יום שבת, 25 ביולי 2015

האגיס משיקה את סדרת HUGGIES LITTLE BABIES

HUGGIES LITTLE BABIES

קוראי וחברי הותיקים יודעים כי אני נאמנה לחיתולי האגיס כבר 17 שנים, כן, עוד מהימים בהם חבילה עלתה כמעט 100 שקלים, שלא תטעו, לא הייתה לי שום ברירה, זה לא שבחרתי מראש לקנות את החיתול הכי יקר, ארבעת ילדי סובלים מאסטמה של העור ועל כן רגישים יותר מכל תינוק אחר ואי שימוש בחיתול האגיס יצר לעיתים קרובות מאוד תפרחת חיתולים קיצונית במיוחד- זאת הסיבה העיקרית שלא החלפנו חיתולים לאורך השנים.

מעבר לכך כמובן זהו חיתול שממשיך להתחדש ולפנק גם בכל המוצרים הנלווים כגון:

מגבוני האגיס natural care המותאמים לרך הנולד בנוסחת ג'ל חדשנית על בסיס מים, מותאמים לעורו העדין של התינוק, מסייעים בשמירה על עור בריא, היפו אלרגניים, ללא בישום ואלכוהול ורמת PH מאוזנת. 

משטחי ההחתלה רכים והיגייניים למגע רך עם עורו של התינוק בזמן ההחתלה. השכבה החיצונית של משטחי ההחתלה אטומה לחלוטין לנוזלים, דבר המאפשר החתלה נקייה והיגיינית בכל מקום, בבית ומחוצה לו.

ביום שישי האחרון הוזמנו לאירוע השקת סדרת החיתולים החדשה - סדרת הרך הנולד HUGGIES LITTLE BABIES מאופיינת בכריות ספיגה ייחודיות המסייעות בהגנה על עור התינוק ומעניקות הגנה מושלמת ללא פשרות.



מותג החיתולים "האגיס" משיק חיתולים חדשניים תחת סדרת HUGGIES LITTLE BABIES, המיועדת להחתלת תינוקות בשבועות הראשונים.



לאחר מחקר מעמיק ותהליך פיתוח טכנולוגי משמעותי יתווספו למוצרי הסדרה: כריות ייחודיות לספיגת יציאות רכות המסייעות בהגנה על עור התינוק, מעניקות הגנה מושלמת ללא פשרות ועוטפות את עור התינוק ברכות, כבר מהרגע הראשון. 


לחיתול החדש מספר יתרונות בולטים במיוחד:



HUGGIES LITTLE BABIES כוללת סוגי חיתולים שונים המתאימים לכל שלבי ההתפתחות של התינוק בשבועות הראשונים, מגבונים לחים ומשטחי החתלה:

חיתולי NEW BORN המותאמים לשבועיים הראשונים אחרי הלידה - בחיתולים אלו פתח ייחודי לחבל הטבור המסייע בהגנה על אזור חבל הטבור הרגיש בתקופה זו, פטנט ייחודי ללכידת נוזלים ויציאות רכות בדמות כיס אחורי באזור הגב, סמן רטיבות המאפשר לדעת מתי הגיע זמן ההחלפה ע"י שינוי צבע, מעטפת חיצונית אוורירית המסייעת במניעת הגורמים לתפרחת חיתולים, מותנית רכה וגמישה באזור הגב להתאמה מושלמת לגוף התינוק ומשטח פנימי למגע רך ונעים עם עור התינוק. 

חיתולים במידה 1 ו-2 בהתאמה מושלמת לכל אחד מהשלבים.


ילדת לאחרונה/עומדת ללדת?

הכנסי לקישור ותקבלי תיק מארז התנסות לפני כולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה