יום שישי, 3 ביולי 2015

פתיתים רבותי פתיתים

כשופרסטארית אני מקבלת מידי כשבועיים מוצרים מבית שופרסל להתנסות אישית, מודה, כל שובר אני מופתעת מחדש.
המזווה שלי מלא מוצרים של שופרסל ובכל זאת כל פעם מכירה ונחשפת לעוד ועוד מוצרים חדשים.

הפעם קיבלנו להתנסות את הפתיתים החדשים מבית שופרסל, אני שנים רוכשת רק מותג אחד, נאמנה לו בקנאות ולא מוכנה להחליף אותו, גם כשאנו הולכים לחברים ו/או משפחה ומכינים פתיתים מיד מזהה את המותג האהוב עלי ולכן הייתי די סקפטית לגבי המוצר.

אז בקניה השבועית אספנו את המוצרים ויצאתי לדרך:



פתיתים - התוספת שהילדים שלי הכי אוהבים לאכול, 8 דקות בסיר וישר לצלחת, חם חם.
מהפתיתים בשלושה צבעים הכנתי פתיתים עם בצל מטוגן, תקשיבו יצא מדהים, באמת, ממש אהבנו:



מהפתיתים בצורת אורז הכנתי תבשיל טעים:

המצרכים:
רצועות חזה עוף
2 בצלים פרוסים דק
2 שיני שום כתושות
שקית פתיתים
מלח, פלפל, אבקת מרק עוף, כורכום.

אופן ההכנה:

לטגן בצל עד להזהבה קלה, להוסיף רצועות חזה עוף ולטגן מספר דקות, להוסיף את השום כתוש, תבלינים ושקית פתיתים.
לערבב היטב, להוסיף 800 מ"ל מים רותחים, לערבב ולבשל על אש נמוכה כשמונה דקות.

להגיש חם !


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה