יום ראשון, 26 ביולי 2015

ספרים רבותי ספרים- המלצות חמות

כאמא לארבעה ילדים הזמן שלי מאוד מוגבל ועל כן בוררת את הזמן הפנוי שלי ובוחרת את הטוב ביותר, לאחרונה קיבלתי מספר ספרים לסקירה אישית, את חלקם אהבתי יותר, את חלקם קצת פחות, אבל בגדול יכולה להעיד שלרובם די נשאבתי.

הראשון מביניהם הינו ולדעתי המוצלח שבחבורה- הספר שאב אותי ודי מהר סיימתי אותו (דבר די נדיר בימים טרופים אלו):

"סודות מחדר המיטות" – ספר חדש בהוצאת ספר לכל.



מבוסס על סיפור אמיתי, ומציע הצצה נדירה לחייה של יצאנית צמרת צעירה, בת להורים בפטיסטים מעיירה דרומית, נאלצת לעבוד כיצאנית על מנת לממן מאבק משפטי יקר מול אהובה לשעבר על בתה היחידה. הספר "סודות מחדר המיטות" מביא את סיפורה של יצאנית צמרת, שפועלת במקביל כסוכנת סמויה במסגרת חקירת בתי הבושת בעיר ניו יורק

הספר "סודות מחדר המיטות" של רבקה קייד, מביא את סיפורה האמיתי של בת למשפחה דרומית אדוקה אשר הפכה לנערת ליווי בעקבות מאבק משפטי יקר עם מאהבה, על בתה היחידה.

המשכורת שהרוויחה לא הספיקה למימון הוצאות המשפט הגבוהות, וגיבורת העלילה נאלצה למצוא מקור פרנסה שייאפשר לה להשיב את בתה לזרועותיה. 

תחילה הפכה לנערת ליווי אצל קריסטין דייויס "המדאם ממנהטן". יופיה הפך אותך לחביבתם של גברים עשירים ובעלי השפעה, שהיו מוכנים לשלם אלפי דולרים כדי להיכנס איתה למיטה. כשעברה לעבוד אצל אנה גריסטינה "מדאם אם הכדורגל", עלו הסכומים שהרוויחה ועמם גם רמת הלקוחות. על לקוחותיה נמנו מיליארדרים, פוליטיקאים, מנהלי חברות בכירים, אנשי וול- סטריט, זוכי גראמי, איילי הון אירופאים, בני מלוכה מהמזרח התיכון ומסעדנים ידועים. 


אלא שאז נעצרה קריסטין דייויס ואנה גריסטינה הופיעה על מסך הרדאר של רשויות החוק, שהחלו לחשוף גם אותה. בשלב זה חלה תפנית בעלילה, והגיבורה הפכה לסוכנת סמויה בשירות התובע המחוזי של מנהטן, במסגרת חקירת בתי הבושת בעיר ניו יורק.



"משוחררת" בהוצאת ספר לכל - גם ספר זה בגדר חובה, ממליצה בחום.




מירב אשכנזי מוציאה את ספר הביכורים שלה – רומן סוער וחושני, ולא חוסכת בו בתיאורים מיניים. הספר "משוחררת" מבוסס על סיפורים ששמעה אשכנזי לאורך השנים מלקוחותיה כקוסמטיקאית. את כישרון הכתיבה שלה היא גילתה בסדנת כתיבה אליה רשמה אותה בתה הגדולה ללא ידיעתה. ומבחינת אשכנזי, הספר הינו הצהרה של שחרור מחייה הקשים בעבר. 

מירב אשכנזי, בת 45, קוסמטיקאית וקואצ'רית מוסמכת, עברה גירושים איומים וקשים מבעל מכה, הייתה מעוכבת גט 4 שנים, גידלה לבדה שתי ילדות קטנות ורק בזכות כוח רצון ואמונה בעצמה הצליחה לשקם את חייה ולמצוא אהבה חדשה. היא ובן זוגה חובקים ילדה מקסימה משותפת בת 6, אחות לשתי בנותיה של אשכנזי מנישואיה הראשונים, בנות 27 ו-24. 

את כישרון הכתיבה שלה גילתה מירב אשכנזי בזכות סדנה לכתיבה יוצרת אליה רשמה אותה ללא ידיעתה בתה הגדולה. "תחילה הבת שלי השתתפה בסדנה ובמהלכה היא שיתפה אותי בתכנים שהם למדו", מספרת אשכנזי. "כשהבינה שהנושא גורם לי לניצוץ בעיניים, היא מיהרה לרשום גם אותי". זמן קצר לאחר סיום הסדנה החלה מירב אשכנזי לכתוב רומן ארוטי "משוחררת", אשר ראה אור בימים אלה בהוצאת ספר לכל. 

העלילה מבוססת על סיפורים ששמעה מלקוחות שלה, אותם גיבשה לכדי רומן סוער וחושני. "משוחררת" מביאה את סיפורה של נטע, אישה נשואה ואם לשני בנים שעוברת משבר בחיי הנישואים ומגלה שבעלה בוגד בה. היא מתרסקת, ביטחונה העצמי קורס, והיא אינה מאמינה שמישהו עוד יתעניין בה. 

אלא שאז היא מכירה את ברק, גבר שרמנטי ויפה תואר, כריזמטי וחזק והחיבור בין השניים מעיר את חושיה של נטע, שחשבה שכבר לא קיימים בה. המשיכה של נטע לברק אינה נשלטת, התנאים שהוא מציב בקשר של השניים קשים במיוחד, וכדי להישאר אתו עליה להשתחרר מעכבות רבים. כיאה לז'אנר, העלילה קולחת וכוללת קטעים רבים של תיאורים מיניים רבים וסוערים.



"חשופית" - בהוצאת "מנדלי מוכר ספרים ברשת" וניתן לרכישה גם בגרסה אלקטרונית.



על רקע פניה הצבעוניים של ההוויה הניו-יורקית, מגוללת רותי פרוינד בשפה עשירה ובכושר תיאורי נדיר את סיפורה של איריס, צעירה ישראלית המתגלגלת לבית עינוגים בחצר האחורית של התפוח הגדול ונקלעת בעל כורחה לפרשיית רצח, לרדיפה על ידי המאפיה היהודית ולמאבק הישרדותי על חייה ועל חיי בתה הצעירה

איריס, צעירה ישראלית בודדה וחסרת כל, מתגלגלת עם בתה הקטנה לניו-יורק המנוכרת לאחר משבר זוגיות. בלית ברירה, היא מתחילה לעבוד ב"היכל האהבה", בית עינוגים יוקרתי לגברים המשתייכים לעשירון העליון. על אף תזרים המזומנים השופע, שמאפשר לה לחיות בנוחיות ולשכור דירה ושמרטפית, חייה מסתבכים: סוחר יהלומים חרדי, אחד מלקוחותיה הקבועים שאתו קשרה יחסי אמון וחיבה, נרצח כמה שעות אחרי שבילה אתה בחדרה. הרצח פותח סחרחרת של אירועים שרודפים זה את זה בקצב מטלטל. איריס חווה על בשרה את אכזריותה הבלתי מתפשרת של המאפיה היהודית, הדורשת ממנה מידע על סכום כסף עצום שהנרצח לקח במרמה. היא לומדת גם על החמלה ועל הטוב האנושי. במהלך מאבק ההישרדות של איריס, בו שזורים חטיפת ילדתה, פונדקאות לזוג רופאים, ספר תהילים מסתורי וחלום על בית במושב - מתגלים פניה הרבים והצבעוניים של ההוויה הניו-יורקית התת-קרקעית.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה