יום שבת, 25 ביולי 2015

דג מרוקאי טעים טעים



פעם הייתי מכינה רק חריימה, מאז שהכרתי את חברתי זהבה התחלתי להכין דג מרוקאי, יוצא לי סוף הדרך וזה רק בזכות השראתה המדהימה, 

הפעם בחרתי להוסיף פלחי לימון כבוש (מדהיםםםםםםםםםם) של אוליביה- נכון, אני באופן קבוע מכינה לימון כבוש אך לאחר הניסיון הזה נראה לי שאוליביה יככבו אצלי במקרר באופן קבוע.



להניח בתחתית הסיר כוסברה , מעליה להניח ראשי שום שלמים , לפרוס ירקות כגון: גמבה, גזר, תפוחי אדמה ועגבניה, מעל להניח את הדג שאת רוצה, מעליהם לפזר שוב שום אך הפעם פרוסות של שיני שום, מעל שוב פרוסות ירקות: גזר, תפוחי אדמה, בצל וגמבה ומעל הכל שוב כוסברה.
אם אתם אוהבים מאוד חריף ניתן לחתוך פלפל ירוק חריף ולהוסיף או להוסיף שלמים כמו שאני עושה על מנת שלא יצא חריף מידי בגלל הילדים.

לתבל ב: מלח, פלפל, פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה.

מעל הכל לשפוך שמן אדום (להשרות בצנצנת פפריקה מתוקה ועליה שמן, לערבב היטב ולתת לפפריקה לשקוע, להמתין מספר דקות ואז ניתן להשתמש בה).

להניח על האש, לאחר מספר דקות להוסיף מים עד לכיסוי הסיר.



אני באופן אישי באמצע מוסיפה עוד קצת שמן אדום ומבשלת עד לצמצום הנוזלים, עד שהדג מתבשל רק על השמן שלו ולא על נוזלים נוספים.

יוצא נהדר והירקות הופכים להיות רכים ושחומים כאילו היו בחמין.


בתאבון ובהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה