יום שבת, 25 ביולי 2015

Torii האסייתית של רמת אביב חוגגת 3 שנים



Torii 

האסייתית של רמת אביב

חוגגת 3 שנים

עם תפריט מובחר מרחבי אסיה

ויינות מובחרים מכל העולם





Torii- מסעדה אסייאתית ובר יין שכונתי,הממוקם בנווה אביבים, רמת אביב, הינו מקום שחי על קו התפר בין מסעדה אסייאתית ובר יין עדכני ומקבל השראה משני העולמות, תוך שהוא מציע חווית בילוי אינטימית, שהדגש המרכזי בה הוא האווירה ולא רק האוכל.
המקום מרכזי מאוד, בסמוך למסעדה ישנו מגרש חניה גדול ללא תשלום.


אז כאמור המסעדה חוגגת יום הולדת 3 אז באנו לעשות שמח.
לרגל חגיגות יום ההולדת אשר יחלו בחודש יולי תפנק טורי את לקוחותיה בשלל הפתעות, מבצעים ומנות חדשות אשר יכללו הופעות חיות בכל יום שישי החל מ-15:00 , אירוח שפים מובילים, למשל שיתוף פעולה עם השפית ההודית סרנדה דילבסקי (מאסטר שף) במסגרתו תהפוך הטורי למסעדה הודית מודרנית, מבצע יין ללא תחתית ב-33 שקלים ועוד.


הידעתם כי "טורי" זהו בעצם "שער הכניסה למקדשים"?




הכוחות המשולבים מאחורי טורי, הם קבוצת "נלסון", המפעילה בין היתר את הבר-מסעדה טיילור מייד בתל אביב ובעלי מסעדת הנלסון 33, שלה סניפים בגבעתיים וכן במרכז המסחרי בנווה אביבים בו ממוקמת המסעדה. קבוצת השותפים חברה לצמד שותפים נוסף ממסעדת אוקינאווה לטובת המיזם. חיבור זה מעניק למקום ניצוצות חיי לילה בשילוב אוכל אסייאתי מעולה.

המקום נעים ובעל אנרגיות נפלאות, יש מבחר מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, השירות מאוד אדיב, המנות עשירות וטעימות במיוחד.
שנתחיל?


למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

גיוזה במבחר טעמים: עוף, פיטריות שיטאקה, תרד שום- מנה נפלאה, עשירה בטעמים:



אגרול עוף וירקות ואגרול ירקות- קריספי, טעים במיוחד, שניהם מצויינים:



טרטר סלמון- קוביות סלמון, אבוקדו, בצל סגול ברוטב חרדל דיזון וואסבי מוקצף- מנה נפלאה, מנה נפלאה, פרשית, תענוג  אמיתי לחיך, שילוב מדוייק של טעמים, כל מרכיב בדיוק במינון הנכון:


סלט עוף תאילנדי-מלפפון, גזר, פלפל אדום, צנון ועוף ברוטב סויה וחמאת בוטנים- סלט נפלא ומרענן :


סלט וואקמה- אצות, פיטריות שיטאקה ומלפפון בצילי ולימון- אני באופן אישי פחות מתחברת לאצות ועל כן לא טעמתי מהסלט אך שותפי לשולחן מאוד אהבו:



מגש סושי עשיר בטעמים, צבעים ומרקמים- אחד הטובים שאכלנו עד היום:



פאד קפאו- עוף קצוץ דק עם עשבי תיבול וצילי מוקפצים על מצע אורז לבן, מוגש עם ביצת עין שמומלץ לערבב לפני האכילה- מנה נפלאה, עשירה ומשביעה ביותר, בדרך כלל אני לא חסידה של אורז אולם הפעם המנה הזאת הייתה שוס רציני, ממש טובה, אל תוותרו:




את התפריט בנה שף אוקינאווה, לי קסיאהו והוא כולל מגוון מנות מהמטבח האסייתי החדש.

כדאי מאוד לבדוק את העסקיות המשתלמות ביותר של טורי המוגשות בימים א-ה בין השעות 12:00-16:00 ובמסגרתן ניתן ליהנות ממנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר מנה עיקרית בלבד מתוך התפריט המוצע.

לא רק השם מתכתב עם התרבות האסייאתית, גם העיצוב מכיל נגיעות אסיאתיות כמו עץ בהיר המשובץ במקומות שונים, מנורות פחם, עצי בונזאי באדניות שבחוץ ומוזיקת עולם המתנגנת ברקע.


טורי. אופנהיימר 13, נווה אביבים, תל אביב. 03-6204777 

שעות פתיחה: כל השבוע


12:00-00:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה