יום רביעי, 1 ביולי 2015

המוגזמת מבית פיצה דומינוס


בכל יום שלישי כאשר יש את תוכנית הבישול "מאסטר שף" תמיד יש בבית קולות של רעב, מיד כולם פותחים וסוגרים את המקרר, את הארונות , מה לא? רק מחפשים נשנושים ו/או ארוחה קלילה וטעימה (אל תשכחו בשבע כבר אכלו ארוחת ערב).
אמש רגע לאחר התחלת התוכנית התחילו שוב הקולות ברקע, לא חלפו חמש דקות ואני כבר נכנסתי לאתר של דומינוס, אתר קל למשתמש, נוח מאוד והזמנתי לנו 2 מגשי פיצות משפחתיות- מוגזמות וטעימות.

רגע, אתם בוודאי שואלים מה זה פיצות מוגזמות?

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל ממשיכה לחדש. לרגל חופשת הקיץ מרעננת דומינו'ס פיצה את התפריט עם סדרת פיצות איכותיות חדשה – "דומינו'ס מוגזמת". הקונספט המוצרי העומד מאחוריה הוא שמהיום, כל אחד יוכל ליהנות מהתוספת שהוא הכי אוהב אך הפעם במגוון של 3 טעמים שונים וייחודיים המייצגים את אותה התוספת. 




הסדרה החדשה כוללת את ה- מוגזמת פטריות המורכבת משלושה סוגי פטריות: פטריות פורטובלו, פטריות יער ופטריות שמפיניון. ה- מוגזמת פפרוני עם שלושת סוגי הנקניק: פפרוני, חזה בקר ונקניק קנבוס וה- מוגזמת גבינות הכוללת את הגבינות- מוצרלה, גבינת עיזים ופרמז'ן דומינו'ס.

לרגל השקת קמפיין הקיץ תצא דומינו'ס במבצע מיוחד הכולל פיצה משפחתית "מוגזמת" + משפחתית 100% מוצרלה ב- 55 ש"ח כל אחת במשלוח! המבצע תקף עד סוף אוגוסט ועוד מבצעים השקה נוספים : משפחתית מוגזמת ב- 50 ₪ בהזמנת טייק אווי מהסניף


יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה בישראל: "הקיץ הגיע ורשת דומינו'ס פיצה החליטה להעניק ללקוחותיה משב רוח מרענן עם סדרת פיצות איכותיות וטעימות, כשהפעם- הגזמנו עם התוספות!. סדרת "המוגזמות" מעניקה יותר מהתוספת האהובה, במספר ווריאציות שונות עבור הלקוחות שרוצים להתפנק עד הסוף עם הפיצה שלהם. לרגל הקיץ הקרב ובא, רשת דומינו'ס מביאה את האיכות הקולינרית בסדרת ה"מוגזמות" הכוללת חומרי גלם משובחים המעניקים לפיצות טעמים מיוחדים שנדיר למצוא בעולם הפיצות בישראל." 

הסדרה החדשה הינה דור ההמשך של המוגזמות הקיימות ברשת:

הישראלית- פיצה המכילה 100% גבינת מוצרלה, זיתים ירוקים, פיטריות ובצל- שימו לב כמובן לשפע התוספות:


גריק סטייל- פיצה המכילה 100% גבינת מוצרלה, בצל, עגבניות שרי, זיתי קלמטה וגבינה בולגרית מגורדת- פיצה מושלמת עשירה בטעמים נפלאים- שילוב מעולה, גם כאן, שימו לב לשפע התוספות:



נפולי סטייל- פיצה מבצק דק המכילה 100% גבינת מוצרלה,טונה, פלפל חלפניו, פלחי שום ועגבניות שרי.


ווגי- פיצה המכילה 100% גבינת מוצרלה, פלפל ירוק, פטריות טריות, בצל, זיתי םירוקים ותירס.



ים תיכונית- פיצה המכילה 100% גבינת מוצרלה, עגבניות וחלפיניו.



בלקנית- פיצה המכילה 100% גבינת מוצרלה , חצילים קלויים, בצל וגבינה בולגרית.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה