל במלון פרימה סיטי בגרסתה הכשרה. אנו מאמינים כי השילוב בין קולינריה ותיירות נותן את הטוב מכל העולמות בטח בעיר כמו תל אביב. אנו בטוחים שמסעדה ברמה שכזו רק תעמיק את החוויה האורבנית של השוהים במלון"

זיו פלג, בעלים מסעדת סושי בר בזל: "המעבר של מסעדה ותיקה כמו סושי בר בזל למקום חדש הוא מאתגר ומרגש כאחד. בחרנו לפתוח את המסעדה בבית המלון מאחר ואנחנו מאמינים כי מדובר בשיתוף פעולה שיתרום רבות למסעדה ויחשוף אותה לקהל נוסף שלא ביקר בה עד היום. כל זאת גם בזכות הרחבת התפריט והפיכתה למסעדה כשרה".

אז כאמור את הערב התחלנו עם קוקטיילים נפלאים- אני מצידי בחרתי גינג'רלה- גי'ין, סירופ גינגר, אומשו, וודקה לימון, לימון, יוזומון, גינגר ביר, אפונת וואסבי- קוקטייל פרשי וטעים, שילוב טעמים מצוין ואיכותי- אוהבי הגי'ן אתם חייבים להזמין את הקוקטייל הזה. הזוגי מצידו חובב האוזו ביקש מהמקסימונת שבבר לרקוח בעבורו קוקטייל המבוסס על אוזו, היא מצידה לא התבלבלה ומיד רקחה לו קוקטייל איכותי ומפתיע מאוד:





את הארוחה התחלנו עם מבחר מנות ראשונות מפתיעות, טריות, טעימות ואיכותיות מאוד:

צ'יפס אבוקדו- אבוקדו בטמפורה, איולי צ'ילי ירוק ספייסי מיונז- מבחינתי לזלול מנה כזו כל יום, כל היום, אימל'ה כמה שזה טעים, כמה פשוט ככה מפתיע וטעים:





סביצ'ה דניס- צ'ילי אדום, עירית, צנונית, בצל סגול, סלק ובצל מוחמצים, נבטי בזיליקום, רוטב מלפפונים לימון ויוזו - מנה מפתיעה וטעימה מאוד. זאת אחת המנות שאנחנו מאוד אוהבים להזמין במסעדות אך זאת הפתיעה בהגשה שלה, בשילוב הטעמים- היוזו ורוטב המלפפונים העניקו טאצ' מיוחד שטרם דגמנו:




חזה אווז- קרם בטטה לבנה, חלב קוקוס, בצל ירוק, עירית, ג'ינג'ר וצ'ילי פנינת הים- טונה וסלמון עטופים בדף מלפפון, רוטב סויה מצומצם, טוביקו שחור, איולי צ׳ילי ירוק- טוב, זאת הייתה מנה סופר מיוחדת, כזאת שתרצו לזלול בהנאה לבדכם מבלי לכבד את הסובבים אתכם , וואו אחד גדול!! אין ספק שמי שעובד שם במטבח בהחלט יודע את העבודה. חזה האווז הוכן ברמת ההכנה המדוייקת, הוגש על קרם קטיפתי ומיוחד- אל תפספסו את המנה:






טטאקי פילה בקר - סלק מוחמץ, טוגראשי, עירית, איולי צ'ילי ירוק - גם מנה זו כקודמתה הייתה פשוט מדהימה, נתחי פילה בקר הוכנו במידת העשייה המדויקת, מתובלים באיזון מסחרר, שלמות זה כאן:




פנינת הים- טונה וסלמון עטופים בדף מלפפון, רוטב סויה מצומצם, טוביקו, איולי ציל'י ירוק- אימל'ה איזה שיחוק של מנה, משחק של טעמים בחיך, מצד אחד נימוחות הדגים הטריים לצד קריספיות וקרנציות של דף המלפפון, הטוביקו- וואו וואו וואו:





בידו גאדו - כרוב סגול, תפו״א, טופו, סלנובה, שרי, צנונית, תרד, נבטים, כוסברה, ביצה רכה, רוטב חמאת בוטנים - אם להודות באמת אני יכולה לאכול את הסלט הזה במשך כל שעות היממה, סלט כביכול פשוט אך עם שיחוק מדהים. ראשית כלל הירקות מאוד רעננים וטעימים, רוטב חמאת הבוטנים עוטף אותם ברכות ומקפיץ אותם מעלה מעלה, כל ביס הוא ממש חגיגת טעמים לחיך:




בגזרת המנות העיקריות דגמנו ראשית פילה מוסר מוגשות על מצע של אטריות תרד טריות, רוטב קארי צהוב, קרם קוקוס - אני נמנית על חובבי הדגים והמנה הזאת פשוט מדהימה, ראשית מדובר בנתח דג סופר טרי ועסיסי , מתובל במתינות בדיוק כמו שאני אוהבת. הדג הנפלא יושב לו על מצע של אטריות תרד נפלאות- כאלו שתרצו כמנה נפרדת לכשעצמה מרוב שהייתה טעימה ומפתיעה:




עוד הגיע סטייק פילה בקר - פירה עם קרם קוקוס, פטריות שימאג׳י, דלעת יפנית, ציר סויה מתוקה - את המנה הזו אני באופן אישי לא אכלתי אולם כל סובבי בשולחן פשוט התענגו להם על כל ביס וביס. הזוגי ציין כי נתח הפילה בקר היה עשוי במידת העשייה המדויקת, נתח סופר איכותי וטרי, הפירה בשילוב קרם הקוקוס ושאר המרכיבים יצר ביס מהחלומות:






ו... הגענו לספיישל הסושי- עוד לפני שאפרט ואכתוב מה היה בכל מנה חייבת לציין כי כאן בהחלט מבינים בסושי- עשוי בדיוק כמו שאני אוהבת - עם אורז דביק ואיכותי, עם מרכיבים טריים מאוד ובשילובים מנצחים, כל רול היה מוצלח מקודמו, סושי איכותי זה סושי באזל- חד משמעית!!!

הירושימה- אורז סגול, סלמון, סלק מוחמץ, רוטב כוסברה, עירית, שבבי טמפורה אדומה, גוואקאמולה, אבקת הירושימה 
טרטרול- דלעת יפנית אפויה, פפאיה, שאטה, עירית, מלפפון, ספייסי מיונז, שומשום שחור, טרטר מוסר, צ׳ימיצ׳ורי יפני, צ׳ילי קצוץ .
ארטופו- (רול טבעוני) טופו במרינדה, בצל מוחמץ, דלעת יפנית אפויה, מלפפון, עירית, ריבת צ׳ילי ירוק, טוגראשי, שבבי טמפורה אדומה, קרם סלק .
ספייסי טונה - טונה, מלפפון, אושינקו, לימון, ספייסי מיונז, רוטב צ׳ילי חריף, שבבי טמפורה אדומה, אפונת וסאבי, ריבת צ׳ילי.











ואם חשבתם שנוותר על קינוחים טעות בידיכם, עוד לא התאוששנו מהערב גדוש המטעמים וכבר הגיעו לשולחננו: נמסיס שוקולד- רוטב קרמל מלוח, טוויל שוקולד ואגוזי לוז, בייבי בזיל - בהחלט מנה שוקולדית ומפנקת. קרם ברולה - טוויל תחרה של קוקוס עם רוטב פירות יער- אחד הטובים שאכלתי למרות היותו בגזרת פרווה. מילה שלי, אל תוותרו על הקינוחים כי הם פשוט מושלמים.

אז חברים , אם גם אתם אוהבים כמונו את המטבח האסייתי ו/או סישי זה בהחלט המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אה, רגע, לפני סיום חייבת לציין פרט סופר חשוב!! אורחי המלון יכולים לענות מארוחה במסעדה בהזמנת חופשה על בסיס חצי פנסיון (אל תוותרו!!).




כתובת:
מאפו 9, תל אביב
מלון פרימה

טלפון להזמנת מקום: 
077-9966312

המסעדה פתוחה בימים א׳-ה׳ החל מהשעה 18:00 ועד 23:30 | 
במוצ״ש שעה וחצי מצאת השבת. 
משלוחים ואיסוף עצמי בימים א'-ה' בין 11:00 ל- 22:30 ובמוצ"ש בין 19:00 ל- 22:30


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה