יום ראשון, 20 בנובמבר 2022

חברת מיה נכנסת לשוק תוספי התזונה עם מיה Plus

על חברת "מיה" מחברות המזון הישראליות הצומחות בשוק מניחה שכולכם שמעתם לא אחת, יש באמתחתם מגוון רחב מאוד של מוצרים עם למעלה מכ-850 פריטים בשלל קטגוריות כגון: קטניות, אורז ודגנים, מוצרי עזר לאפייה, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד. בימים אלו המותג נכנס לשוק תוספי התזונה עם מיה Plus - ויטמינים ותוספי תזונה בסוכריות ג'לי למבוגרים ולילדים, שיימכרו לראשונה ברשתות השיווק.




החברה, שמייצרת כבר למעלה מ-15 שנה ויטמינים ותוספי תזונה בתצורת סוכריות ג׳לי למותגים פרטיים ברחבי העולם, משיקה מותג משלה ותתחיל לשווק את תוספי התזונה לראשונה ברשתות השיווק בארץ. מדובר בקטגוריה חדשה המהווה חדשנות כפולה בשוק תוספי התזונה והויטמינים – צורת צריכה חדשה של ויטמינים בסוכריות וערוץ שיווק חדש ברשתות המזון ולא בפארמים.




אז ממש רגע לפני החורף הקרב ובא עלינו לטובה הגיע משלוח  המכיל בתוכו מגוון רחב של ויטמינים הן למבוגרים והן לילדים עם כ-12 מוצרים : 6 מהם למבוגרים ו-5 לילדים ומוצר אחד שמתאים לכל המשפחה, גם מבוגרים וגם ילדים. בין המוצרים נוכל למצוא רבי מכר כמו כורכום וויטמין C וכן מוצרים סגמנטליים יותר כמו סוכריות לחיזוק השיער והציפורניים, אומגה 3, מולטי ויטמין ועוד.




מיה שמפתחת ומייצרת במפעלה עשרות פורמולות למותגים שונים בעולם, מתמחה בייצור תוספי התזונה האלה ומבטיחה שקיימים בצינור הפיתוח עוד עשרות רבות של מוצרים העונים על צרכים שונים.

אז... מהיום הבריאות מגיעה לסופר- עם השקת מיה פלוס יתאפשר לצרכנים לראשונה למעשה לרכוש ויטמינים ותוספי תזונה ברשתות השיווק ולא רק ברשתות הפארם כפי שהיה באופן מסורתי עד היום. המהלך צפוי להכניס צרכנים חדשים לקטגוריה וכן להעביר צרכנים ותיקים של הקטגוריה למוצרים החדשים, שכן הם פוקדים את הסופר השכונתי כל שבוע ולא לעיתים רחוקות יותר כמו סניפי הפארם. כך מאמינים במיה יוכלו הצרכנים לקנות ויטמינים ותוספי תזונה כחלק מרשימת הקניות השבועית, בסמוך למוצרי המזון האחרים. המוצרים יהיו זמינים לרכישה ברשתות יינות ביתן, רמי לוי שיווק השקמה, מגה, יוחננוף, זול ובגדול, רשת יש, אושר עד, נתיב החסד, נטו חיסכון, כמעט חינם, אחים יעקובי, מחסני השוק, שפע ברכת השם, שפע מזל וברכה ומעיין 2000. רשתות נוספות עתידות להתווסף בחודשים הקרובים.

מגוון המוצרים של מיה PLUS בקטגוריית הילדים:

(STRONG) ויטמין C ידוע כנוגד חמצון טבעי ומסייע בחיזוק מערכת החיסון.

(PROTECT) ויטמין D חיוני לבריאות העצמות. מעודד ספיגה של סידן.

(WINTER BOOST) שילוב של ויטמין C ומיצויי צמחים כמו פרופוליס, אכיניצאה וסמבוקוס.

(ENERGY) הרכב וויטמינים ומינרלים ויטמין C, ויטמין B3, ויטמין 5B, ויטמין 6B, ויטמין 12B, ביוטין, חומצה פולית ואבץ.

(SMART) אומגה 3 מסייעת בשימור וחיזוק הזיכרון.





מגוון המוצרים של מיה PLUS בקטגוריית המבוגרים:

(REFRESH) כורכומין וג׳ינג׳ר – מכיל כמות גבוהה של כורכומנואידים להשפעה יעילה ומיטבית.

(WOMEN ENERGY) 23 ויטמינים ומינרלים כולל ויטמינים A, C, D, E, K וקבוצת B, ברזל, סידן, אבץ ועוד מינרלים.

(MEN ENERGY) 22 ויטמינים ומינרלים כולל ויטמינים A, C, D, E, K וקבוצת B, ברזל, סידן, אבץ ועוד מינרלים (micronutrients)

(SHINE) הקולגן מסייע בשיפור אלסטיות העור, לשמירה על מראה צעיר.

(BEAUTY) מולטי ויטמין בשילוב תוספת ביוטין.

(MEMORY) אומגה 3 מסייעת בשימור וחיזוק הזיכרון.

(EXTRA PROTECT) שילוב עם ויטמין C, ויטמין D ואבץ.






כל המוצרים פרווה , נארזים בסביבה חופשית מגלוטן.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה