יום שבת, 25 ביולי 2015

שניצל קריספי במיוחד- מאמא עוף

החופש הגדל בשיאו וזו בדיוק התקופה בה המטבח הפרטי שלי הופך למסעדה ציבורית הפתוחה לכל המעוניין.
בתקופה זו צמד המילים הפופולרי ביותר הינו "אני רעב" על כל גווניו (החבר רעב, אני רעב/ה, אבא רעב ועוד).

אז כן, שלא תטעו אני מבשלת והמוןןן אולם גם אני לעיתים מרימה ידיים כי כבר אין לי כוח לבלות במבטח ואז בדיוק בשלב הזה מחפשת תחליפים ראויים,  טעימים ואכילים.



מאמא עוף נמצאת בשבילנו בדיוק ברגעים הללו בהם אנו רוצים להעניק ליקירנו את הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.

מאמא עוף יוצאת כעת בסדרת מוצרים חדשה שניצל קריספי ושניצל קריספו שומשום.




שניצל עסיקי וטעים עשוי 100% חזה עוף עטוף בציפוי שזוף, פריך וקריספי.

ילדי הבררנים צרכנים ותיקים של מאמא עוף וכל מוצר נבדק בקפידה , מבחן השניצלים החדשים עבר בהצלחה יתרה.

אצלינו שניצל מוגש במבחר אופציות: בפיתה (בעיקר לבריכה ולים) עם מבחר ירקות, עם תוספת חמה או סתם כנשנוש.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה