יום שלישי, 31 בינואר 2023

גן עדן לאוהבי הדגים- מסעדת שצ'ופק

מי שמכיר אותי יודע שאני דוגלת באכילת דגים אך ורק במסעדות המתמחות בכך, נדיר שתמצאו אותי אוכלת דגים במסעדות שלא מתמחות בכך. את מסעדת שצ'ופק אנחנו מכירים כבר שנים רבות וסעדנו כאן לא אחת. השבוע שמעתי שהם חוגגים יום הולדת 28 וכיאה לאירוע החלטנו לקפוץ לאחל מזל טוב, להתענג על ארוחה טובה ולהרים כוסית יין. 

מסעדת שצ'ופק  הינה גן עדן לאוהבי הדגים!! כאן נקבל ארוחת דגים טעימה, טרייה ומשתלמת במיוחד לצד סלטים טריים ומפנקים, מבחר מנות ראשונות, קינוחים, יינות נפלאים ולא פחות חשוב אווירה נעימה ותוססת. אז מה צריך יותר מזה? לא בכדי שצ'ופק  הפכה למוסד אמיתי לאוהבי הזאנר.  בשצ’ופק תמצאו מגוון רחב של אנשים, ממשפחות עם ילדים, אנשי עסקים בחליפות מחוייטות או צעירים שחזרו מהים, מסעדה שהיא קסם בלב העיר הגדולה שמחברת בין אהבה לאוכל טרי ושירות מהלב.

עוד לפני שנמשיך ותתלוננו כי יש מצוקת חנייה במקום, אל דאגה, גם לכך דאגה המסעדה. לקוחות המסעדה נהנים מחניה מוזלת בחניון רדיו הירקון, הירקון 309. החניה במחיר 20 ש”ח בימים א’-ה’בכל שעות היום, יום שישי עד השעה 17:00 (החניה מוגבלת לשעתיים). לצפייה בחניון הקרוב למסעדה לחצו כאן »

הגענו בשעת ערב מוקדמת, המסעדה הייתה מלאה וחיש מהר התחלפו האנשים והגיע סבב נוסף, טיפ נוסף ממני, אל תשכחו להזמין מקומות, המסעדה פשוט מפוצצת! ראשית כמובן כהרגלנו בקודש הרמנו כוס יין לחיינו :




שניות ספורות לאחר שהתיישבנו הגיע לשולחננו פלטה מלאה בסלטים טריים, רעננים, טעימים ומיוחדים לצד לחם פוקצ'ה חםםם וקריספי. בין שלל הסלטים מצאנו: סלט חסה רענן, דגים מלוחים באיכות גבוהה מאוד, איקרא מדהימה, טחינה קטיפתית וטעימה, סלט סלק, חמוצים ביתיים, סלט חצילים מתוק וטעים במיוחד, סלט בורגול מדהים וסלט ירקות טרי ורענן:










למנות ראשונות הגיעו לשולחננו קרפציו חציל מושלם, מוגש עם טחינה , בצל, פטרוזליה ופלפל ציל'י- וואו באמת מנה מפנקת וטעימה. כביכול מנה לא יומרנית ומנה שתמצאו בהרבה מקומות אולם כאן טעם החציל הקלוי משתלב היטב עם שלל התוספות שמשתלבות היטב בהרמוניה מופלאה:





סלט אנשובי- טוב!! תקשיבו! המנה הכי טעימה שאכלתי עד היום במסעדת דגים ובכלל!! מדובר בסלט רענן ופרשי מאוד של פטרוזיליה, כוסברה, נענע , קוביות אננס ופרוסות צילי עם המוןןןןן אנשובי מקומחים ומטוגנים. אימל'ה איזה שיחוק של סלט, כל ביס פשוט לונה פארק שלם של טעמים, שאפו גדול למי שחשב על יצירת המופת הזו, מילה שלי אל תפספסו:






למנה עיקרית אני בחרתי בדג לברק עשוי בתנור עם חמאה ויין- חד משמעית דג הלברק הטעים ביותר שאכלתי עד היום!! ותאמינו לי שאכלתי הרבה. דג טרי , רךךך ונימוח במיוחד, בטעמים עדינים של חמאה ויין, התענגתי לי על כל ביס וביס וממש התבאסתי שהתפוצצתי ולא הצלחתי לסיים את המנה. המנה אגב מוגשת עם תפוחי אדמה צלויים בתנור:





הזוגי מצידו בחר במנת קוביות לוקוס מקומחות ומטוגנות - גם כאן קיבלנו מנה פשוט מופלאה. קוביות עבות של דג לוקוס טרי ונימוח מקומחות במתינות ומטוגנות, הנשנוש האולטימטיבי לאוהבי הדגים שלא אוהבים להתעסק עם עצמות וכדומה, גם כאן התענגנו על כל ביס וביס, ממליצים בחום, המנה מוגשת עם סלטון טרי ורענן:






בהמלצת צוות המסעדה בחרנו לקנח בעוגת גבינה אפויה עוגת גבינה סטייל "ניו יורקית" ביתית, בתוספת קראמבל במבה, בוטנים וקרמל מלוח- אימל'ה איזה טוויסט של טעמים, משחק מדהים של טעמים, מרקמים , צבעים וריחות אשר מעניקים קינוח מושלם לארוחה מושלמת:





אז חברים, אם גם אתם מחפשים מקום לאכול ארוחת דגים טעימה, טרייה ומשתלמת, שצ'ופק  הוא חד משמעית המקום בשבילכם!! כאן תקבלו אווירה נפלאה, דגים ופירות ים באיכות גבוהה, הכל עשוי מחומרי גלם באיכות גבוהה ובטריות שאין שניה לה. אנחנו ממש אהבנו ואין כלל ספק שנחזור לכאן ממש שוב בקרוב, אז אתם עוד כאן? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

אגב, ישנה אופציה להזמין ארוחה ביתית כמעט מוכנה באיסוף עצמי – דגים טריים ומתובלים בתבנית חד פעמית, כל מה שנשאר זה רק להכניס לתנור. לצפייה בתפריט ה TA »




כתובת:
בן יהודה 256
תל אביב 

טלפון להזמנות:
03-5441973

שעות פעילות:
א׳ סגור
ב’ – ו’ 12:00-22:30
שבת 12:00-22:00




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה