יום ראשון, 13 בנובמבר 2022

בורגר סטיישן- תשכחו מכל מה שאתם מכירים

ביום שישי האחרון בחרנו לאכול את ארוחת הצהריים שלנו בבורגר סטיישן השוכן בכפר סבא עליו שמענו אין ספור המלצות ולא בכדי, וואו אחד גדול!! כאן זכינו להנות ממנות ברמה אחרת מכל מה שאנו מכירים. המבורגר פרימיום מבשר טרי מובחר שנטחן במקום יום יום, בלי גינונים, בלי פילטרים, פשוט לאכול!! לצד מגוון רחב של מנות פתיחה, כריכים , סלטים ועוד. כל ביס הינו חגיגת טעמים אמיתית לחיך. 

מדובר למעשה באיזור עם המון בתי קפה ומסעדות, חניה בשפע (כחול לבן) והמון אנרגיות טובות. הגענו למקום בשעת צהריים מוקדמת , זכינו להכיר את הזכיין המקומי - מתן ואת הצוות שיעשה הכל על מנת שכל אחד ואחת מן הסועדים יהנו מכל מנה ומנה. 

אז שנתחיל? למנות פתיחה הגיעו לשולחננו:

כנפיים- 8 יחידות של כנפיים מוקפצים ברוטב הבית- נשנוש כיפי לפתיחה, הילדים שלי מבחינתם יכולים לאכול את זה כל היום והם טענו שהמנה הזו הייתה מושלמת בעבורם:




נאגטס- 10 יחידות של חטיפי נאגטס טעימים במיוחד, וואו, אחד הטובים שדגמנו, רעיון לסניף - לאמץ את המנה גם כמנה עיקרית כי הם באמת בין הטובים שדגמנו:


דאבל מרגז על מצע כרוב כבוש- בעבור הזוגי זוהי המנה האידיאלית לפתיחת ארוחה מפנקת וטעימה, הוא חובב מושבע של נקניקיות והמנה הזו היוותה בעבורו פתיחה כיפית לארוחה לצד כוס בירה צוננת מהחבית:



ועכשיו למנות העיקריות- הזוגי מצידו בחר בהמבורגר מדריד (מתפריט הספיישלים)- איולי קיסר, צימיצורי, חסה, עגבנייה, חמוצים, בצל מקורמל, טלה מעושן וביצת עין - טוב, אז ראשית נתחיל מקציצת ההמבורגר הגוס'ית הנפלאה, בשר סופר איכותי כפי שציינתי מעלה, עשוי במידת העשייה המתבקשת, שילוב מאוד מאוזן בין שלל המרכיבים יצר ביס חלומי, את כל אלו עטפה לחמנייה רכה ונימוחה שספחה לתוכה את כלל המיצים והרטבים, המנה הוגשה עם טבעות בצל קריספיות וטעימות במיוחד (תשכחו מכל מה שאתם מכירים, אלו לא אותם טבעות תעשיתיות שאנחנו מכירים) :




נסיכת הבית בחרה בהמבורגר פילדלפיה (גם הוא מתפריט הספיישלים)- איולי כמהין, חסה, בצל סגול, עגבנייה צלויה, מעדן אווז מעושן, ריבת בצל ועליה היא ביקשה תוספת של גבינה טבעונית- היא לא נמנית על חובבי ההמבורגרים וזאת הייתה אחת המנות שהיא הכי נהנתה מהן, היא התענגה על כל ביס וביס והכריזה שמהיום היא אוכלת המבורגרים רק ברשת הזו וכבר קבעה עם החבר'ה שלה ביקור במקום בקרוב- אז על זה מגיע לצוות שאפו ענק. דבר נוסף שאני חייבת לציין על המנה שלה ,כאן קיבלנו תוספת של ציפס שעועית- אימל'ה איזה רעיון גאוני, שעועית ירוקה עטופה במעטפת קריספית ומטוגנת- טעים בטירוף:



נסיך הבית בחר בכריך מעושן- אסאדו וטלה מעושנים, איולי חרדל, חסה, בצל כבוש, עגבנייה וחמוצים- גם כאן "נפלנו" טוב, מנה מצוינת עם כמות גדולה ונדיבה מאוד של בשר , כריך מדהים שכל ביס ממנו הוא פשוט עונג צרוף, נסיך הבית אומנם רק בן 16 אולם קרניבור מטורף שמבין דבר או שניים באיכות והוא פשוט עף על המנה , הוא מצידו בחר בתוספת של ציפס מיקס- ציפס תפוחי אדמה וציפס בטטה:





אני שומרת על תזונה מאוד מדוקדקת ולכן הזמנתי בעבורי סלט אנטריקוט- תערובת חסה ועלים, עגבניות שרי, מלפפון, כרוב לבן וסגול, גזר ושפע רב של נתחי אנטריקוט דקיקים הצרובים על הפלאנצה- סלט פרשי עם ירקות מאוד טריים שנחתכים בעת ההזמנה מה שיוצר סלט מאוד רענן וטעים, מבחינתי לאכול כל יום סלט שכזה:


קינחנו ב-2 קינוחי כוסות קפואים למחצה וטעימים בטירוף- בראוניז ואוראו- קינוח מתוק, מושחת וטעים- קינוח מושלם לארוחה מושלמת, מושחתת וטעימה במיוחד:





לסיכום חברים זו באמת הייתה אחת הארוחות הטובות שדגמנו, ממליצה בחום לקפוץ לאחד מסניפי הרשת הפרוסים בארץ (כפר סבא, הרצליה, רמת גן, רעננה, נתיבות, קריית גת ובקרוב בפתח תקווה ותל אביב). הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! איכות זה שם המשחק כאן ובגדול. אתם עוד פה?


כתובת:
התע״ש 24 כפר סבא

טלפון:
098356655

שעות פעילות:
א׳-ה׳ 01:00 -10:30
שישי 10:30-16:00
מוצ״ ש 19:30-01:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה