יום חמישי, 24 בנובמבר 2022

טנדוקה- פנינה קולינרית קסומה ויפיפיה בלב המושבה יוקנעם

אתם כבר מכירים אותנו, אנחנו מאוד אוהבים למצוא את המסעדות המיוחדות, את הפנינות הקסומות ורצוי כאלו שלא כולם מכירים על מנת להביא לכם את הבשורה. את מסעדת טנדוקה אומנם לדעתי אני לא צריכה להכיר לכם מאחר ובהחלט שמם הולך לפניהם , לא בכדי הם כבר כאן למעלה מ-15 שנים. אך מי שבעוונותיו הרבים לא מכיר אתם זה הזמן, אתם חייבים לבקר ויפה שעה אחת קודם. עוד לפני שארחיב אודות המסעדה חשוב מאוד לציין- המסעדה כשרה!!




טנדוקה הינה מסעדת בשרים יפיפייה ואיכותית, השוכנת בלב המושבה יוקנעם, בפתחה של שמורת יערות מנשה. המסעדה מציעה תפריט מוקפד, המורכב מבשרים טריים המיושנים במקום בליווי תוספות המבוססות על ירקות משדות חקלאי עמק יזרעאל. ליד המסעדה גינה ארצישראלית פורחת ורחבת ידיים וגפן מסתרגת, תחתיה ניתן לשבת, לאכול וליהנות מאוויר ממוזג ונעים. פנים המסעדה מואר ומעוצב בצבעוניות שקטה ומזמינה.



הגענו למסעדה בשעת צהריים מוקדמת - ישירות לארוחה עסקית (שווה במיוחד). כאן במחיר של המנה העיקרית מקבלים מנה ראשונה, מנה עיקרית, כוס שתיה קלה ולחם הבית. הכל הגיע חם, טרי , רענן וטעים, השירות במקום מוקפד מאוד והאווירה נעימה וכיפית למרות העומס השורר במקום (שאפו גדול לצוות המקום שלמרות העומס הגדול כולם ככולם קיבלו שירות יוצא דופן).


בהתייעצות עם המלצרית המקסימה שלנו בחרנו בגזרת המנה העיקרית את מיקס פרימיום 750 גרם. עוד רגע ארחיב אודותיו אך רגע לפני כן הרמנו כוס יין ובירה לחיים . עוד לפני שהספקנו להרים לחיים הגיע לחם הבית קריספי, חםםם וטעים כזה שרק תרצו להמשיך לנשנש אך עצה שלי! אל תגזימו כי מנות הבשרים ענקיות כאן. הלחם מלווה במטבל של טפנד זיתים וטחינה נפלאה.





למנות ראשונות בחרנו ב-חטיפי כבדי עוף פריכים- מצופים בפאנקו ומוגשים על ריבת בצל ותפוחים ביין, עם רוטב איולי תפוז- וואו, איזו מנה מקורית, טעימה, מיוחדת ומפנקת. התענגנו על כל ביס וביס. מודה ומתוודה אם המלצרית המקסימה שלנו לא הייתה מסבה את תשומת ליבנו למנה אולי לא היינו בוחרים בה אך זה פשוט רעיון נפלא למנה מדהימה. אל תוותרו, נסו והתענגו:




סלט ירקות קצוץ- בליווי טחינה גלילית וג'עלה- כמה פשוט ככה טעים. סלט ירקות רענן, חמצמץ וטעים- הכי כיף לצרף לפלטת בשרים סלט פרשי שכזה.


ועכשיו הגענו לגולת הכותרת- כאמור בחרנו במיקס פרימיום 750 גרם- כאן מקבלים מבחר בשרים המוגשים על פלנצ'ה לוהטת: אנטריקוט, מולארד יקיטורי (כשאנחנו לא ביקרנו לא היה מולארד ועל כן הגיע במקום פילה בקר), שוק טלה, ואסאדו במעשנה. + שתי תוספות לבחירה (אנחנו בחרנו בציפס ופירה). נתחיל בכך שמדובר בנתחים איכותיים מאוד, עשויים במידת העשייה אותה ביקשנו- חוויה קרניבורית נפלאה . התענגנו לנו על כל ביס וביס . חייבת לציין כי מדובר במנה מאוד גדולה (לא הצלחנו לסיים אותה , לדעתי אפילו מתאימה לשלושה סועדים רעבים). וכל זאת במחיר מצחיק של 139 ש"ח  לסועד. 












אומנם בשלב זה כבר די לא נשמנו אבל אתם כבר מכירים אותי, נכון? לקינוחים ישנה קיבה נפרדת. גם כאן התייעצנו עם המלצרית המקסימה שלנו ובחרנו בפאי פקאן אפוי בתוספת גלידת וניל (טבעוני) -פקאנים מקורמלים בשילוב מייפל וסילאן אפויים בתוך פאי בצק פריך ייחודי- מה שהתברר כבחירה מצויינת. וואו, נתחיל בפאי עצמו- סופר סופר פריך וטעים, המילוי של הפקאן עם המייפל והסילאן מדוייק בצורה מעוררת השראה. כל ביס כאן הוא פשוט עונג צרוף:





חברים לסיכום הייתה לנו ארוחה מאוד מפנקת, נהננו מאוד מהאווירה הקסומה והמיוחדת, מהשירות הסופר מוקפד, מהמנות המשובחות- כל אלו יחדיו יצרו עבורנו ארוחת צהריים מפנקת וכיפית, כזאת שנרצה לחזור ממש בקרוב שוב. אז חברים, אתם עוד פה? רוצו, הזמינו מקומות (ממליצה בחום כי המסעדה כל הזמן מלאה), הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אגב, כמעט ושכחתי- ניתן לערוך אירועים פרטיים עד 130 איש




כתובת:
שדרות ראשונים 7, יקנעם המושבה

טלפון להזמנות:

שעות פתיחה:
ימי א'-ג' ויום ה' 12:00-16:30 
משתנה בהתאם למסעדה יש לברר טלפונית. 
יום ד' 12:00-22:00 
יום ו'-ש' סגור. 

אירועים ניתן לערוך בימים א'-ה' צהריים וערב , יום ו' צהריים




ניתן לערוך אירועים פרטיים עד 130 איש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה