יום שבת, 11 ביולי 2015

מריאנו מארח לחגיגה דרום אמריקאית


לאחר שנים רבות של עבודה במסעדות גורמה מהמובילות בארץ (קלואליס, מול ים וקפה נואר) מריאנו מגשים את חלומו ולפני כשנתיים הקים קייטרינג יוקרתי המבוסס על טהרת האוכל הדרום אמריקאי.

ביום חמישי האחרון מריאנו ערך ערב חגיגי במיוחד באווירה פסטורלית (במושב גאולים) המבוסס על טהרת המטבח הדרום אמריקאי, אוכל מצויין ,מוסיקה אותנטית, אווירה נפלאה והמון יוקרה.




קבלת הפנים הכניסה אותנו היישר לאווירה הדרום אמריקאית עם כוסית קייפריניה (משקה ברזילאי על בסיס קשאסה) כללה פינוקים טעימים במיוחד והבטיחה המשך ערב קסום.

מלצריות חביבות הגישו אמפנדס בשר ועוף/קושיניה עוף/ריזוליס לבבות דקל:


שיפודי סינטה, אננס ועגבניות שרי- להיטטטטטטטטט:


שיפודי צוריסוס , בצל ופלפל אדום- חרפרף וטעים:

רגע לפני הגשת המנות העיקריות מריאנו לוקח אותנו לסיבוב היכרות והסברים עם הגריל הקטן והגדול, הסביר לנו על אופן הכנת הגריל הדרום אמריקאי (בשונה מהגריל הישראלי כאן הכל מתנהל בעצלתיים ובסבלנות מרובה)




מספר קצת עליו, על העסק ועל חלומו האישי, מציג את צוות המלצרים שיעביר איתנו את הערב:


לאורך כל הערב התנגנה לה ברקע מוזיקה נפלאה וכללה גם הופעה חיה- פרננדו ניימרק הוא מוזיקאי ידוע בקהילות יוצאות דרום אמריקה בארץ ומנגן מגוון עשיר של שירים בספרדית ושירים שתורגמו לעברית עם ביצועיים ייחודיים שלו. בתוך המופע משלב ניימרק קטעי קישור מלאי הומור, מה שמעצים את החוויה וסוחפים את הקהל.


שנעבור למנות העיקריות?

חזה עוף TWISTER
רולדת חזה עוף ממולא בעגבניות מיובשות, טימין ושום קונפי, מגולגל בצורת מערבולת, מוגש עם פאיז'ואדה (מאכל ברזילאי מורכב מאורז ותבשיל על בסיס שעועית שחורה ובשר בבישול ארוך).




שוק טלה
לאחר מנוחה על הגריל במשך 6 שעות, מוגש הטלה על פרוסה של פולנטה מטוגנת עם נגיעות של רוטב פירות יער - מנה נפלאה, הבשר נימוח- מושלם.



אנטריקוט
כשהוא חתוך דק, עשוי מידיום האנטריקוט מוגש על מצע של בצלצלים טעימים שבושלו ברוטב יין, סילאן וחרדל- נתח מושלם, כל כך טעים.


קבלו הצצה לנתח ואז תבינו על מה אני מדברת:



לכל הטוב הזה התלווה סלט ענק - פרוסות דקיקות של סלק אדום כבוש בחומץ בלסמי, לימון, סוכר, ציפורן וקינמון, סלט ירוק, עגבניות שרי, מלפפון, צנוניות, טבעות בצל סגול מתובל בשמן זית, לימון, וחומץ בלסמי.


הערב מיועד לקרניבורים שבחבורה אולם גם על הצמחונים חשבו כאן ויש כאן מנה צמחונית חגיגית שכוללת דלעת ממולאת ירקות:



את כל הארוחה ליוו מבחר יינות משובחים (לבנים ואדומים).

בסיום הערב הוגשו קינוחים: מוס שוקולד ועוגיות ייחודיות מבצק עלים ממולאות במגוון טעמים: ריבת חלב, קרם פטיסייר ונוגט.


הערב מתנהל כמנהג הדרום אמריקאי ונמשך כ-4 שעות לערך.

מתקיים בכרם צדוק במושב גאולים- הודעה על ערב נוסף תמסר בהמשך.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה