יום שבת, 25 ביולי 2015

בא לשכונה בחור חדש- מסעדת אבו גוש מגיעה למרכז

אנחנו מאוד אוהבים את המטבח הערבי ובכל נסיעה שלנו לירושלים משלבים ביקור במסעדת אבו גוש האגדית, לא עוד!

מסעדת אבו גוש הגיעה לפני כארבע חודשים למתחם האוכל החדש באייר פורט סיטי, במרחק נגיעה מפתח תקווה , רק 15 דקות ואנו חוגגים.

אז כאמור המסעדה היא אחותה הצעירה של מסעדת אבו גוש הותיקה, העיצוב של המסעדה אותנטי עם נגיעות למטבח הערבי, את השף וצוות המלצרים הביאו מהמסעדה המקורית כך שהאותנטיות נשארה כאן וניתן לחוש בה לאורך כל הארוחה, אם מבחינת הטעמים ואם מבחינת השירות.




אז שנפתח שולחן?



בחרנו לפתוח את הארוחה עם מבחר סלטי הבית - חומוס טרי וטעים, מבחר סלטים טריים (חשוב לציין, כל הסלטים מוכנים במקום וללא חומרים משמרים) וטעימים וכוללים: סלט טורקי, סלט סלק, כרוב אדום, כרוב לבן וגזר, סלט טאבולה מעולה, סלט חצילים במיונז, סלט חצילים פיקנטי, כרובית , חמוצים ביתיים טעימים, זיתים ועוד ...



פלטת מטוגנים מפנקת וטעימה במיוחד: קובות, סיגרים, פסטלים ופלאפלים מוגשים עם  טחינה ביתית וטעימה:



עלי גפן ממולאים טעימים במיוחד, מוגשים ברוטב עגבניות חמצמץ וצנוברים- אל תוותרו על מנה מצויינת זו, מומלצת בחום:


אנו בחרנו במיקס בשרים הכולל: שיפוד פרגית, שיפוד קבב, כבד עוף וצלעות כבש- הבשר איכותי מאוד, טרי וטעים, מתובל בעדינות, כולם עשויים במקצועיות וברמת הצלייה הנדרשת, הבשרים מוגשים עם ציפס וירקות צלויים:


גם הצמחוניים ימצאו כאן מה לאכול, מבחר ממולאים (באורז), דגים ומבחר גדול של סלטים.

מחירים סבירים ונוחים.

בשעות הצהריים ישנם ארוחות עסקיות משתלמות במיוחד:


מי שמכיר אותי יודע שאין ארוחה ללא קינוח, כאן הקינוחים בחזקת פרווה, אך להפתעתי הרבה טעימים מאוד, בסופי שבוע ניתן למצוא כאן גם כנאפה איכותית וטעימה הנעשית במקום לפי הזמנת הלקוח.

אנחנו בחרנו לדגום את המלאבי, בדרך כלל אני נרתעת מאכילת מלאבי פרווה מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט לא טעים, כאן הופתעתי בענק, המלאבי פשוט מעולה- לא נופל מחבריו החלביים, ממליצה בחום:



כאן ניתן לרכוש מבחר פינוקים: חלווה, שמן זית, בקלאוות, קפה שחור ועוד...


לסיכום, מסעדה מעולה, האוכל טעים מאוד, שירות אדיב ונעים, חניה בשפע, מומלצת בחום, אין לי ספק כי נחזור לכאן עוד רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה