יום שלישי, 22 בנובמבר 2022

תעשו כבוד לעוף של קוקו רוטיסרי


מודה ומתוודה, אני לא חסידה גדולה של עופות כלל וכלל. אחד הנתחים העיקריים שמככבים אצלינו בבית הינו השניצל. כילדה אני זוכרת שבמהלך השנים סירבתי לטעום מהעוף ו"השריטה" הזו נותרה חקוקה בליבי עד ש... קיבלתי הזמנה להגיע ולדגום את המנות המדהימות של קוקו רוטיסרי. אני זוכרת כי בתחילה הודעתי לבעלי שאני מזמינה אותו לדייט בארוחת צהריים מפנקת, הוא מצידו ידגום את מנות העוף השונות ואילו אני את הסלטים והתוספות אך עד מהרה הבנתי כי טעות בידי. 

אז.. מי אלו קוקו רוטיסרי אתם שואלים? המסעדה הוקמה על ידי השף ניב אילן אשר אין כלל ספק כי מבין גדול בעופות. כאן  עושים המון כבוד לעוף!  התפריט כשר ומגוון מאוד , בין שלל הפריטים נמצא:  רבע או חצי עוף צלוי בתערובת תבלינים או מעושן בעץ אלון, שניצל חזה עוף או שניצל פרגית פריכים וגם מבחר סלטי ירקות עשירים ומושקעים בתוספת עוף מעושן במפורק או נתחים מהשניצלים האיכותיים. כל אלו לצד מבחר משגע של תוספות ביתיות חמות וקרות העשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים: מסבחה טרייה, מרק היום , סלט טאבולה, תפו"א ננסי צלוי ברוטיסרי, שעועית לבנה ברוטב עגבניות, סלט עדשים שחורות ושעועית מש, סלק צלוי מתובל, פירה ועוד תוספות טעימות. כלל המנות גדולות מאוד, מרשימות, עשויות מחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר וכל זה במחירים סופר הוגנים.

המסעדה מרווחת מאוד ויש מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, הגענו בשעת צהריים מוקדמת והמקום המה אדם, התור השתרך לו עד הדלת אך יחד עם זאת כולם ככולם קיבלו את מבוקשם בצורה מעוררת הערצה, כלל צוות המקום עושה הכל על מנת שאנו הסועדים נקבל את מבוקשנו בזריזות אך עם מלאאאא טעמים נפלאים (לא צילמתי תמונות של המסעדה מאחר והיו בה המון סועדים, לכם נותר רק לדמיין).





אז מה היה לנו? חיש מהר הגיעו לשולחננו מגשים מגשים עם מטעמים נפלאים ומיוחדים מאוד שבשעת כתיבת שורות אלה ממש מתחשק לי לאכול שוב. 

מגש עם עוף צלוי מהרטיסרי, עוף מעושן בניחוח עץ אלון, שניצל קריספי וטעים במיוחד (באופן אישי לא אוהבת שניצלים במסעדות אך זה עשה כבוד גדול לשניצל אז שאפו), נתח פרגית עסיסי ונימוח:






מגוון של סלטים פרשיים ורעננים מאוד, מתובלים בטעמים מאוזנים מאוד וטעימים כגון: סלט כרוב, סלט גזר, סלט בורגול ועדשים, סלט עדשים שחורות ושעועית מש. אחד הדברים שאני חייבת לציין זוהי העובדה שכלל הסלטים היו בטעמים ביתיים וכלל לא מתועשים כמו שקורה בהרבה מקומות. 





מגוון תוספות כגון: פירה, תפוחי אדמה ננסי, מג'דרה פרא, שעועית לבנה ברוטב עגבניות, אנטיפסטי. גם כאן נחלנו הצלחה מרובה מכלל התוספות הטעימות:






לפני שאסיים חייבת לציין כי הטבעונים והצמחונים שבחבורה גם ימצאו כאן את מבוקשם. הצמחונים והטבעונים שבכם יכולים להזמין ארוחת תוספות לבחירה ו/או מגוון של סלטים (גב יש סלט מדהים לטבעונים שבחבורה- דגמנו והוא מצוין).



אז חברים, אם אתם אוהבים עופות זה המקום בעבורכם!!! אפילו אני שהייתי ממש סקפטית התענגתי לי על כל ביס וביס, כאן באמת נותנים המון כבוד ומקום לעופות ועושים זאת נהדר!! ממליצה לכם בחום לקפוץ לשם בקרוב ו/או לעשות משלוח , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




כתובת:
תובל 19, רמת גן 

שעות פעילות:
א-ה: 10:30-15:30
ש: סגור
ו: סגור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה