יום שבת, 11 ביולי 2015

מסעדת הסוהו המצויינת חוגגת בקרוב יום הולדת 15

השבוע הוזמנתי לחגיגות טרום יום הולדת למסעדת הסוהו בראשון לציון - 15 שנים של אהבה.


אתחיל את סיקור המסעדה רגע לפני הכניסה, לשמחתי בקרבת המסעדה יש מבחר מקומות חניה, חלקן בתשלום וחלקן בחינם אולם הדבר החשוב הוא שלדעתי בכל שעה נתונה ניתן למצוא כאן חניה שזה מהווה יתרון מעולה למיקום המסעדה.

החגיגות נערכו ביום ראשון בשעה 19.00 מה שלא מנע מהמסעדה להיות מפוצצת.
המסעדה כוללת חלל עצום המאכלס בר-מסעדה, עם 250 מקומות ישיבה ומאובזרת באקווריום ענק וגופי תאורה מיוחדים המקנים לה אווירת מועדון ניו יורקי שוקק.

מסעדת הסוהו הינה מסעדה אסייתית שהביא את בשורת הסושי לעיר והפכה מהר מאוד למוכרת בקרב תושבי האיזור והסביבה.
לאחר מספר שנים, המקום שהחל כביסטרו קטן וליין של ערבי סושי, עבר שיפוץ כללי ושדרוג בתפריט. המסעדה החליפה את תפריטי הנייר הסטנדרטיים לתפריטי אייפד, והייתה בין הראשונות בארץ שהחלה להשתמש בהם, כיום בתפריט מופיעים כ-500 פריטים לבחירה, ביניהם תפריט סושי מושקע עם שילובים אקזוטיים ומיוחדים, מנות נודלס עשירות, מגוון בשרים ועוד.



הודות לתפריט העשיר,בניצוחו של השף אורי וקסלר ערבי די ג'יי, והופעות חיות של מיטב האמנים שידעה ארצנו, הגיעה הסוהו במהרה למעמד של אחת המסעדות המצליחות בישראל, יהלום שבכתר עיר הבירה של השפלה.

אז מה היה לנו? 
למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

פטה כבד עוף- פטה כבד עוף ברוטב רימונים אסיאתי. ברוטב סוכר דקלים, קרמל, רימונים ויין, מוגש בליווי צנימים- מעולה, ממליצה בחום:


סביצה סמוראי- רצועות דניס, קוביות אבוקדו, בצל ירוק, בצל סגול וצנונית. ברוטב ויניגרט ויוזו – ליים יפני. מוגש בליווי נאצ'וס - מנה פרשית מאוד, קלילה וטעימה:


סלט פינגו - סלט תפוחים סיני, תפוחים ירוקים, חמוציות מיובשות, שומר, על מצע של תערובת חסות מעוטר בפקאן סיני- אני מאוד אוהבת לאכול סלטים וזה אחד הסלטים הטובים שאכלתי, שילוב במינון הנכון של כל המרכיבים יצרו סלט מנצח:



עוד מנות שכיכבו בשולחן (לצערי לא טעמתי אז לא יכולה לחוות את דעתי אולם יכולה לספר ששותפי לשולחן התמוגגו):





סירה עם מבחר טעמי סושי נפלאים, חלקם צמחוניים, חלקם עם דגים, חלקם עם גבינות - בקיצור שילוב מרענן וטעים במיוחד:



מבחר מנות נודלס נפלאות:




קינחנו בפרמידת קרם בורלה -ברוטב בננות וקרמל חם- שילוב מדהים של חם וקר, מתוק במינון הנכון- בקיצור הקינוח המושלם :


פירמידת קרם עוגיות - עוגיית פצפוצי אורז קרמל ושוקולד, בניהם גלידת קרם עוגיות ברוטב ריבת חלב ומעל אגוזי לוז מסוכרים- לאוהבי המתוק- טעים:



פאדג' שוקולד- תוצרת בית, מוגש בתוספת 2 כדורי גלידה- שחיתות שוקולדית במיוחד:


לסיכום אני חייבת לציין את השירות המוקפד, האוכל הטעים והמגוון , האווירה - בקיצור במילה אחת "מושלם!" אין לי בכלל ספק שלכאן נחזור עוד בהמשך.


מסעדת הסוהו, משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון. טלפון: 03-9658395

שעות פתיחה: כל יום 10:00-הלקוח האחרון





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה