יום שני, 21 בנובמבר 2022

לעור הפנים שלנו מגיע הטוב ביותר עם סיגל בבאי

יש המלצות שאני חוזרת עליהן שוב ושוב וממש לא מתעייפת וזאת בשל העובדה שאני חייבת שכולכם וכולכן תכירו את האחת והיחידה - סיגל בבאי. סיגל הינה דרמתרפיסטית מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת. כל ביקור אצלה הוא חוויה לעור ולנפש.

כבלוגרית יוצא לי להכיר אין ספור אנשי מקצוע לאורך השנים אולם עם סיגל זה פשוט הפך לסיפור אהבה ולא בכדי, מדובר באשה מדהימה עם לב ענק וידי זהב!! כל טיפול אצלה הוא פשוט חוויה לנפש ולעור הפנים, אני פשוט התאהבתי באישיות!! באדם שהיא!!  ולא רק אני !! בימים אלו בהם אנו עסוקים בהכנות ליום הגדול- לחתונת בכורתנו הכרתי לה את כל משפחתי (ומשפחת החתן) - כולם וכולן עוברים תחת ידיה הנאמנות על מנת להראות בשיאנו בערב הגדול. 



מי שעדיין לא מכיר את סיגל בעוונותיו הרבים אספר מעט אודותיה: סיגל בבאי כאמור הינה דרמתרפיסטית מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת למעלה מעשור. יש לה כיום 2 קליניקות, האחת בפתח תקווה במרכז רפואי עדן ואילו השנייה בשוהם. עוד בהיותה ילדה קטנה סיגל התחברה עמוקות לכל נושא האסתטיקה , רקחה שיקויים ויצרה תרכובות על מנת לייצר תוצרים חדשים- אהבתה העזה לתחום והחזון האישי שלה הובילו אותה למקומה בעשור האחרון. היא כל הזמן ממשיכה ללמוד, להתפתח ולהביא לנו הלקוחות את הדבר החדש הבא.

במרכז הטיפולים שלה היא שמה לעצמה מטרה והיא שכל מטופליה יהיו בעלי עור בריא וזוהר ולכן פיתחה שיטת עבודה ושימוש בתכשירים ובטכנולוגיות שמאפשרים לה למצוא את הנוסחה הייחודית שתתאים לכל אחד או אחת להשגת המטרה. אין פרוטוקול טיפול אחיד - כל אחד יקבל את מה שמתאים לסוג העור שלו.




במשך שנות עבודתה , רכשה ניסיון עשיר אשר מיקד אותה לאבחן באופן מדויק את סוג ומצב העור ולהתאים את תוכנית הטיפול האישית והמודולרית כך שתהיה מדויקת ותביא לתוצאות הטובות ביותר. מבחינת סיגל, התחדשות ולמידה מתמדת הינם הבסיס להצלחת התגשמות חזונה הפרטי. לכן, כפי שציינתי מעלה היא כל הזמן מקפידה ללמוד ולהשתלם על מנת להתעדכן בכל החידושים בתחום הקוסמטיקה. החל מתכשירי הקוסמטיקה שמכילים מרכיבים פעילים עוצמתיים ובטיחותיים ביותר ובטכנולוגיות העדכניות לטיפול באקנה, אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה ועוד. בחדר הטיפולים של סיגל נמצא את חומרי הגלם והתכשירים האיכותיים והטובים ביותר שיש לשוק להציע.

לפני מספר שבועות ביתי הבכורה הגיעה לטיפול ראשוני טרום ההכנות ליומה הגדול, סיגל טיפלה בה בעדינות, במסירות ובמקצועיות יתרה כמו תמיד. הנסיכה נהנתה מהטיפול והכי חשוב כאשר יצאה ממנה פשוט הוקסמה מעור הפנים שלה- אשר בהק והתחדש, בימים שלאחר הטיפול אנשים לא הפסיקו להחמיא לה. שבוע שעבר היא הגיע לטיפול משלים ובסיומו יצאה אפילו עוד יותר זוהרת ומאושרת. היא הכריזה מיד שהיא מאמצת את סיגל לטיפול חודשי קבוע ולא רק לפני אירוע של פעם בחיים (מיותר לציין שמספר ימים לאחר הטיפול הגיע גם החתן כן?). 





סיגל יודעת להתאים לכל מטופל ומטופלת את הטיפול הייחודי שמתאים רק לו, אין 2 מטופלים שיקבלו את אותו הטיפול. מבחינתי על כך מגיע לה שאפו גדול. מי שעוקב אחרי יודע שבמשך שנים רבות פחדתי מקוסמטיקאיות בשל העובדה כי לפני מספר שנים הגעתי לקוסמטיקאית שככל הנראה עושה טיפול זהה לכל מטופליה ולי באופן אישי מאוד לא התאים, טיפול שהשאיר לי צלקות בפנים ובנפש, מאז שהכרתי את סיגל חזר לי הבטחון והחששות הוסרו להן. 


אז חברים, אם גם אתם מחפשים את הקוסמטיקאית שתחולל בפניכם פלאים זה המקום בעבורכם. מהרו והזמינו לעצמכם עוד היום תור כי מחר כבר לא יהיה . הנאה מרובה ומקצועיות אין סופית ממתינה לכם כאן!! מילה שלי!!  דבר נוסף שלא פחות חשוב- סיגל מטפלת בכל סוגי העור אצל גברים, נשים ונוער.

סיגל בבאי


כתובת:
מרכז רפואי עדן, פתח תקווה

טלפון ליצירת קשר:
052-8347327

ימים ושעות פעילות:
א' – ה' 9:00-20:00
יום ו' 8:00-15:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה