יום שלישי, 8 בנובמבר 2022

מהיום לא צריך להתפשר - ברגר קינג משיק תפריט טבעוני

לבני יש מספר חברים טבעוניים, כאשר הם קובעים "יציאה" הם תמיד מוותרים על מקומות שמתבססים על תפריט בשרי מאחר והם רוצים להתאים את הבילוי לכלל הנוכחים. לאחרונה שמענו שרשת הברגר קינג משיקה תפריט טבעוני חדש, מודה שבתחילה הרמתי גבה אך ידעתי שאנחנו חייבים לבדוק מקרוב את התפריט ומה אגיד לכם? חזרנו מופתעים ובגדול. 




את ארוחת הערב של יום ראשון קבענו בסניף גבעת שמואל הסמוך לביתנו - סניף רחב ידיים , נקי למשעי ועם שירות סופר סופר מוקפד ואיכותי, כל צוות המקום אכפתי ויעשה כל שביכולתו על מנת שכלל הסועדים במקום קטנים כגדולים יהיו מרוצים. אז כאמור הגענו בשעת ערב מוקדמת - אני ושלושת ילדי הזמנו את המנות הרגילות שהם אוהבים לצד המנות הטבעוניות וחייבת לציין שאילו היינו טועמים את המנות עם עיניים סגורות אף אחד לא היה מזהה מה זה מה. המנות טעימות בצורה מפתיעה במיוחד. 







ברגר קינג ישראל משיקה יחד עם Meat.The End, חברת פודטק ישראלית את Veggie Kings, קטגוריית מוצרים מן הצומח, שתימכר בשלב ראשון באופן בלעדי בישראל.

מי שלא מכיר Meat.The End (מיט.דה אנד) מפתחת חומרי גלם חדשניים שמדמים מוצרים מן החי במרקם ובטעם. החברה נוסדה בשנת 2020 על ידי צוות בינלאומי של בכירים מתעשיית המזון: מהנדסי חלבון, מומחי בינה מלאכותית ומפתחי מוצר, ושמה כמטרה להתמקד בתהליכי אקסטורזיה תעשייתיים.

הקטגוריה החדשה מציעה את מנות ה-Veggie Whopper, קציצה מן הצומח הנצלית על הגריל, שמוגשת בלחמנייה יחד עם פרוסות עגבנייה, בצל, חסה, קטשופ, ממרח איולי טבעוני בסגנון מיונז ומלפפון חמוץ. המנה תהיה זמינה בכריך (29 ₪) או כארוחת Veggie Whopper עם צ'יפס או טבעות בצל ושתייה (48 ₪). מנה נוספת היא חטיפי ה-Veggie Nuggets, נגיסי נאגטס קריספיים מן הצומח, הזמינים בכמות של 6 יחידות (22 ₪), 9 יחידות (30 ₪) ו-12 יחידות (36 ₪) או כארוחת Veggie Nuggets עם צ'יפס או טבעות בצל ושתייה (6 יחידות ב-37 ₪, 9 יחידות ב-47 ₪ ו-12 יחידות ב-54 ₪). למנות ה-Veggie Kings כשרות רגילה בסניפים הכשרים. תחליפי הבשר יימכרו בסניפי הרשת במחיר זהה למוצרים המקבילים מן החי.

בהמלצתו של אייל מנהל הסניף דגמנו את הקציצה מן הצומח הנצלית על הגריל, שמוגשת בלחמנייה יחד עם פרוסות עגבנייה, בצל, חסה, קטשופ, ממרח איולי טבעוני בסגנון מיונז ומלפפון חמוץ- מנה מצויינת וטעימה מאוד עם טעם מעושן הזהה מאוד להמבורגר בשרי, אם אתם שואלים אותי אני אפילו יעדיף את המנה הזו על פני מנה בשרית וזאת בשל העובדה שאוכל להנות מארוחה טובה ועדיין להשאר בגדר פרווה:


מנה נוספת שדגמנו ונחלה הצלחה סופר גבוהה היא חטיפי ה-Veggie Nuggets, נגיסי נאגטס קריספיים מן הצומח, הזמינים בכמות של 6/9/12 יחידות- שאפו ענק כמה שזה טעים, נסיך הבית התמוגג על כל ביס וביס והכריז שמבחינתו אפשר בכל ביקור להזמין רק את המנה הזו:




אז חברים מהיום כבר לא צריך להתפשר, מהיום ניתן להנות מארוחה דשנה, טעימה, מפנקת, טבעונית וטעימה בטירוף!! באמת, כולנו הופתענו ובענק ואפילו נסיך הבית הגדיל לעשות וקבע להיום עם החבר'ה שלו ארוחת צהריים בסניף המדובר. שאפו ענק לרשת שהרימה את הכפפה והשיקה תפריט שכזה.

לדברי קרן קופרמינץ, סמנכ"ל שיווק, סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל: "השקת הקטגוריה מן הצומח בברגר קינג ישראל הינה מהלך אסטרטגי, שכן לתפיסתנו קהל רב מחפש חלופות למנות בשר, לא רק טבעונים, אלא גם מפחיתי צריכת בשר ומדובר במגמה מרתקת ומתפתחת בקנה מידה גלובלי. תהליך פיתוח המוצרים ארך כשנתיים, והוא כלל איתור השותף האידיאלי למסע וסדרה ארוכה של מחקרי ומבחני שוק יסודיים, מעמיקים ונרחבים, בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים של המותג העולמי. אנו גאים בתוספת החשובה לתפריטי הרשת, לא התפשרנו על טעמיה עד שהשגנו את התוצאה הרצויה, כך שתעמוד בשורה אחת עם המוצרים הקלאסיים המנצחים של ברגר קינג".

לדברי ד"ר ישי מישור, מייסד ומנכ"ל Meat.The End: "תוך שנה פיתחנו תחליפי בשר שמנצחים במבחני טעימה את המתחרים הגדולים ביותר בעולם. היום אנחנו גאים להשיק אותם בשיתוף פעולה ראשון של סטארטאפ ישראלי עם ענקית מזון בינלאומית. אלו המוצרים שיגדירו את העתיד, וזה הישג אדיר של הצוות הטכנולוגי והמדעי של Meat.The End. ברגר קינג מוכרת קודם כל כרשת שמוכרת בשר, ולכן מה שהם עושים היום זה מהלך אמיץ שראוי להמון הערכה. פחות בשר ויותר תחליפים זה המפתח להתמודדות עם משבר האקלים. יוצא שעסקים שמאפשרים ללקוחות שלהם תחליף טעים לבשר מרוויחים פעמיים - גם במכירות וגם עבור כדור הארץ. אין לי ספק שאנחנו בפתח של מהפכה בתעשיית המזון שמוגדרת על ידי המעבר לחלבונים אלטרנטיביים כתפיסת צריכת מזון בת-קיימא״.

למידע נוסף על BURGER KING® ישראל, מוזמנים לעקוב בעמוד הfacebook- 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה