יום שני, 28 בנובמבר 2022

חופשה קסומה ומיוחדת בוילה גליליי

התקופה האחרונה לא עשתה עימי חסד -בתי חולים, רופאים, זריקות, תרופות ומה לא ? החלטנו לעשות פסק זמן ולצאת לקצת זמן זוגי נטול דאגות, מטלות , משימות, ילדים וקופות חולים. הפעם בחרנו להצפין למלון וילה גליליי השוכן אי שם בצפת הקסומה. 






המלון ממוקם במבנה אותו הקים אי שם בשנת 1875 בן ציון ברוכשטיין, יליד צפת הוגה, חולם ואיש מעש שהקים ביחד עם יואל ברשד, מחלוצי היישוב, את אגודת "בוני בתים" בצפת לשמירת הבעלות היהודית על הר כנען ובעצמו בנה שני בתים על ההר, האחד מהם- מלון "עדן", הלוא כיום "וילה גליליי" . המלון הוקם לפרנסת הבן, שלמה, אך כל בני המשפחה נטלו חלק בניהול ואחזקת המלון וראו ברכה בעמלם. קומת המרתף של המלון שימשה כאטלייה לעבודות העץ של ברוכשטיין שהיה גם נגר-אמן והוא יצר שם להנאתו חלק ניכר מרהיטי המלון. בחלום הכי פרוע לא היה מאמין שבבוא היום חדרים אלו ממש ישמשו כחדרי טיפולים בספא של מלון בוטיק. 




אז.... מאז ועד היום עברו המון מים בנהר וכיום נמצא כאן מלון בסגנון כפרי ומוקפד המכיל כ-24 חדרים מעוצבים, מצוחצחים למשעי, מרווחים ומפנקים. מעבר לכך במקום ספא יוקרתי הכולל מגוון טיפולים שמעבירים מטפלים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. כל אלו לצד פינוקים ממטבח גלילי איכותי המגיש לאורחיי המלון ארוחות בוקר עשירות ומגוונות הכוללת מאכלים טריים ומאפים בעבודת יד. בשעות הערב מופעלת במקום מסעדת שף- סומאק (עליה אכתוב פוסט בנפרד כי ממש מגיע לה).

כאמור הגענו בסוף שבוע שעבר למלון, התקבלנו בברכה ובסבר פנים יפות, הסבר קצר אודות המלון ויאלה עולים לחדר, וואו, ועוד איזה חדר. אבל עוד רגע לכן עצרו והביטו איזה לובי עוצר נשימה בעיצוב מוקפד, אותנטי, וינטג' לצד חדש- אנחנו באופן אישי מאוד אהבנו. 









במלון 24 חדרים מסוגים שונים, כאן ניתן למצוא מגוון רחב של חדרים-  מחדרים קלאסיים חמימים ונעימים ועד לפנטהאוזים בעלי מרפסת ענקית ,מיטת שיזוף וג'קוזי זוגי המשקיף לנוף גלילי. החדרים מעוצבים בהשראת נוף ילדותם של בעלי המלון בצרפת וזאת על מנת ליצור עבורנו האורחים חווית אירוח נעימה למנוחה ושהות. בדרך אל החדר תגלו עוד מאוסף הרהיטים והפריטים הייחודיים של המלון. כל פינה קטנה עוצבה באהבה גדולה – והעין לא שבעה. כל החדרים מעניקים אווירה נעימה ושלווה לחוויה מושלמת.

אנחנו התארחנו בחדר הפנטאוז עם מרפסת ענקית. חדר רחב ידיים עם חלונות רחבים הנפתחים לנוף ההררי פינת ישיבה מעוצבת ונוחה, מיטה זוגית KING SIZE, אמבט, מכונת אספרסו, טלוויזיה LCD, חבילת לווין של YES, אינטרנט אלחוטי חינם, מזגן, מיני בר, מייבש שיער, נעלי ספא, חלוקי ספא, טלפון, ומוצרי טיפוח.









החדר מאוד מפנק ואם לא די בכך לחדר ישנה מרפסת ענקית עם ג'קוזי זוגי גדול, מיטות שיזוף ונוף עוצר נשימה. מבחינתי כל ערב רגע לפני השינה לשבת בג'קוזי עם כוס יין  ובכל בוקר להתעורר  לנוף שכזה - עונג צרוף לגוף ולנפש. 








במלון בשעות הערב פועלת מסעדת סומאק עליה אכתוב פוסט בנפרד אך אשתף ואומר "אל אבל אל תוותרו על ארוחת ערב כאן!!!" מסעדה סופר מצוינת, מסעדת שף כשרה, סופר איכותית, מפנקת וטעימה- כאן תקבלו חוויה קולינרית גלילית יוצאת מן הכלל. 

בבוקר התפנקנו לנו עם ארוחת בוקר סופר מפנקת שכללה : מבחר ירקות טריים, סלטים טריים, מטבלים, גבינות מובחרות, מבחר דגים מלוחים, פירות, מאפים חמים, מאפים מתוקים, קישים, מבחר שקשוקות (אימל'ה השקשוקת תרד חלומית) , ביצים ועוד ועוד פינוקים מהנים במיוחד- חשוב מאוד לציין, הכל בוטיקי וטרי מאוד:






















 
אז חברים אם גם אתם כמוני צריכים הפוגה לגוף ולנפש זה המקום בעבורכם. נהננו מהשהות במקום בכל רגע נתון החל מהניקיון המוקפד של המלון על כל חלליו, כלה בשירות המוקפד והאיכותי, בחדרים המרווחים, בארוחות המפנקות , ביחס האישי לכל לקוח ולקוחה, באווירה, בבריזה המטורפת , בא לי שוב!! אתם עוד פה? רוצו ושריינו לעצמכם גם מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלי.




כתובת:
הגדוד השלישי 106, צפת

טלפון להזמנות:
04-6999563

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה