יום רביעי, 9 בנובמבר 2022

Fashion With Love אימהות ובנות חוגגות את עצמן





Fashion With Love

אימהות ובנות חוגגות את עצמן



אם יש רגעים בחיים שאני מצטערת שאין לי בנות קטנות זה עכשיו בעת כתיבת שורות אלו. דנה מסיקה שמה לפניה מטרה נעלה שלא כולנו מדברים עליה בקול רם. בעולם של רשתות חברתיות, פילטרים, לייקים ועוקבים, בעולם בו הנראות החיצונית תופסת את מלוא תשומת הלב, ילדות ונערות רבות קמות יום יום עם התחושה שהדמות הנשקפת מולן בראי היא דמות שהן פשוט לא אוהבות, ומנסות להתאים את עצמן לסטנדרטים שנשקפים אליהן מעבר למסך- שרובם אינם אמיתיים ואינם ברי השגה.

כאמא לשלוש בנות, מעצבת אופנה בעלת תעודה משנקר, ולאחר שסיימה לימודי תרפיה באמצעות סטיילינג החליטה דנה מסיקה להעביר לאותן ילדות ונערות את המסר שלא רק שהמדיה החברתית לא שולטת בהן אלא שהן יכולות לשלוט בה. במקום לחפש מה הן לא אוהבות בעצמן ומה "לא טוב" בהן, דנה קוראת להן לחגוג את עצמן כל אחת והמיוחדות והיופי שלה. כאם לשתי בנות (אומנם כבר בוגרות) יכולה להעיד כי המסר הזה צריך להתחדד באופן חד משמעי בכל מדיה אפשרית, בכל שיעור בכל בית ספר, בכל בית!! ואם נדייק לא רק בנות!!

דנה מעבירה סדנאות עיצוב ותפירה של בגדי ילדות ונערות המתבססים על פרקטיות, נוחות, סטייל והתאמה אישית לכל אחת ואחת ומסייעת למשתתפות להוציא החוצה את העולם האישי שלהן באמצעות חוט מספריים ובד.




כחלק מפעילות שנת בת מצווה החליטה דנה להפיק אירוע מדהים ומיוחד לאימהות ובנות ובו תתקיים תצוגת אופנה של בנות המצווה עצמן במבחר מידות וסגנונות, פעילות מגבשת של אימהות ובנות וגם הדרכה של דנה על המשמעות של דימוי גוף חיובי בעולם הדיגיטלי אליו נולדו בנות ה-12 של ימינו ועל כך מגיע לה שאפו ענק!! מזמינה כל אם לנערה בגיל המצווה להצטרף לאירוע האופנתי המשגע הזה.




האירוע שיתקיים ביום שלישי 15.11.22 באולמי GLOW בהרצליה יופק כולו בשיתוף פעולה ובהתנדבות של דנה, של בעלי האולם ושל DJ אוראל רחמים שיהיה אחראי על המוסיקה, ההפעלה והעיצוב בבלונים, אלכסנדה וולודינסקי ונתי נתאל שיצלמו את האירוע.

כרטיסים ניתן לרכוש: https://bit.ly/3VfTXrM

70% מההכנסות של האירוע יועברו בשיתוף עמותת 'נותנים חיים' כתרומה למחלקת הפרעות אכילה בבית החולים תל השומר בה דנה התנדבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה