יום רביעי, 30 בנובמבר 2022

חופשה זוגית מפנקת ומהנה במלון קיסר טבריה

בילדותי נהגנו לנפוש לא אחת במלון קיסר פרמייר בטבריה , מאז ועד היום עברו כבר למעלה משלושה עשורים אך המקום זכור לי לטובה. כאשר הוזמנתי להגיע למלון ידעתי מיד שנהנה רק לא ידעתי עד כמה. מלון קיסר פרמייר ממוקם על הטיילת, במרחק הליכה מהכנרת, בלב מרכזי הקניות והבידור של העיר ומשמש כנקודת יציאה מושלמת לטיולים ואטרקציות בגולן ובגליל.




במלון 220 חדרים מרווחים ומעוצבים הצופים לנופם המקסים של הכנרת והגולן. 7 סוויטות מפוארות ו-2 סוויטות נשיאותיות אשר יאפשרו לנו הנופשים לשדרג את חופשתנו. מלבד החדרים המפנקים נוכל למצוא במלון את ספא "חמת קיסר" המפואר - זהו למעשה הספא היחיד בכל אזור הצפון עם בריכת מי מעיינות טרמו-מינרלית ובו 20 חדרי טיפולים, אמבטיות מלחים, חדר כושר מרווח וסאונה מפנקת. יש כאן לובי רחב ידיים המציע הופעות לנופשים בימי חמישי/שישי , חנות מזכרות, מספרה ועוד מגוון פינוקים מהנים אשר יגרמו לחופשתנו להיות לא פחות ממושלמת.








כלל חללי המלון על כל גזרותיו נקיים ומצוחצחים, החדרים מרווחים מאוד, השירות סופר מוקפד וכל בקשה קטנה כגדולה תהנה במהירות יתרה. אחד היתרונות הבולטים מבחינתי הינו שהמלון הינו מלון ללא עישון ואכן מקפידים על כך בחלקי המלון השונים.

אנו ביקרנו בחדר פרמייר נוף לכנרת- חדר רחב ידיים (כ-20 מ"ר) , בחדר מיטה זוגית רחבה עם מזרן נוח במיוחד, ספה נפתחת המתאימה ל-2 ילדים. כמו כן בחדר ערכת קפה/תה, מקרר, טלוויזיה בכבלים, מייבש שיער ועוד. כפי שציינתי מעלה החדר מאוד נקי ומתוחזק היטב.












זה הנוף הקסום הנשקף מחדרנו, מבחינתי יכולה להתעורר לנוף קסום כזה מידי יום ביומו:





מסעדת "יוליסס" ו"הורדוס"- במסעדות המלון מוגשות שפע של ארוחות מגוונות מידי יום. הטעמים הניחוחות והצבעים שאובים ממיטב מאכלי העדות והעמים, מוכנים בו במקום ומוגשים במזנונים מרהיבים. אנו נהננו מארוחות ערב ובוקר מפנקות ומגוונות במיוחד (אגב, יש גם ארוחת צהריים בשבת למעוניינים). בארוחת הערב היו מגוון רחב של מטעמים: דגים בשלל צורות הגשה, מנות ראשונות, מגוון רחב של סלטים , תוספות, מנות בשריות, מגוון פינוקים, לחמניות טריות, קינוחים, פירות ועוד ועוד. הכל הכל היה טעים, טרי מאוד , התענגנו לנו על כל ביס וביס.







בארוחת הבוקר לא צילמתי לכם אבל היו מגוון רחב של ירקות טריים, סלטים מפנקים, גבינות , מאפים חמים, מנות חמות, גחנון, בורקסים, ביצים ועוד ועוד. 

הפעם זוהי הייתה חופשה בחזקת מנוחה על כן לא בחרנו להנות מצוות הבידור של המלון ו/או מהספא המפנק אבל כבר מתכננים את החופשה הבאה מאחר ובאמת נהננו מכל רגע נתון . חברים, לסיכום זו הייתה חופשה סופר מפנקת ומהנה בת 24 שעות. צוות המלון יעשה הכל על מנת שאנו האורחים נהנה מאוד וזה ניכר בכל פינה ותחום במלון . עוד רגע לפני סיום חייבת לציין כי גם המחירים מאוד נוחים. אז... אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד עכשו!! הנאה מרובה מובטחת לכם! מילה שלי!


כתובת:
הטיילת 103, טבריה

טלפון להזמנות:
04-6727272

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה