יום ראשון, 27 בנובמבר 2022

קרניבורים התפקדו- Humber Burger Comber


לאחרונה נחשפתי ברשת לאין ספור המלצות על מסעדת Humber Burger Comber הלוא היא מסעדת המבורגרים חדשה בגליל המשלבת בין המטבח האמריקאי לאגן הים התיכון. מודה ומתוודה, באופן אישי לא חסידה גדולה של המבורגרים אולם הזוגי חובב מושבע של כל מה שקשור בנתחי בשר איכותיים. מאחר שידעתי כי למקום יש היצע נרחב של מנות ידעתי מיד שאמצא את מבוקשי במקום, מה שהתברר כנכון חיש מהר. 




עוד לפני שנמשיך חייבת לציין פרט סופר חשוב!! אני שרית,  אני שלא נמנית על חובבי ההמבורגרים התמכרתי לביס החלומות במסעדת Humber Burger Comber- מה זו השלמות הזו? המסעדה הוקמה על ידי השף היתם מצרי שלאורך השנים התמחה בעולמות הבשר ובמטבח השאמי. היתם בילה שנים רבות בחו"ל, בישל במטבחים השונים וכיום מוציא אותנו האורחים במסעדה למסע קולינארי קסום ומיוחד שהתחיל כאמור אי שם בהמבורגריות האמריקאיות של המערב התיכון וממשיך לתחנות שונות באזור אגן הים התיכון. לכל מנה יש את הנגיעה האישית של הייתם, את הטעמים המיוחדים שלה, את ההפתעה הקולינרית הבאה , כזו שטרם דגמתם.

כלל חומרי הגלם באיכות גבוהה מאוד, כל המנות נעשות תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות וטריות עם המון אהבה ותשוקה. 

כאשר מגיעים למסעדה נראה לרגע כי הגענו לדיינר אמריקאי-  המסעדה מעוצבת בעיצוב מוקפד ומרהיב,  עם קירות עטורים בשלטים אותנטיים, עם ריהוט מדליק, עם מערכת תופים מדליקה, עם מטבח פתוח לקהל הרחב ועוד ועוד.










כל סועד מתקבל עם נשנוש טעים על חשבון הבית, לנו הגיעה קערת סלט סלק מרעננת וטעימה, בהחלט פתיחה כיפית עד שמגיעות המנות שהוזמנו:



הפעם נתנו להיתם את זכות הבחירה של כלל המנות, מה שהתברר כמנות נפלאות וכהחלטה מצוינת. 

למנות פתיחה הגיעו לשולחננו French Fries- צ'יפס קלאסי עם גבינת צ'דר וגבינה צהובה מומסת בתיבול מג'יק ספייס- כביכול מנה די סטנדרטית אך טעימההה, כזאת שתרצו רק להמשיך ולנשנש, זה ממש הזכיר לנו ארוחה בדיינר אמריקאי אמיתי ואותנטי בחו"ל:





סלט חלומי - גבינת חלומי צרובה על הגריל, חסה, עלים ירוקים, עגבניות שרי, בצל סגול ורוקט- סלט רענן עם ירקות טריים מאוד, מנה גדולה של גבינת חלומי ורוטב קטיפתי וטעים שעוטף ברכות את המנה:





Amrican Wings- כנפיים מוקפצות ברוטב צי'לי ביתי- זה הנשנוש האולטימטיבי בכל דיינר !! וגם כאן קיבלנו נשנושי כנפיים רכים וטעמים, מוקפצים ברוטב טעים, מנה ממכרת שגם אם תרצו להפסיק לנשנש לא תצליחו אלא עד שתסתיים לה המנה:





עוד בטרם הגיעו לשולחננו המנות העיקריות הגיע מגש עמוסססס רטבים, מודה!! אנחנו סועדים בהמון מסעדות אולם עוד לא יצא לי לקבל כזה מגש עמוס רטבים מכל הסוגים, מכל הצבעים, מכל הטעמים- שאפו:




בגזרת ההמבורגרים הגיע לשולחננו מרקש בורגר- 200 גרם בשר טרי טחון על המקום, בשילוב שווארמה כבש מובחרת וצנוברים. חסה, בצל סגול, עגבניה, מלפפון חמוץ ורוטב הבית, המנה מוגשת עם מנת צ'יפס גדולה - ראשית נתחיל מקציצת ההמבורגר הסופר איכותית, קציצה גו'סית, דחוסה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים מנתח טרי ואיכותי מאוד, שווארמת הכבש התבררה כדבר סופר טעים והשתלבה נפלאה עם אותה קציצה, הלחמנייה רכה ועוטפת ברכות את מנת הבשר הגדולה, גם כאן הירקות סופר טריים ורעננים, כל ביס חגיגה אמיתית לחיך. עוד לפני שאצטרף את התמונות חייבת לציין כי המחיר סופר נוח (רק 54 שקלים למנה כולל תוספת הציפס):






סמוקי- 200 גרם בשר טרי טחון על המקום, אסו עגל מעושן, חסה, בצל סגול, עגבנייה, מלפפון חמוץ, רוטב הבית וקונפי שום- ראשית , גם כאן בדיוק כמו במנה הקודמת מדובר בקציצה סופר איכותית, טעימה ומפנקת, שילוב האסאדו בכמות גדולה ונדיבה מאוד יצר ביס חלומי , ממש גן עדן של טעמים, אני שלא אוהבת המבורגרים פשוט התענגתי לי על כל ביס וביס, גם עכשיו בעת כתיבת שורות אלו ממש מתחשק לי לזלול עוד מנה שכזו:







מאחר וכלל הקינוחים במקום חלביים בחרנו לוותר הפעם על הקינוח, הגיע מגש עם קפה אותנטי ושוקולדים לרוב.




בשיחה עם היתם התברר לי כי קהל היעד הינו מאוד מגוון ורחב, משפחות משפחות שמגיעות בעת טיול בצפון, תושבים מקומיים, חבר'ה צעירים ואף זוגות מבוגרים שמגיעים למקום להנות ממבחר מנות מטורף ומיוחד. השירות במקום מוקפד מאוד עם אנרגיות קסומות, מוזיקת רקע ואווירה נפלאה, אז חברים אתם עוד פה? רוצו לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!! 




כפר נחף, גליל מערבי

טלפון להזמנות: 
04-9122295/ 052-6409226

שעות פתיחה:
כל יום 12:00-23:00

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה