יום שבת, 11 ביולי 2015

אורנה- פדיקור אחר

השבוע אני חוגגת יום הולדת 37 ולרגל המאורע החלטתי להתפנק ולהעניק לעצמי מתנות קטנות.

אז התחלתי עם פדיקור אחר, מפנק ושונה ממה שאני מכירה- הגעתי לאורנה המקסימה (שאין לי בכלל ספק שנשאר בקשר עוד שנים רבות) פדיקוריסטית בחסד עליון שמאמינה בטיפול ללא סכינים, משלבת מסיכת חימר, שמנים ארומטים, אתריים, טבעיים ואורגנים עם המון מסירות, אהבה וסובלנות.


לאורך השנים יצא לי להחשף ללא מעט פדיקוריסטיות ורגע לפני שאני ממשיכה אני חייבת לציין את שלוות הנפש, המסירות האין סופית של אורנה- פעם אחת לאורך הטיפול (הארוך- כשעתיים) היא לא הציצה על השעון , השקיעה את כל כולה בטיפול והתוצאה מורגשת בהחלט- הרגליים חלקות, נעימות וקלילות יותר.

הטיפול כאמור הינו ללא סכינים, עדין מאוד עם חומרים עדינים שממיסים את העור הקשה ומכונת שיוף עם ראשים מיוחדים - נותן מענה גם לחולי סכרת.

במהלך הטיפול אורנה מטפלת ברגליים באמצעות פילינג של שמרים אתריים, מסיכת חימר ופינוקים טבעיים נוספים.

אורנה מקבלת בביתה שבראש העין ומחיר הטיפול הינו 100 ש"ח ו/או מגיעה לבית הלקוחה ומחיר הטיפול הינו 150 ש"ח.

לאורנה יש 2 כללים חשובים שהחלטתי ליישם:

הכלל הראשון
לכפות הרגלים שלנו מגיע הטוב ביותר.

כפות הרגליים שלנו סוחבות את משקל גופינו, ומהווה בולם זעזועים.
היא ארוזה בנעליים לפעמים לא נוחות בחורף, ומתיבשת בקפקפים וסנדלים בקיץ.
אם היא תיקרוס כל גופינו יקרוס אחריה.

הכלל השני
מה שאפשר לאכול אפשר למרוח על כף הרגל.

עור קשה בכף הרגל יכול להווצר מ:
יובש, נעל לא נוחה(לחץ, שיפשוף), יציבה לא נכונה - מה שמביא ללחץ שגורם ליבלות.
אבל לעור כף הרגל יש יכולת להתחדש ולחזור למצבו התקין.
ופה אנחנו יכולים לעזור לעור להשתקם על ידי שימון כף הרגל.
רצוי לשמן את כף הרגל עם שמנים בריאים שרובינו מחזיקים במטבח כמו:
שמן זרעי ענבים, שמן שומשום, שמן בוטנים, שמן אבוקדו,
וכי טוב שמן קוקוס - שלו אקדיש פוסט מיוחד.
רצוי שהשמנים יהיו מכבישה קרה ואורגנים.
שמנים אילה חודרים פנימה ומזינות את כף הרגל מבפנים ולא רק מבחוץ.
אפשר לשים בצינצנת שמן משולב עם מלח גס - ולעשות פילינג פעמיים בשבוע.

לפרטים נוספים פנו לאורנה - 054-8028053.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה