יום רביעי, 9 בנובמבר 2022

מגשימים כל חלום אצל ד"ר מוסקונה

אני חושבת שחלקנו הגדול לא מרוצים מחלק כזה או אחר בגופם- האחד משיערו, השני מאפו, השלישי מהשומנים היושבים באיזור כזה או אחר בגוף, הרביעי מצבע העניים ועוד ועוד.. כיום בעידן המודרני כמעט כל דבר הינו בר שינוי ויש טיפול כזה או אחר. ענף הקוסמטיקה והפלסטיקה גדל וגדל מידי שנה ולמרפאות המתמחות והאיכותיות יש תמיד את הבשורה החדשה בתחום כזה או אחר. לאחר אין ספור המלצות והתחבטויות ביננו לבין עצמו ממש לאחרונה בחרנו לבקר אצל ד"ר מוסקונה ו... עשינו זאת!! 




רשת מרפאות מוסקונה מונה 4 סניפים ברחבי הארץ: רמת אביב, אשדוד, נתניה וחיפה. הרשת מציגה לנו המטופלים מגוון רחב של טיפולים רפואיים אסתטיים ומשלימים ברמות הגבוהות ביותר. בזכות הניסיון העשיר והמיומנות הרבה שצברו לאורך השנים יש להם יכולת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כאן המקצועיות והשירות האדיב לפני ובעיקר אחרי טיפול ו/או ניתוח כזה או אחר ניכרים אצל כל מטופל ומטופל. 

אז כאמור ביום שישי האחרון שמנו פעמנו לעבר סניף רמת אביב, סניף רחב ידיים, מעוצב יפיפיה ועם אנרגיות קסומות כאלו שכבר שאתם מגיעים אתם מרגישים בנוחות מירבית. אורי מנכ"ל הרשת מקבל את פני הלקוחות לשיחת אבחון , הסבר והתייעצות - כל מטופל ומטופלת זוכים ליחס אישי, לשאלות ותשובות והפגת החששות. 


בעוד כחודש ביתי הבכורה מתחתנת וכבר שנים רבות יש לה חלום נסתר לעשות מילוי שפתיים. מודה ומתוודה עד השנייה האחרונה היא חששה בטירוף. לילה לפני לא ישנה ובבוקר הטיפול אף התקשרה והתייעצה עימי אם כדאי לבטל. כאשר הגענו למרפאה הצגנו את חששנו הן בפני אורי המקסים והן בפני ד"ר דוד טל שעשה לה את הטיפול- שניהם מצידם הרגיעו אותה ואף ד"ר דוד טל הסביר כי יעשה לה את מה שהיא רוצה בדיוק ואכן התוצאה לא איחרה להגיע. אך רגע לפני שאמשיך ואציג בפניכם את התוצאה חייבת לספר כי צוות המקום הינם רופאים מהשורה הראשונה ולא תמצאו כאן חובבנים. 

כאמור הרופא שטיפל בנו הינו ד"ר טל הינו בוגר ביה"ס לרפואה באוניברסיטה העברית הדסה עין כרם ירושלים והינו מומחה בכירורגיה פלסטית. עבר התמחות בית חולים רבין/בילינסון פתח תקווה.

טוב, נחזור לענייננו, כולנו כבר יודעים כי מילוי שפתיים, הגדלה או עיבוי שפתיים נחשבת לאחת מהפעולות הנפוצות והפופולאריות ביותר בתחום הרפואה האסתטית.

נשים וגברים, חולמים לשנות ולשפר את מראה השפתיים שלהם בצורה הטבעית ביותר. מדובר בפעולה לא ניתוחית שמטרתה הקניית שפתיים בשרניות וחושניות, היתרון המובהק ביותר של השיטה בה צוות המרפאה עובדים היא בהתאמה המתבצעת לכל מטופל או מטופלת תוך בחירת חומרים ייעודיים ספציפיים, הנמצאים בעור באופן טבעי ולכן הגוף מקבל אותם בצורה חיובית מבלי ליצור תגובה או אלרגיה.

מטרת הטיפול ליצור את המראה המושלם על ידי ביצוע פעולות שונות ביניהן הדגשה של מסגרת השפתיים, מילוי של השפתיים – עליונה, תחתונה או שילוב של שתיהן, עיצוב של זוויות הפה, עיצוב של השקע שבין האף לשפה העליונה.

בשנים האחרונות צוות מרפאות מוסקונה פיתחו שיטה ייחודית לעיצוב שפתיים על מנת ליצור שפתיים מושלמות -בשרניות, פרופורציונליות וטבעיות. פירקו את השיטה ל 7 אלמנטים: גבול שפתיים, קשת קופידון- המשולש בשפה העליונה, פילטרון -שני הקווים היורדים מהאף כלפי השפה העליונה ועוד.

אז??????????? מוכנים לתוצאה????????????? קבלו אותה, את היפיפיה שלי, שימו לב לתוצאה המדויקת, לסימטריות, לעיבוי המדויק והעדין מאוד- חייבת לציין שהיא פשוט בעננים (זוכרים את הלבטים והחששות כן?):


אגב לחוששים מביניכם ממליצה להכנס לדף של מרפאות מוסקונה ולקרוא אודות השיטה, הטיפולים וכו', מבטיחה לכם שגם אתכם זה ירגיע.

אז, אתם עוד פה? אם יש לכם חלק כזה או אחר בגופכם שאתם לא שלמים עימו ורוצים לשנותו זה המקום בעבורכם!! מילה שלי!! אתם תופתעו ובענק, אני כבר מתכננת לעצמי את הטיפול הבא.


טלפון לקביעת תורים ובירור פרטים:
076-5997072

כאמור אנחנו היינו בסניף מרכז:
רח׳ ברודצקי 43 , 
רמת אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה